مهاجرت تحصیلی امارات

اعزام دانشجو به امارات

اعزام دانشجو به امارات

موسسات مختلف در زمینه اعزام دانشجو به امارات در طی سال های اخیر از این جهت فعال شده اند که دانشگاه های دبی دائما در حال رشد و تکامل هستند. اگر تصمیم به تحصیل در دبی دارید، در شهری تحصیل خواهید کرد که دائما در حال رشد و تکامل است و دانشگاه ‌های آن نیز همینطور. دانشجویان در دبی از امکانات و منابع پیشرفته و همچنین آموزش با کیفیت بالا در محیطی متمرکز بر دانش آموز بهره مند خواهند شد. به عنوان مثال، دانشگاه کانادایی دبی اخیراً گسترش یافته است و یک پردیس جدید در سیتی واک، یک زمین بازی شهری در قلب مرکز شهر دبی باز کرده است. پردیس City Walk فضاهای جدید و هیجان انگیزی را برای معاشرت، یادگیری و تحقیق فراهم می کند.

همچنین دبی شهری پرهیاهو و جهانی با تمرکز بین المللی قوی است. علاوه بر این تحصیل در دبی به شما بینشی منحصر به فرد از طیف گسترده ای از فرهنگ ها از سراسر جهان می دهد. یک شهر واقعا بین المللی، دانشجویان از سراسر جهان دبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. با کمال تعجب، اماراتی ها تنها حدود 10% از جمعیت شهر را تشکیل می دهند که 80% آن از سراسر منطقه عربی و فراتر از آن است. تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را با چگونگی قرارگیری در لیست دانشجویان اعزامی به دبی آشنا سازد.

دلایل اعزام دانشجو به امارات

در واقع امارات متحده عربی به طور مداوم در تلاش است تا کیفیت و کارایی موسسات آموزش عالی خود را بهبود بخشد و دانشگاه های آن در بین بهترین ها در جهان قرار دارند. دبی یک مقصد تحصیلی محبوب در بین دانشجویان است که در شاخص بهترین شهرهای دانشجویی QS نمرات بالایی در مطلوبیت و شاخص ‌های دید دانشجویی کسب می‌ کند. در عین حال فرهنگ و ارزش های متنوع امارات متحده عربی را جشن می گیرد و به آن احترام می گذارد. این دانشگاه دانشجویانی از بیش از 120 ملیت جذب می کند که در رتبه ششم جهان از نظر نسبت دانشجویان بین المللی و هفتمین رتبه جهانی از نظر نسبت اعضای هیئت علمی بین المللی در جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS است.

 

در طول دهه گذشته، دبی به یک مرکز بین المللی قوی برای کار تبدیل شده است و یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد جهان را دارد. کارمندان دبی از حقوق معاف از مالیات و جامعه مهاجر پررونق برخوردار هستند. فارغ التحصیلان از بسیاری از فرصت های شغلی هیجان انگیز در صنایع مختلف بهره مند خواهند شد. اگر به فکر تحصیل در دبی هستید، در بین جلسات سخنرانی کوتاهی نخواهید کرد. چه در حال شتر سواری در صحرا باشید، چه با یک خودروی شاسی بلند در تپه های شنی بگردید یا از ورزش های آبی در اقیانوس لذت ببرید، دبی مکان مناسبی برای ماجراجویانی است که به دنبال راه های جدیدی برای دیدن شهر هستند. همیشه رویدادهای زیادی در سطح شهر در جریان است.

دلایل اعزام دانشجو به امارات

معرفی دانشگاه برای اعزام دانشجو به امارات

دانشجویانی اگر تحصیل در دانشگاه کانادایی دبی را انتخاب کنید، در قلب منطقه تجاری پر جنب و جوش شهر تحصیل خواهید کرد. دانشجویان می توانند از طیف وسیعی از فرصت ها در آموزش، تحقیق و توسعه حرفه ای استفاده کنند و از حمایت شغلی دانشگاه که نمایشگاه های شغلی، کارگاه ها و خدمات کارآموزی و مشاوره شغلی را ترتیب می دهد، بهره مند شوند. برنامه های تحصیلی در دانشگاه کانادایی دبی دارای اعتبار بین المللی و در سراسر جهان شناخته شده است. این برنامه ها بر اساس استانداردهای صنعت هستند و بر توسعه مهارت های مهم مرتبط با کار تمرکز دارند تا دانشجویان را با تخصص و تجربه مورد نیاز برای موفقیت در دنیای تجارت مدرن تجهیز کنند. در دانشگاه کانادایی دبی، دانشجویانی از بیش از 120 ملیت مختلف وجود دارند.

 

این دانشگاه بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023 در بین 4 دانشگاه برتر امارات و رتبه 25 در رتبه بندی دانشگاه های منطقه عربی QS قرار دارد. دانشگاه کانادایی دبی بیش از 40 مدرک تحصیلی و اعتبار ارائه می دهد. این دانشگاه متعهد به ارائه یک تجربه آکادمیک بین المللی به دانشجویان است. دانشگاه دانشجویان را تشویق می ‌کند تا از فعالیت ‌های فوق برنامه‌ ای که ارائه می ‌شود نهایت استفاده را ببرند تا فعالانه خود را در فرهنگ غوطه‌ ور کنند. فعالیت ‌های متنوعی وجود دارد که دانشجویان می‌ توانند با آن‌ها درگیر شوند، از ورزش گرفته تا کنسرت و جمع‌ آوری کمک مالی.

در شکل زیر به نام دانشگاه های مختلفی که برای اعزام دانشجویان به امارات مطلوب هستند، پرداخته شده است:

نام دانشگاه های مختلفی که برای اعزام دانشجویان به امارات

بهترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به امارات

پیش از هر چیز باید گفت تقریبا تمام دانشگاه های امارات از اساتید بین المللی برای تدریس استفاده می کنند و در رشته های فنی از نظر تجهیزات دانشگاه هایی، همگی به تجهیزات روز اروپایی مجهز هستند و فرصت های بورسیه تحصیلی در اغلب آنها فراهم است. یکی از امتیازات دیگر را می توان امکان کار در امارات را در حین تحصیل دانست. البته که پس از اتمام تحصیل هم با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار امارات می توانید اقامت خود را ادامه دهید.

در لیست زیر، اما به بهترین دانشگاه های در این زمینه اشاره شده است:

  • دانشگاه زاید دبی
  • دانشگاه آمریکایی در دبی
  • دانشگاه میدلسکس دبی
  • دانشگاه العین
  • دانشگاه پزشکی خلیج عجمان
  • کالج دانشگاه اسکای لاین شارجه
  • دانشگاه آمریکایی در امارات دبی
  • دانشگاه علم و صنعت فجیره

شرایط ویزای اعزام دانشجو به امارات

انواع ویزای تحصیلی دبی را می توان به 3 نوع طبقه بندی کرد:

توضیحاتانواع ویزای تحصیلی دبی
دانشجویان بین المللی تمام وقت که در یک موسسه آموزشی ثبت نام کرده اند ممکن است واجد شرایط درخواست ویزای امارات متحده عربی تحت حمایت والدین خود باشند.ویزای تحصیلی دبی با حمایت خانواده
در صورتی که موسسه آموزشی واجد شرایط باشد، دانشجویان بین المللی تمام وقت ممکن است واجد شرایط دریافت حمایت مالی از موسسه باشند.ویزای تحصیلی دبی با حمایت مدرس
دانشجویان بین المللی که قصد دارند برای چند ماه در دبی تحصیل کنند، ممکن است واجد شرایط درخواست ویزای تحصیلی دبی کوتاه مدت باشند.ویزای تحصیلی دبی برای اقامت کوتاه مدت

به طور کلی، برای واجد شرایط بودن برای تحصیل در دبی، شما موظف هستید که معیارهای واجد شرایط بودن زیر را داشته باشید:

  •  باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  • باید نامه پذیرش رسمی از دانشگاه دریافت کنید.
  • برای دانش آموزان بزرگتر گواهی ادامه تحصیل الزامی است.
  • قبولی در امتحانات ترخیص پزشکی
  • تایید اداره کل اقامت و امور خارجی مربوطه

برای ویزای تحصیلی طولانی مدت دبی، دانشجویان باید حداقل 95% در فارغ التحصیلی از هر مدرسه متوسطه دولتی یا خصوصی دولتی کسب کنند. در حالی که دانشجویان دانشگاه باید با حداقل معدل متمایز 3.75 از دانشگاه های داخل و خارج از کشور بگذرانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی شما در تمام این مراحل جهت مهاجرت به امارت می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *