مهاجرت کاری هند

استخدام NET Developer در هند

استخدام NET Developer در هند

استخدام NET Developer در هند با اینکه یک کشور آسیایی است نرخ بالایی دارد، از اینرو بسیاری از افراد جویای استخدام در این شغل می باشند. در این کشور می توانید به عنوان یک net developer با سوابق مختلف کار کنید. یک توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار Net باید تجربه ‌ای در چندین زبان برنامه ‌نویسی و مهارت ‌های کدنویسی پیچیده زیادی داشته باشد تا بتواند این موقعیت سودآور را به دست آورد. یک برنامه نویس Net توسعه دهنده نرم افزاری است که نرم افزار سازگار با ویندوز مایکروسافت را با زبان های برنامه نویسی سازگار با چارچوب .Net مایکروسافت از جمله VB.Net و C# می سازد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت هند از طریق کار مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer در هند

.Net Developer با میانگین دارایی خالص 860360 ₹ (روپیه) موقعیتی بسیار مورد توجه است. میانگین حقوق یک برنامه ‌نویس نرم ‌افزار Net بسیار بالاتر از میانگین ملی است، با بالاترین دستمزد برنامه ‌نویس Net. ₹96426 (روپیه) در ماه. .Net یک پلتفرم توسعه دهنده بین پلتفرم، منبع باز و رایگان برای ساخت انواع برنامه های کاربردی مختلف است. با دات نت می توانید از چندین زبان، ویرایشگر و کتابخانه برای ایجاد صفحات وب تعاملی، برنامه های کاربردی موبایل، نرم افزار دسکتاپ یا بازی ها استفاده کنید. همچنین می توانید کدی بنویسید که دستگاه های تعبیه شده مختلف را به هم متصل می کند.

توسعه دهندگان Net معمولا در فرآیندی به نام چرخه حیات توسعه نرم افزار SDLC کار می کنند که شامل 6 مرحله است: تجزیه و تحلیل، طراحی، توسعه و آزمایش، پیاده سازی، مستندسازی و ارزیابی. آنها چندین ساعت از روز با رایانه ها تعامل دارند و به صورت تیمی در شرکت های توسعه نرم افزار یا در بخش فناوری اطلاعات سازمان های مختلف مبتنی بر فناوری کار می کنند. آنها همچنین ممکن است به صورت آزاد کار کنند و لیستی از مشتریان را ارائه دهند. سی شارپ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره مدرن است که می تواند برای انجام وظایف و اهداف مختلف در حرفه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. سی شارپ عمدتاً توسط Windows.NET Framework استفاده می شود، اما می تواند بر روی پلتفرم های منبع باز نیز پیاده سازی شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer در هند می باشید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده وب در هند

شرایط استخدام NET Developer در هند

این زبان برنامه نویسی بسیار همه کاره، یک زبان برنامه نویسی شی گراOOP است که کمتر رایج است اما نسبتا جدید در بازی است، اما در حال حاضر برای مخاطبان آشنا خوشایند است. C# منحنی یادگیری پایینی دارد و علاوه بر آن، از همان ORM دات نت، Entity Framework استفاده می کند. علاوه بر این، NET Framework یک محیط زمان اجرا به نام Common Language Runtime (CLR) فراهم می کند که کد را اجرا می کند و خدماتی را ارائه می دهد که فرآیند توسعه را تسهیل می کند. این دسترسی به اجزای CLR یعنی. Common Type System، زبان میانی به کامپایلر کد بومی، پشتیبانی اجرا، امنیت، جمع‌آوری زباله، مدیر کد، بارگذار کلاس و چیدمان حافظه، به زبان برنامه ‌نویسی در بالای چارچوب دات نت.

الزامات استخدام NET Developer در هند

الزامات یک توسعه دهنده دات نت بسته به شرکتی که استخدام می کند، متفاوت است و این یک واقعیت است. شرکت ها پروژه های مختلفی خواهند داشت که از فناوری های مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال، در یک پروژه در شرکت، دانش یک فناوری خاص ضروری است، اما ممکن است از همان فناوری حتی در پروژه دیگری استفاده نشود. این بخش الزامات اصلی مهندسین نرم افزار .Net را شرح می دهد که کارفرمایان می خواهند به طور کلی بدون تعریف یک پشته فناوری دقیق ببینند. حقوق و دستمزد برنامه نویسان دات نت جوان، متوسط ​​و ارشد به مسئولیت ها و میزان آشنایی آنها بستگی دارد: روش های توسعه نرم افزار چابک. چارچوب‌ها، رویکردها و روش‌ های فنی قابل اجرا مشترک. اشتیاق برای رویارویی با چالش ها و کنار آمدن با آنها.

همانطور که آنها در حرفه خود پیشرفت می کنند، با به روز نگه داشتن نوآوری های فن آوری، حفظ یک توسعه دهنده دات نت مرتبط دشوارتر می شود. چارچوب .Net طوری طراحی شده است که برنامه نویسان را قادر می سازد تا برنامه های نرم افزاری را به شیوه ای استاندارد بسازند. علاوه بر این، برنامه نویسان همچنین به ویژگی های امنیتی قوی با چارچوب Net دسترسی دارند، مانند مدیریت حافظه و مدیریت استثنا.

الزامات استخدام NET Developer در هند

کار به عنوان NET Developer در هند

چارچوب دات نت بهترین شیوه های توسعه نرم افزار را از طریق محیط توسعه قوی و بین پلتفرمی خود ترویج می کند. Net برای توسعه دهندگان سودمند است. پلت فرم دات نت می تواند انواع قدرتمندی از برنامه ها را از برنامه های وب ساده تا برنامه های پیچیده تر مانند برنامه های حیاتی بسازد. دات نت را می توان بر اساس فناوری جاوا ساخته شد با این مزیت اضافه که برنامه نویسی را می توان در سی شارپ انجام داد، شی گرا است و به دلیل طراحی ساده آن تحسین شده است. مانند برنامه های حسابداری و کاربردهای هوش تجاری و برنامه های کاربردی وب و موبایل و برنامه های کاربردی زنجیره تامین می توانند از داده ها برای افزایش بهره وری از طریق روباتیک استفاده کنند. net developer در هند جر 10 شغل پردرآمد در هند است.

حقوق استخدام NET Developer در هند

میانگین کل غرامت برای یک برنامه ‌نویس نرم‌ افزار دات ‌نت سطح ورودی در سال‌ های مختلف تجربه، 244362₹ (روپیه) (سطح 1)، 366618 ₹ (روپیه) (سطح 2)، 787556 ₹ (روپیه) (سطح 3) و 1158673 ₹ (روپیه) (سطح 4) است. هرچه سال های بیشتری در رزومه خود داشته باشید، دامنه حقوق شما بهتر است. تجربه در موقعیت مورد نظر شما هم توسعه دهندگان دات نت در شهرهای مختلف بر اساس اجاره آپارتمان، فرصت های شغلی و عوامل دیگر حقوق دریافت می کنند. به عنوان مثال، بنگلور حتی ممکن است به دلیل فرصت های شغلی بیشتر، حقوق بیشتری نسبت به Chandigarh داشته باشد. چنین به استخدام کنندگان نشان می دهد که شما در مورد صنعت و نقش آگاه هستید و به شما حقوق بیشتری می دهد. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در هند را مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد میزان حقوق در حوزه net developer در هند هستید:

سال های تجربهمیانگین حقوق به روپیه
1 سال244362 ₹
1-4 سال366618 ₹
5-9 سال787556 ₹
کمتر از 10 سال1158863 ₹

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه شرایط مهاجرت کاری و اخذ اقامت کاری در هند و همچنین مهاجرت به هند از طریق کار مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *