مهاجرت کاری برزیل

استخدام Java Developer در برزیل

استخدام Java Developer در برزیل

استخدام Java Developer در برزیل بیشتر در شرکت های خدمات فناوری بومی دیجیتال رخ می دهد که در آن با نوآوری روبرو می شوند. در این کشور از برخی از آخرین فناوری ها در زمینه دیجیتال و شناختی برای توانمندسازی سازمان ها در هر جنبه استفاده می کنند. به همین دلیل است که استخدام توسعه دهنده جاوا در کشور برزیل می تواند برای افراد بین المللی متخصص و ماهر در حوزه Java Developer عالی باشد. در ادامه این مقاله در خصوص شرایط استخدام توسعه دهنده وب و همچنین الزامات آن صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت از طریق کار به عنوان Java Developer مشاور شماست.

کار و استخدام Java Developer در برزیل

می توانید برای کار به عنوان Java Developer در بخشی از یک شرکت با پیشرفته ترین شیوه ها و فن آوری ها به همراه یک تیم منحصر به فرد باشید. بخشی از تیمی باشید که یکپارچگی محصولات و رضایت مشتری را تضمین می کند. تیم مهندسین نرم ‌افزار فناوری اطلاعات نیازمندی ‌های تجاری را به راه ‌حل‌ های فناوری، طراحی، کدنویسی و آزمایش اشکال ‌زدایی برنامه‌ ها، مستندسازی رویه ‌های استفاده و جستجوی مداوم بهبود کیفیت تبدیل می‌ کند. درک یا پیاده سازی تجربه ساخت برنامه های 12 عاملی با استفاده از طراحی از وظایف یک توسعه دهنده جاوا در برزیل است.

امکان دارد که شما در طول کار خود به عنوان یک Java Developer فرصت کار کاملا از راه دور را داشته باشید. توسعه نرم افزار در یک تیم چابک و شرکت در چندین پروژه فناوری؛ راه حل های فن آوری نوآورانه برای مشکلات کسب و کار ایجاد کنید. اولین قدم را به سمت حرفه رویاهای خود بردارید. هر یک از اعضای تیم چیزی منحصر به فرد را به میز می آورد. در این کشور چیزی است که شما برای این نقش به دنبال آن هستید. کاندید باید دارای پیشینه قوی در توسعه شی گرا / طراحی شی گرا و درک الگوهای طراحی، الگوهای کاربردی سازمانی و ضد الگوها باشد. استخدام در کشور برزیل مستلزم داتشن ویزای کاری برزیل می باشد. شرایط و مدارک برای گرفتن ویزای کاری برزیل در سال های متفاوت متغیر است.

حقوق استخدام Java Developer در برزیل

حقوق برنامه نویسان جاوا در سائوپائولو از 4990BRL (رئال) در ماه (حداقل حقوق) تا 15500BRL (رئال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​9980BRL (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 9980BRL (رئال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 9980BRL (رئال) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 6730BRL (رئال) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 6730BRL (رئال) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 12700BRL (رئال) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 12700BRL (رئال) درآمد دارند.

شرایط استخدام Java Developer در برزیل

به عنوان توسعه‌ دهنده جاوا Full Stack در تیم فناوری اطلاعات برزیل بپیوندید تا بهترین کار حرفه ‌ای خود را انجام دهید و تأثیر اجتماعی عمیقی داشته باشید، تا یک برنامه کاربردی مدرن، اقتصاد API و تجربه با استفاده از تیم فناوری ‌های ابری دیجیتال در برزیل ایجاد کنید. به ‌عنوان یک توسعه ‌دهنده جاوا Full Stack در کل چرخه عمر توسعه نرم ‌افزار شرکت خواهید کرد، که با تحقیق، توسعه جدید، اصلاح، امنیت، رفع اشکال و نگهداری شروع می ‌شود، و ایده ‌ها و پیشنهادات خود را برای آزمایش و بهبود نرم ‌افزار موجود ارائه می‌ کنید. سیستم ‌ها از برنامه ‌های کاربردی مبتنی بر وب روی مصرف ‌کننده و داخلی گرفته تا سیستم‌ های پردازش دسته ‌ای داخلی و سیستم ‌های ابری جدید را شامل می ‌شود.

برخی از شرایط برای استخدام Java Developer در برزیل عبارت است از:

  • تجربه HTML/CSS/JS فریم ورک زاویه ای یا قابل مقایسه
  • تجربه عملی در توسعه برنامه‌های کاربردی سریع و خودکار، CI/CD، اصول DevOps، مهندسی قابلیت اطمینان سایت، چارچوب
  • تجربه در ابزار NewRelic، Grafana، Prometheus برای ساده‌سازی توسعه از طریق اصول چابک ناب واقعی
  • مهارت های فنی استثنایی با Java/J2EE، فریم ورک های Spring/tomcat

حقوق استخدام Java Developer در برزیل

الزامات استخدام Java Developer در برزیل

برای کار به عنوان توسعه دهنده جاوا داشتن تجربه در معماری رویداد محور، بدون سرور، پیام رسانی، مش خدمات و فناوری های ذخیره سازی بسیار عالی است. مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر یا رشته مرتبط یا تجربه معادل آن الزامی است. همچنین در برزیل کاندیدای استخدام در بعضی از شرکت ها حداقل 4 سال تجربه با فناوری های جاوا را باید داشته باشد. درک مفاهیم چرخه عمر توسعه نرم افزار و آشنایی با سیستم عامل های مختلف (لینوکس / ویندوز). و تجربه کار در تیم های کوچک یا متوسط و زبان انگلیسی در سطح مکالمه مورد نیاز است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در برزیل می باشید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده جاوا

شرکت معروف توسعه دهنده جاوا در برزیل

Dell Technologies به سازمان ها و افراد کمک می کند تا آینده دیجیتالی روشن تری بسازند. این شرکت شامل بیش از 150000 نفر در بیش از 180 مکان در سراسر جهان است. این شرکت به خود می بالد که یک تیم متنوع و فراگیر هستند و اشتیاق بی نهایت به ماموریت خود برای هدایت پیشرفت بشر دارند. مهمترین چیز است که شما مورد احترام هستید، احساس می کنید که می توانید خودتان باشید و این فرصت را دارید که بهترین کار زندگی خود را انجام دهید. در حالی که هنوز یک زندگی دارید. این شرکت در برزیل مزایای عالی، برنامه ‌های پاداش، ترتیبات کاری انعطاف ‌پذیر، انواع فرصت ‌های توسعه شغلی، گروه ‌های داوطلب را ارائه می ‌کنند. در کنار استخدام توسعه دهنده جاوا استخدام net developer در برزیل نیز جریان دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام نیروی ماهر کار از حوزه جاوا در کشور برزیل می باشید:

نرخ استخدامسال
76%2020
80%2021
83%2022

این شرکت با کامپیوتر و استخدام برنامه نویس در برزیل شروع کرده، اما به همین جا بسنده نکرده است. این مجموعه قوی و فعال به مشتریان کمک می کنند تا با چند ابری، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی از طریق نوآورانه ترین فناوری و مجموعه خدمات برای عصر داده به آینده حرکت کنند. دل به اصل فرصت های شغلی برابر برای همه کارمندان و فراهم کردن محیط کاری عاری از تبعیض و آزار و اذیت کارکنان متعهد است. همه تصمیمات استخدامی در دل بر اساس نیازهای تجاری فردی، الزامات شغلی و شرایط تحصیلی، صرف نظر از نژاد، رنگ، مذهب یا اعتقاد، منشاء ملی، اجتماعی یا قومیتی، جنسیت (از جمله بارداری)، سن، جسمی، ذهنی یا حسی، HIV است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط و الزامات کار در برزیل به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *