مهاجرت کاری عمان

استخدام NET Developer. در عمان

استخدام NET Developer. در عمان

استخدام NET Developer. در عمان را یکی که یکی از کشورهای مدرن در حوزه آی تی می باشد مورد بررسی قرار می دهیم. . در بسیاری از موارد، توسعه نرم ‌افزار یک ابتکار گروهی است. این مهارت ‌ها به مهندسان کمک می ‌کنند تا پروژه‌ های خود را با سرعت و در عین حال انسجام و روحیه تیم را حفظ کنند. پیش ‌بینی می‌ شود که اشتغال مهندسی نرم ‌افزار تا سال 2029 در سطح ملی %22 رشد کند. بسیار سریع ‌تر از میانگین برای همه مشاغل صنعت. پیش بینی ها همچنین از هجوم برنامه های تلفن همراه به عنوان کمک کننده اصلی به این چشم انداز یاد می کند که مکمل حقوق متوسط $150140 (دلاری) صنعت در سال 2023 است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در عمان مشاور و راهنمای شماست.

حقوق استخدام NET Developer. در عمان

حقوق برنامه نویسان وب در عمان از 700OMR (ریال) در ماه (حداقل حقوق) تا 2400OMR (ریال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 1630OMR (ریال) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 1630OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1630OMR (ریال) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 1050OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1050OMR (ریال) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 2180OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 218 OMR (ریال) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در عمان هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده وب در عمان

کار و استخدام NET Developer. در عمان

یک NET Developer در عمان نقش طراحی، کدنویسی و اصلاح وب سایت ها، از طرح بندی تا عملکرد و مطابق با مشخصات مشتری را بر عهده دارد. اگر می خواهید پیشرفت کنید برای ایجاد سایت های بصری جذاب که دارای طراحی کاربر پسند و ناوبری واضح هستند، تلاش کنید. همچنین شما باید مهارت ‌های بازاریابی و مدیریت رسانه‌ های اجتماعی را برای طراحی و افزایش حضور شرکت در رسانه‌ های اجتماعی، از جمله تعامل با مشتریان، ترویج محتوای تعاملی و جذاب متمرکز بر برند، و گسترش فرصت‌های کسب درآمد، ترکیب کنید. گاهی بنابر صلاح دید کارفرما کار برای ایجاد کمپین های رسانه های اجتماعی نوآورانه هم در حوزه کاری شماست.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developernv در کشور عمان هستید:

سالنرخ بیکاری
202012%
202120%
202217%

شرایط استخدام NET Developer. در عمان

با تغییر بیشتر دنیای کار به سمت استراتژی ها و زیرساخت های داده محور ، تقاضا برای دانشمندان داده در صنایع بی شماری افزایش یافته است. در واقع، طبق گزارش وضعیت مهارت‌های سال 2023 ، نیاز به چنین متخصصانی از نظر کارگران مورد بررسی، مدیران تیم و رهبران کسب ‌و کار جزء 10 مورد توجه قرار گرفته است. دانشمندان داده ‌ها داده‌ های حیاتی را برای اصلاح مسائل شبکه، حل مشکلات پیچیده محاسباتی، توسعه زبان ‌های محاسباتی و سیستم ‌های نرم ‌افزاری جدید و آزمایش قابلیت ‌های عملیاتی نرم‌ افزار موجود مطالعه و تجزیه و تحلیل می ‌کنند. این وظایف معمولاً نیاز به یک پیشینه کدگذاری مشخص دارند، زیرا چنین دانشی به دانشمندان داده اجازه می‌دهد تا در تمرکز فنی خود سواد بیشتری داشته باشند و توصیه ‌های آگاهانه ‌تر و عمیق‌ تری به سایر بخش‌ های فناوری اطلاعات ارائه کنند.

شرایط استخدام NET Developer. در عمان

وظایف یک NET Developer در عمان

فراتر از کدنویسی سخت و مهارت های داده، دانشمندان داده معمولاً در تفکر انتقادی، ارتباطات و صبر ماهر هستند زیرا بینش های فنی را فرموله می کنند و آنها را به اطلاعات قابل درک و عملی برای دانشمندان، مهندسان و سایر متخصصان تبدیل می کنند. زبان‌های پیشرو مانند پایتون، جاوا اسکریپت و Go عموماً این تطبیق پذیری را در انواع مختلفی از نرم ‌افزارها و برنامه ‌ها منعکس می ‌کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگان باید به طور مداوم ارتباط برقرار کنند، زیرا اغلب با مشتریان، مدیران شرکت و اعضای تیم توسعه تعامل دارند. آنها معمولاً به همین دلیل شنوندگان کنجکاو و رکورددار هستند.

وظایف شغلی NET Developer در عمان عبارت است از:

  • نامزد باید درک قوی از UI، سازگاری بین مرورگرها، عملکردهای عمومی وب و استانداردها داشته باشد.
  • موقعیت مستلزم ارتباط مستمر با همکاران است.
  • تجربه در برنامه ریزی و ارائه پلتفرم های نرم افزاری مورد استفاده در چندین محصول و واحدهای سازمانی.
  • تخصص عمیق و تجربه عملی با برنامه های کاربردی وب و زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS، Ajax، JavaScript، JQuery و
  • درک قوی از اصول امنیتی و نحوه اعمال آنها در برنامه های تجارت الکترونیک.
  • مدیریت پورتال شغلی آنلاین فعلی و وب سایت های شرکت
  • یکپارچه سازی داده ها از سرویس ها و پایگاه های داده پشتیبان مختلف
  • مسئول نگهداری، گسترش و مقیاس بندی وب سایت ها باشید
  • با فناوری های نوظهور/روندهای صنعت متصل بمانید و آنها را در عملیات و فعالیت ها به کار ببرید.
  • باید بداند که درگاه آموزشی آنلاین را توسعه دهد
  • پشتیبان گیری منظم از فایل ها در فهرست های محلی برای بازیابی
  • مدیریت و بازاریابی صفحات رسانه های اجتماعی شرکت.
  • باید بازاریابی ایمیلی را بداند
  • تبلیغات گوگل و تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی را برای افزایش ترافیک وب سایت انجام دهد.

الزامات استخدام NET Developer. در عمان

توسعه دهندگان Full Stack در توسعه وب جلویی و پشتی مهارت دارند، به این معنی که همه چیز را از طراحی رابط کاربری و سازگاری مرورگر گرفته تا تنظیم دقیق نرم افزار و آزمایش سایت انجام می دهند. به دلیل گستردگی مسئولیت ‌هایشان، توسعه کامل پشته به انواع مهارت ‌های فنی مهم نیاز دارد، از جمله تسلط بر زبان ‌های برنامه ‌نویسی مانند پایتون، جاوا اسکریپت و Go که طبق وب 2023 Stack Overflow، همه این زبان‌ ها جزو محبوب ‌ترین زبان ‌های توسعه وب هستند. نظرسنجی توسعه ‌دهنده که در آن %55 از توسعه‌ دهندگان بررسی‌ شده به ‌عنوان فول استک شناسایی شدند. سواد کدنویسی در چندین زبان به توسعه دهندگان تمام پشته کمک می کند تا به مسائل جلویی و پشتی در طیف گسترده تری از موجودیت های دیجیتال رسیدگی کنند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در عمان را نیز مطالعه کنید.

الزامات کار به عنوان NET Developer در عمان عبارتند از:

  • دانش اولیه فرآیند بهینه‌ سازی موتور جستجو
  • تشخیص تهاجمی مشکل و مهارت‌ های حل خلاقانه مشکل
  • مهارت ‌های سازمانی قوی برای انجام وظایف متعدد در چارچوب محدودیت‌های زمانی و بودجه با ذکاوت تجاری
  • توانایی کار و پیشرفت در محیطی سریع، به سرعت یاد بگیرید و بر فناوری ها و تکنیک های مختلف وب مسلط شوید.
  • پیاده سازی ابزارهای آزمایشی که بر عملکرد مداوم وب سایت شرکت نظارت می کند
  • تعداد سال تجربه ترجیحاً 1-2 سال با تجربه طراحی و توسعه وب سایت.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار عمان مشاوره جامع و کاملی ارئه می دهد و پاسخگوی سوالات شما در حوزه مهاجرت خانوادگی به عمان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *