مهاجرت کاری بلژیک

استخدام Java Developer در بلژیک

استخدام Java Developer در بلژیک

استخدام Java Developer در بلژیک از طریق تجربه چندین ساله کارمندان در به یک نیروی لازم در خدمات فناوری اطلاعات و کسب و کار تبدیل شده است. با کار در این کشور شما به تیمی ملحق خواهید شد که با چشم انداز روشنی از آینده هدایت می شود و همیشه برای مشتریان خود تلاش بیشتری می کنند. مدام از مرزهای خود عبور می کنند. آیا می خواهید پتانسیل کامل دانش خود را باز کنید و به رشد در شغل خود ادامه دهید؟ پس برنامه توسعه شخصی برای شما عالی است. شما زمان و فضای لازم را برای تمرین در اختیار خواهید داشت تا بتوانید حتی بهتر شوید. این شرکت هم پروژه ای را انتخاب می کند که به بهترین وجه با جاه طلبی ها و انتظارات شما مطابقت دارد و فعالانه شما را راهنمایی می کنند.

حقوق استخدام Java Developer در بلژیک

حقوق برنامه نویسان جاوا در بلژیک از €3340 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €9830 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 6170€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50% از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €6170 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €6170 (یورو) درآمد دارند %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €4280 (یورو) درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از €4280 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 7680€ (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 7680€ (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد میانگین حقوق در حوزه Java Developer در کشور بلژیک می باشید:

میانگین حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در بلژیک

شرکت های استخدام Java Developer در بلژیک

ACSL، مستقر در آنتورپ بلژیک، یک شرکت جوان و در حال رشد است که یک پلت فرم تجارت بین المللی B2B را فراهم می کند که قادر به مدیریت تمام جنبه های تدارکات آنلاین است. توسعه دهنده جاوا یک راه حل پیچیده تدارکات الکترونیکی را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد محتوا، استانداردهای مشخصات و قیمت جهانی را برای همه محصولات اصلی OEM در کاتالوگ های سخت افزاری و خدمات مدیریت شده و این در بیش از 175 کشور در سطح جهان کنترل کنند. محصول اصلی ICT ACSL یک پلت فرم تدارکات مبتنی بر ابر توسعه یافته داخلی است که می تواند میزبان تعداد زیادی از فروشگاه های وب باشد. برای توسعه نسل بعدی این پلتفرم، تیم توسعه نرم افزار خود را در دفتر آنتورپ خود با توسعه دهندگان جاوا در سمت سرور جوان و ارشد گسترش می دهند.

شما مسئول طراحی، پیاده سازی و نگهداری ماژول های پلت فرم جدید خواهید بود شما دارای مدرک کارشناسی ارشد یا لیسانس حرفه ای در علوم کامپیوتر یا تجربه کاری مرتبط هستید. شما یک یا چند سال تجربه عملی در برنامه نویسی جاوا دارید. به ویژه شما درک کامل و تجربه کاری با فناوری های Hibernate  و JDBC  SQL (Oracle) را دارید و در زبان انگلیسی نیز مهارت دارید. در حوزه کاری Java Developer دانستن زبان های دیگر امتیاز محسوب می شود.

در جدول زیر شاهد تعداد متقاضیان استخدام در حوزه Java Developer در بلژیک می باشید:

تعداد متقاضیانسال
128502020
100002021
113602022

مزایا استخدام Java Developer در بلژیک

در حین کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در بلژیک می توانید زمان خود را سازماندهی کنید و از ساعات کاری انعطاف پذیر بهره مند شوید. سیاست کار از خانه هم در این کشور مزایا خاص خودش را دارد. امکانات اداری مدرن در مرکز آنتورپ برای یک محیط اداری خوب ارزش قائل هستند و برای تزئین دفاتر روی هنر سرمایه گذاری می کنند.

محیط چند فرهنگی، با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی انتخاب می شوند و موجبات افزایش بهره وری و خلاقیت را فراهم می کند. معمولا در شرکت ها تیم کوچکی از توسعه دهندگان با تجربه توسعه دهندگان جاوای جوان را راهنمایی می کنند. حقوق مناسب و مزایای کاری مانند پاداش و مرخصی ها از مهم ترین مزایای کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در بلژیک است.

مزایا استخدام Java Developer در بلژیک

الزامات استخدام Java Developer در بلژیک

یک توسعه دهنده جاوا در کشور بلژیک وظایف مختلفی را برعهده دارد که مشتریان و تحلیل داده های مشتریانشان را هدایت کنید. به یافتن الگوها و عیب یابی مشکلات کمک کنید. ساخت برنامه های کاربردی توابع مختلف مانند محاسبات تجاری، اتوماسیون و تحویل داده ها در حوزه وظایف شما محسوب می شود. جمع آوری داده ها و ایجاد گزارش برای عملکردهای مختلف کسب و کار و درخواست های مشتری از طریق تیم شما پیگیری می شود. از مشتریان با تجزیه و تحلیل و عیب یابی مسائل مربوط به داده ها پشتیبانی کنید. با تمرین برنامه ‌نویسی خوب مطابقت داشته باشید، و برای بهبود آموزش فرآیند توسعه، نوآور باشید و توسعه‌ دهندگان جوان را راهنمایی کنید.

الزامات برای استخدام Java Developer  و استخدام net developer در بلژیک مشابه هم هستند که عبارت است از:

  • تجربه در طراحی رابط کاربری، ساختارهای پایگاه داده و تحلیل های آماری
  • ذهنیت تحلیلی و مهارت حل مسئله خوب
  • ارتباط نوشتاری و شفاهی عالی
  • مهارت های سازمانی خوب
  • توانایی کار به عنوان بخشی از یک تیم
  • توجه به جزئیات.

ویژگی های یک توسعه دهنده جاوا در بلژیک

اگر از راه استخدام برنامه نویس در بلژیک اقدام کنید به همراه همکاران خود راه حل های نرم افزاری می سازید که ارزش افزوده مهمی را به مشتریان ارائه می دهد. شما به طور مشترک بهترین پروژه را انتخاب می کنید که با جاه طلبی ها و انتظارات شما مطابقت دارد و با مدیریت فعال استعداد هدایت می شود. شما مشتاق توسعه نرم افزار در جاوا هستید. در همکاری نزدیک با همکاران، شما بخشی از توسعه راه حل های سازمانی هستید. شما در تجزیه و تحلیل، توسعه، آزمایش و همچنین ادغام شرکت دارید و با جدیدترین فناوری ‌ها به ‌روز می ‌مانید و نگرش کنجکاو و مشتاق یادگیری دارید.

کار خود را برنامه ریزی و سازماندهی می کنید، بدیهی است با مشورت همکاران. شما با استفاده از جدیدترین متدولوژی ها به شیوه ای فعال و پویا با تیم همکاری نزدیک دارید. همچنین عاشق جذب جریان دانش هستید و از به چالش کشیدن لذت می برید. در بلژیک قدرت تخصص در کار تیمی نزدیک است. همانطور که تیم رشد می کند، هر یک از اعضای تیم نیز رشد می کنند. به عنوان یک توسعه دهنده جاوا، شما دارای مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد در IT و حداقل 3 سال تجربه در زمینه های مشخص هستید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در بلژیک به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *