مهاجرت کاری فیلیپین

استخدام Java Developer در فیلیپین

استخدام Java Developer در فیلیپین

استخدام Java Developer در فیلیپین مانند استخدام در حوزه برنامه نویسی یکی از شغل های مورد نظر و پویا برای متقاضیان می باشد. جاوا یک زبان برنامه نویسی بسیار کاربردی است و تا حد امکان وابستگی های پیاده سازی کمتری دارد. جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که بر روی بیش از 3 میلیارد دستگاه در سراسر جهان اجرا می شود. برای توسعه برنامه های دسکتاپ و موبایل، پردازش داده های بزرگ، سیستم های جاسازی شده و غیره استفاده می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ اقامت کاری و مهاجرت به کشور فیلیپین از طریق کار پاسخگوی سوالات شماست.

استخدام توسعه دهنده جاوا در فیلیپین

اگر به دنبال بهترین برنامه نویسان جاوا برای استخدام در فیلیپین هستید، به دنبال برون سپاری نباشید. با برون سپاری می‌توانید یک توسعه‌ دهنده جاوا مبتنی بر خانه از راه دور تمام وقت یا یک تیم توسعه جاوا مبتنی بر دفتر استخدام کنید. تجربه استخدام نقش های مختلف توسعه دهنده جاوا در خارج از کشور مانند توسعه دهنده جاوا و برنامه نویس جاوا Full Stack و مهندس جاوا و توسعه دهنده جاوا J2EE، Spring، Websphere بسیار قدیمی است. اگر به دنبال استخدام یک توسعه دهنده جاوا در فیلیپین هستید، برون سپاری تجربه زیادی در استخدام بهترین توسعه دهندگان جاوا برای مشتریان بین المللی دارد. مهارت کارکنان به شرکت اختصاص داده می شوند.

با توسعه دهندگان جاوا در فیلیپین می توانید تا %75 در مقایسه با استخدام محلی صرفه جویی کنید. توسعه ‌دهندگان جاوا از راه دور شما مهارت ‌هایی برای مدیریت پروژه ‌های توسعه پشتیبان مانند داده‌ های بزرگ و توسعه اندروید خواهند داشت. توسعه دهندگان جاوا در خارج از کشور شما همچنین می توانند محاسبات دسکتاپ، سایر محاسبات تلفن همراه، بازی ها و محاسبات عددی را توسعه دهند. هر کاری که باید انجام دهید، برون سپاری بهترین توسعه دهنده جاوا در فیلیپین را برای نیازهای شما استخدام می کند. بهترین توسعه دهندگان جاوا را در فیلیپین استخدام کنید. بهترین نامزدها را انتخاب کنید و شروع به کار کنید. اگر کیفیت نرم افزار شما برای شما مهم است، متخصصان Global BrainForce JAVA را در تیم خود قرار دهید.

شرایط استخدام Java Developer در فیلیپین

کارفرماها در فیلیپین تیم خود را مستقیماً مدیریت می کنند و یک توسعه دهنده اختصاصی JAVA که استخدام می کنند، کارمند تمام وقت می شود. آنها متعهد هستند که منحصراً برای کارفرما کار کنند. توسعه دهندگان جاوا را با تجربه در فناوری های مختلف استخدام می شود. متقاضیان یک فرآیند استخدام سختگیرانه را طی می ‌کنند که شامل آزمون ‌های فنی و مصاحبه می ‌شود تا اطمینان حاصل شود که توسعه ‌دهندگان با کیفیت و با تجربه را به مشتریان خود ارائه می‌ کنند. استخدام کنندگان نیازهای شما را با پایگاه داده برای استعدادها مطابقت می دهند و رزومه بهترین نامزدها را برای ارسال می کنند.

کارفرماها شخصاً با هر نامزدی مصاحبه می کنند و آن را تأیید می کنند. هنگامی که توسعه ‌دهنده جدید خود را پیدا کردند، به او کمک می‌کنند تا در تیم مستقر شود، موفقیت سازمانی را تضمین کرده و فرهنگ تیمی پر رونق را پرورش دهد. فیلیپین بر یافتن توسعه دهندگان JAVA با تجربه و بدون مبتدی متمرکز است. یکی از با تجربه ترین شرکت های توسعه نرم افزار در فیلیپین است. چه بخواهید به عنوان فقط DEVELOPER JAVA استخدام شوید یا یک تیم با توسعه دهندگان جاوا، یک آزمایش کننده و یک مدیر پروژه با تجربه در صنعت خود راه اندازی کنی مدل همکاری ها به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا نیازهای منحصر به فرد را برآورده کند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه ت Java Developer در کشور فیلیپین هستید:

سالنرخ بیکاری
202017%
202119%
202211%

شرایط استخدام Java Developer در فیلیپین

الزامات استخدام Java Developer در فیلیپین

مشتری ها یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های بهینه سازی اینترنت تلفن همراه هستند که به اپراتورهای مخابراتی کمک می کند تا کارایی شبکه، سرعت و بهینه سازی ترافیک ویدیو را بهبود بخشند. آنها به دنبال یک توسعه دهنده با تجربه جاوا هستند. این یک موقعیت دفتر کار خانگی از راه دور است. مسئولیت اصلی توسعه‌ دهنده نرم‌ افزار شامل توسعه سیستم چارچوب‌ ها و عملکردهای اصلی جاوا (عمدتا) و C است. کاندیداهای موفق جزئیات گرا و یک خود شروع کننده با انگیزه بالا هستند که قادر به حفظ و توسعه کد جاوا و C هستند. توسعه‌ دهنده نرم ‌افزار با تیمی از توسعه ‌دهندگان در پشتیبانی از طراحی، ایجاد، نگهداری و آزمایش برنامه ‌ها و زیرساخت‌ های رمزگذاری ویدیویی همکاری خواهد کرد.

شرایط مورد نیاز برای استخدام java developer در فیلیپین عبارت است از:

  • اخذ ویزای کار کشور فیلیپین
  • مدرک لیسانس ترجیح داده می شود.
  • توسعه و سفارشی سازی نرم افزار با توجه به نیاز مشتری.
  • پشتیبانی و نگهداری پروژه نرم افزاری.
  • شناسایی و رفع نگرانی های مشتری.
  • 5-7 سال سابقه برنامه نویسی جاوا.
  • دانش جاوا و الگوهای طراحی قابل اجرا.
  • دانش در توسعه C
  • دانش در محیط های چند رشته ای ضروری است
  • تجربه با سیستم های سازگار با Unix/POSIX یک مزیت محسوب می شود.
  • آشنایی با Tomcat , JUnit , RMI مزیت محسوب می شود
  • امکان مدیریت چندین موضوع به صورت همزمان.
  • دانش شبکه یک مزیت است
  • کدک های ویدئویی، کانتینرها و دانش روش حمل و نقل یک مزیت است.
  • مهارت های ارتباطی استثنایی و توانایی بیان واضح اطلاعات (چه کلامی و چه نوشتاری).

حقوق استخدام Java Developer در فیلیپین

حقوق برنامه نویسان جاوا در فیلیپین از 21500 php (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا 74300 php (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​50500 PHP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50٪) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 50500 PHP (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 50500 PHP (پزو) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 32400 PHP (پزو) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 32400 PHP (پزو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 67400 PHP (پزو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 67400 PHP (پزو) درآمد دارند. همچنین می توانید مقاله استخدام net developer در فیلیپین را مطالعه فرمایید.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق java developer در کشور فیلیپین می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در فیلیپین

وظایف یک Java Developer در فیلیپین

مسئولیت حوادث تولید، کاهش و حل مشکل اساسی، و انجام پس از مرگ برای جلوگیری از تکرار همان موضوع بر عهده شماست شما برنامه های کاربردی جدیدی ایجاد خواهید کرد که به سیستم های نرم افزاری موجود خدمت می کنند. شما بیشتر نرم افزار فعلی را توسعه خواهید داد. با توجه به بهترین شیوه‌های توسعه و فناوری‌های توسعه فعلی، ماژول ‌ها و معماری‌های متعددی را توسعه خواهید داد. مشارکت در فرآیند ساخت خودکار نیز وظیفه شما محسوب می شود. شما اسناد سیستم و مدیریت پایگاه دانش را برای کارایی پشتیبانی مدیریت خواهید کرد. شما تست ها را طراحی و اجرا خواهید کرد و با توسعه اسناد و ابزارهای کمکی از کاربران پشتیبانی خواهید کرد. همچنین با بررسی جایگزین‌ها و فناوری‌های جدید و ارائه آن‌ها برای بررسی معماری، از بهبود مستمر حمایت خواهید کرد و در نهایت فرصت هایی را برای افزودن ارزش به دستاوردهای شغلی کشف خواهید کرد.

مزایا استخدام Java Developer در فیلیپین

با کار به عنوان Java developer یا استخدام برنامه نویس در فیلیپین فرصتی برای پیوستن به یک بانک چند ملیتی و بزرگترین بانک دیجیتال فیلیپین دارید. مشتری ها یک شرکت چندملیتی بانکداری و خدمات مالی است که در هلند مستقر است و بزرگترین بانک دیجیتال در فیلیپین هستند. طراحی یک محیط زیرساخت ابری از توسعه محلی تا محیط تولید زنده با تمرکز بر بهترین شیوه های توسعه JAVA در دنیای واقعی ایجاد و پشتیبانی از خطوط لوله استقرار برنامه های کاربردی که خودکار، قابل اعتماد هستند و می توانند با یک بخش فناوری در حال رشد مقیاس شوند از وظایف شماست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ ویزای کار در فیلیپین پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *