مهاجرت به کشور سنت کیتس

پاسپورت سنت لوسیا

پاسپورت سنت لوسیا

از مزایای داشتن پاسپورت سنت لوسیا این است که امکان سفر بدون ویزا در هنگام ورود به 146 مقصد از جمله منطقه شنگن اروپا، هنگ کنگ، سنگاپور، بریتانیا و بسیاری دیگر برای شما فراهم می شود. از سوی دیگر، با پاسپورت سنت لوسیا نیازی به اقامت و بازدید نیست. متقاضیان می توانند با همسر، فرزندان زیر 31 سال، خواهر و برادر زیر 18 سال و والدین بالای 55 سال باشند و همچنین پس از اعطای تابعیت به افراد تحت تکفل اضافه کنند. در صورتی که شما از طریق برنامه های سرمایه گذاری اقدام نمایید، پاسپورت سنت لوسیا، برنامه هزینه های سرمایه گذاری و پردازش جذابی دارد. علاوه براین، سنت لوسیا تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد.

کودکان زیر 19 سال که از طریق دریا سفر می کنند، به جای گذرنامه می توان از شناسنامه به عنوان مدرک استفاده کرد. این قانون همچنین برای کودکان زیر 19 سال که با مدرسه، کلیسا یا سازمان‌های اجتماعی/فرهنگی خود به سنت لوسیا رفت و آمد می‌کنند و تحت نظارت یک بزرگسال است، اعمال می‌شود. مانند بزرگسالان، افراد زیر سن قانونی نیز برای سفر به سنت لوسیا از طریق راه های هوایی نیاز به گذرنامه دارند. اگرچه شهروندان خردسال ایالات متحده برای بازدید از سنت لوسیا نیازی به ویزا ندارند. برای اطلاع از فرآیند اخذ پاسپورت سنت لوسیا و شرایط مهاجرت به سنت لوسیا با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سرمایه گذاری از طریق پاسپورت سنت لوسیا

برنامه شهروندی و مهاجرت به سنت لوسیا از طریق پاسپورت برای سرمایه گذاری توسط قانون شهروندی سال 2015 تنظیم می شود. این قانون صندوق اقتصادی ملی سنت لوسیا را تأسیس کرد که سرمایه گذاری های واجد شرایط کمک های مالی را از برنامه دریافت می کند. این بودجه توسط دولت در دستور کار توسعه ملی استفاده خواهد شد این برنامه از متقاضیان می خواهد که سهم اقتصادی قابل توجهی در کشور داشته باشند. در عوض و با توجه به یک روند درخواست سختگیرانه و بررسی های دقیق، به متقاضیان و خانواده های آنها شهروندی کامل اعطا می شود. متقاضی اصلی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد تا واجد شرایط باشد، شرایط درخواست را داشته باشد و یکی از گزینه های سرمایه گذاری در جدول زیر را انتخاب کند.

اطلاعات جدول زیر مربوط به شرایط پاسپورت سنت لوسیا برای سرمایه گذاری در سنت لوسیا می باشد:

توضیحاتمراحل
خرید املاک و مستغلات با حداقل ارزش $200000 (دلار) از توسعه املاک و مستغلات مورد تایید، که باید برای مدت حداقل 5 سال نگهداری شود.1
مشارکت در یک پروژه تصدی گری مصوب با حداقل مشارکت 3.5 میلیون $ (دلار) به اضافه ایجاد حداقل 3 شغل دائمی2
کمک غیر قابل استرداد به صندوق اقتصاد ملی به مبلغ $100000 (دلار) برای یک متقاضی3
 (دلار) 140000$ برای متقاضی اصلی و همسر4
150000$ (دلار) برای یک متقاضی اصلی، همسر و حداکثر 2 نفر واجد شرایط5

اعتبار پاسپورت سنت لوسیا

بر اساس شاخص رتبه بندی پاسپورت راهنما، پاسپورت سنت لوسیا در حال حاضر در رتبه 34 در بین گذرنامه های جهانی قرار دارد. رتبه بندی پاسپورت سنت لوسیا به دلیل درجه ورود جهانی است که برای دارندگان پاسپورت سنت لوسیان تضمین می کند، که ممکن است بدون ویزا به 142 کشور سفر کنند، اما در غیر این صورت برای دسترسی به 61 کشور جهان نیاز به ویزا دارند.

راه های مختلفی برای اخذ پاسپورت سنت لوسیا وجود دارد که در لیست زیر شاهد برخی از آن ها هستید:

گذرنامه های ملی بر اساس تعداد کشورهایی که یک دارنده می تواند بدون ویزا دسترسی داشته باشد رتبه بندی می شود. بنابراین رتبه‌ بندی پاسپورت سنت لوسیا تعداد کشورهای بدون روادید قابل دسترسی برای دارندگان پاسپورت سنت لوسیا را نشان می‌ دهد. کشورهای بدون ویزا شامل کشورهایی هستند که ورود بدون ویزا و با ویزا هنگام ورود یا مجوز سفر الکترونیکی امکان پذیر است.

اعتبار پاسپورت سنت لوسیا

 الزامات اخذ پاسپورت پیش از سفر به سنت لوسیا

حتی اگر با هواپیما به سنت لوسیا سفر می کنید، باید یک پاسپورت معتبر ارائه دهید. گذرنامه باید حداقل 6 ماه در طول سفر شما به سنت لوسیا معتبر باشد. مسافران باید توجه داشته باشند که باید حداقل 1 صفحه خالی در دفترچه گذرنامه خود داشته باشند تا هنگام ورود به سنت لوسیا فضای کافی برای گذاشتن مهر ورودی وجود داشته باشد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان سنت لوسیا باید مدارک خود را مبنی بر تاریخ عزیمت خود نشان دهند، یعنی بلیط برگشت آنها از سنت لوسیا. اگر قصد دارید از طریق آب به سنت لوسیا سفر کنید، می‌توانید پاسپورت خود را ارائه دهید یا مدارک دیگری مانند کارت‌های پاسپورت، برنامه‌های مسافرتی مورد اعتماد، گواهینامه رانندگی پیشرفته را نشان دهید. اگرچه سفر شما از طریق کشتی های کروز به سنت لوسیا نیازی به گذرنامه ندارد.

زیرا می توانید از سایر اسناد مطابق با ابتکار سفر در نیمکره غربی مانند کارت های گذرنامه یا گواهینامه رانندگی پیشرفته استفاده کنید، اما همچنان توصیه می شود که شهروندان غیرآمریکایی گذرنامه خود را در طول زندگی خود همراه داشته باشند. سفر به سنت لوسیا به خصوص در مواقع اضطراری که ممکن است نیاز به سفر هوایی داشته باشد. قبل از سفر با کروز، مطمئن شوید که قوانین و مقررات جزایر دیگری را که کشتی شما ممکن است در مسیر خود به سنت لوسیا حرکت کند، بدانید. بنابراین قبل از اینکه به برنامه های سفر خود ادامه دهید، مطمئن شوید که با نماینده کشتی کروز مربوطه خود گپ بزنید. مسافران معمولاً گواهینامه رانندگی یا گواهی تولد صادر شده توسط دولت خود را به عنوان مدرک ملموس هویت خود ارائه می دهند.

متقاضیان اخذ پاسپورت سنت لوسیا می توانند از طریق اخذ یکی از 2 ویزای ذیل اقدام به اخذ پاسپورت نمایند:

فرآیند اخذ پاسپورت سنت لوسیا

اگر قبلاً شهروند سنت لوسیا هستید و قصد دریافت پاسپورت سنت لوسیا را دارید، می توانید درخواست خود را به نزدیکترین کنسولگری سنت لوسیا ارسال کنید. زمان تحویل پردازش معمولاً حدود چهارده روز است، اما اگر می‌خواهید از گزینه‌های اکسپرس استفاده کنید که هزینه اضافی از شما دریافت می‌کند، می‌توانید پاسپورت خود را در عرض 1 تا 5 روز کاری دریافت کنید.

هزینه پاسپورت سنت لوسیا در شکل زیر اشاره شده است:هزینه پاسپورت سنت لوسیا

قبل از بازدید از سنت لوسیا باید فرم ثبت نام سفر را تکمیل کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 7 روز از تاریخ عزیمت خود این کار را تکمیل کنید. اگر شما مقیم دائم ایالات متحده هستید، پس برای اقامت در سنت لوسیا تا شش هفته نیازی به ویزا ندارید. اگر قصد تحصیل دارید باید شرایط اعزام دانشجو به سنت لوسیا آگاه شوید.

اما اگر ساکنان کشورهای دیگر هستید، باید مدارک زیر را داشته باشید:

شما باید یک پاسپورت معتبر داشته باشید که باید حداقل برای یک دوره 6 ماه پس از بازدید از سنت لوسیا باقی بماند.

  • شما باید برنامه سفر خود را ارائه دهید.
  • تایید بلیط های ورود و برگشت
  • اسنادی را ارائه دهید که هدف سفر شما را نشان می دهد.
  • مدارک مالی و مدت اقامت مورد انتظار شما

قدرت پاسپورت سنت لوسیا

در حالی که اخذ شهروندی دوم سنت لوسیا از طریق برنامه CBI آنها نیازی به نقل مکان به این جزیره از سوی سرمایه گذاران ندارد، اما به آنها اجازه می دهد تا آزادانه از تمام مزایای بزرگ سنت لوسیا در صورت تمایل برخوردار شوند. سنت لوسیا محل زندگی حدود 170000 نفر، یک مقصد جزیره کوهستانی باشکوه با سواحل خیره کننده و فرهنگ محلی پر جنب و جوش است. این شهر دارای بسیاری از شهرهای جذاب و جاذبه های طبیعی زیبا است. ماجراجویی ‌های زیادی در فضای باز با کوه ‌های معروف پیتون در ساحل غربی و جنگل‌ های بارانی با آبشارها و مسیرهای پیاده ‌روی در دسترس است. با در نظر گرفتن قدرت پاسپورت سنت لوسیا می توان به این موضوع اشاره نمود که سنت لوسیا یکی از متنوع ترین و قوی ترین اقتصادها را در کارائیب دارد که آن را به مقصدی جذاب برای تجار و حرفه ای ها تبدیل کرده است.

یکی از مزیت های مهم پاسپورت سنت لوسیا این است که به بیش از 140 کشور و منطقه در سراسر جهان دسترسی بدون ویزا می دهد. برخی از کشورهای سنت لوسیا بدون ویزا عبارتند از فرانسه، نروژ، ایرلند و سنگاپور. مزایای شهروندی سنت لوسیا شامل وضعیت اقامت دائم، رای دادن و خرید ملک، و حق زندگی و کار در کشور است. همچنین هیچ مالیات سنت لوسیا برای افراد غیر مقیم اعمال نمی شود. فرزندان تازه متولد شده سرمایه گذاران می توانند از شهروندی سنت لوسیا از طریق نسب و وارث پاسپورت بهره مند شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی شما در مسیر اقامت در سنت لوسیا می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *