مهاجرت کاری ایرلند

استخدام Java Developer در ایرلند

استخدام Java Developer در ایرلند

به مرور زمان ثابت شده است که استخدام Java Developer در ایرلند که متشکل از توسعه ‌دهندگان ماهر متفاوت باشد، کارآمدترین گزینه است. برای تیم ‌های اختصاصی با اندازه متوسط بالاتر هم شما می توانید از توانایی استخدام مهندسان بسیار ماهر جاوا که هسته تیم شما را تشکیل می دهند و همچنین از قیمت بسیار جذاب بهره مند شوید.

علاوه بر این، این گزینه مزیت اضافی بودجه بندی ساده و کارآمد را نیز به ارمغان می آورد و به مشتریان ما اجازه می دهد تا به راحتی مقیاس بندی تیم های توسعه جاوا اختصاصی را برنامه ریزی کنند. این فقط بخشی از مزایای استخدام Java Developer در تیم های کسب و کار در ایرلند است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه مهاجرت کاری و اخذ اقامت از طریق کار به عنوان توسعه دهنده جاوا به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در ایرلند

حقوق برنامه نویسان جاوا در ایرلند از €22200 (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 63700€ (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €39400 (یورو) در سال است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €39400 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €39400 (یورو) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €27700 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 27700€ (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €48500 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €48500 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد میانگین حقوق در حوزه Java Developer در کشور ایرلند می باشید:

میانگین حقوق به یوروسال
3290€2020
4321€2021
5492€2022

کار و استخدام Java Developer در کشور ایرلند

در تیم های کاری در کشور ایرلند از محرمانه بودن تمام اطلاعات مرتبط با پروژه اطمینان حاصل می کنند که از طریق چندین توافق نامه قانونی که به راحتی اجرا می شود و با هر یک از مهندسان نرم افزار جاوا امضا شده است، تضمین می شود. در این کشور حفاظت از حقوق مالکیت معنوی مشتری و همچنین ایمنی فیزیکی و امنیت فنی همه داده های اهمیت می دهند. در ایرلند از توسعه دهندگان برنامه جاوا با تجربه، با انگیزه بالا و خلاق استقبال می شود تا مهارت های خود را در یکی از شرکت های توسعه نرم افزار و برون سپاری نرم افزار اوکراینی در حال رشد سریع، به کار گیرند.

در کشور ایرلند فرصت ‌های هیجان ‌انگیزی برای کسانی که می ‌خواهند روی پروژه‌ های پیچیده علمی، تلفن همراه پیچیده، راه ‌حل ‌های مخابراتی، برنامه ‌های کاربردی ریاضی، توسعه وب تجارت الکترونیک و سایر اهداف چالش برانگیز کار کنند، باز شده است. به تیم جاه طلب جوان در موقعیت مهندس نرم افزار جاوا بپیوندید و یکی از بهترین تجربیات شغلی را در ایرلند به دست آورید. در واقع ایرلند یکی از کشورها پیشتاز در حوزه اموزش زبان برنامه نویسی جاوا محسوب می شود.

الزامات برای استخدام توسعه ‌دهنده ارشد جاوا عبارت است از:

  • 3-5 سال سابقه کار در جاوا
  • درک خوب از رویکرد شی گرا
  • دانش خوب از تکنولوژی و ابزار AJAX
  • تجربه در توسعه افزونه های کروم یا موزیلا
  • دانش در سطح کاربر لینوکس
  • تسلط خوب به زبان انگلیسی
  • مهارت های شخصی
  • بسیار با انگیزه
  • مهارت های ارتباطی و بین فردی عالی
  • نگرش قابل انجام و طبیعت مثبت
  • رویکرد خلاقانه برای حل مسئله
  • مایل به یادگیری

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در زمینه Java Developer در ایرلند هستید:

 تحصیلات کارمندان در زمینه Java Developer در ایرلند

مزایا استخدام Java Developer در ایرلند

برای هر توسعه دهنده، شرکت بسته پاداش و مزایای عالی، پروژه های هیجان انگیز و چالش برانگیز، فرصت تبدیل شدن به بخشی از یک تیم روشن و دوستانه، منطقه کاری راحت و بسیاری از مزایای دیگر را ارائه می دهد. فردی که به دنبال آن هستند تا جای خالی توسعه دهندگان جاوا میانی ارشد را پر کند، در تمام مراحل در فرآیند توسعه محصول شرکت خواهد داشت و با تیم های QA، مدیریت پروژه و محصول همکاری نزدیک خواهد داشت. در ایرلند جاوا به عنوان سنگ بنای روش ‌شناسی توسعه نرم ‌افزار خود پیاده ‌سازی می‌کنند، بنابراین همیشه انعطاف ‌پذیر هستند تا با واقعیت ‌های تجاری در حال ظهور سازگار باشند. این کار کارایی همکاری و ارتباط بین تیم توسعه دهندگان و مشتری را به حداکثر می رساند.

برنامه نویسی و توسعه جاوا در کنار حفظ کیفیت فوق‌العاده کد و محصولات نهایی را به لطف یکپارچه ‌سازی مستمر تثبیت می ‌کنند. بخش ضروری و ذاتی گردش کار توسعه در ایرلند همین موضوع می باشد. در ایرلند شرکت های مرتبط با این حوزه به دنبال توسعه دهندگان جاوا هستند تا در تیم توسعه وب سایت در ایرلند کار کنند. درک محیط و برآورد حجم کاری مرتبط و درک مفهوم، توسعه، آزمون های واحد و مستندسازی از مهم ترین مراحل کار برای یک java developer در ایرلند است. معمولا برای شرکت های خصوصی (بانک، بیمه، سلامت، فروش مجدد، بازاریابی الکترونیکی) و هم برای ادارات (آموزش) کار می کنید.

برخی از مزایا استخدام به عنوان Java Developer در ایرلند عبارت است از:

  • دستمزد رقابتی
  • روزهای مرخصی با حقوق و مرخصی استعلاجی با حقوق
  • ساعات های کاری قابل انعطاف
  • غرامت جزئی ناهار
  • سالن ورزش
  • سیستم اعتباری شرکتی

مزایا استخدام Java Developer در ایرلند

شرایط استخدام توسعه دهنده جاوا در ایرلند

استخدام net developer در ایرلند نیز وضعیت مشابهی دارد. اگر شما از یک دانشکده مهندسی یا دانشگاه آمده اید و بین 2 تا 5 سال تجربه در توسعه نرم افزار دارید باید در خصوص محیط جاوا بدانید. لذا در صورتی که در زمینه چارچوب Spring، از جمله SpringBoot، Spring MVC و Spring Security تجربه داشته باشید می توانید به استخدام در شرکت های این کشور فکر کنید. مدیریت داده ها با JPA/Hibernate و دانش JHipster امتیاز محسوب می شود. به عنوان یک Java Developer شما مستقل هستید، انگلیسی صحبت می کنید و دوست دارید در یک زمینه بین المللی کار کنید. استخدام برنامه نویس در ایرلند و توسعه دهندگان اختصاصی جاوا در ایرلند یک گزینه عالی برای شما است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت از طریق کار در ایرلند به سوالات متداول شما پاسخ خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *