مهاجرت کاری صربستان

استخدام NET Developer. در صربستان

استخدام NET Developer. در صربستان

استخدام NET Developer. در صربستان و شرایط کار در این کشور در این حوزه پر متقاضی را برای علاقه مندان بررسی خواهیم کرد. و شرایط کار در این حوزه را بررسی می کنیم. توسعه دهندگان وب با تجربه با بیش از 10 سال تجربه در پروژه های انجام شده برای مشتریان در سراسر جهان می توانند رویای توسعه وب شما را به واقعیت تبدیل کنند. کار توسعه دهندگان وب متشکل از کار مطابق با متدولوژی است که بهترین عملکرد را به همراه دارد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در صربستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در صربستان

عاملی که برای درخواست شغلی شما مهم است، تجربه حرفه ای است. مهم نیست که تحصیلات شما چقدر خوب است و چند گواهینامه دارید. اگر هرگز آن را در عمل امتحان نکرده اید. خوشبختانه، اکثر مهندسان نرم افزار کنجکاو هستند و اغلب دانش خود را در طول تحصیل، چه کارآموزی یا یک کار پاره وقت، پیاده سازی می کنند. کارفرمایان صربستانی به طور کلی می توانند بین 2 تا 5 سال تجربه حرفه ای بسته به رشته شرکت نیاز داشته باشند. تجربه باید با رشته ای که برای آن درخواست می کنید مرتبط باشد. کارفرمایان همچنین ممکن است از متقاضیان برخی از نمونه کدها را بخواهند تا ببینند که آیا نامزد معیارهای آنها را برآورده می کند یا خیر.

مهندسان نرم ‌افزار با سابقه تجاری حتی می‌توانند به مدیر عامل برسند. به طور کلی، هر تجربه حرفه ای که دارید، شانس بیشتری برای موقعیت و حقوق بهتر به شما می دهد. صربستان یکی از بهترین کشورهای اروپا برای کار به عنوان مهندس نرم افزار است. حقوق ممکن است به اندازه کشور همسایه نباشد، اما همچنان بالاتر از برخی از کشورهای اتحادیه اروپا است، و شما با خدمات عمومی با کیفیت مانند آموزش، مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل، استاندارد زندگی بالایی خواهید داشت. این کشور دارای یک بازار کار فناوری پر جنب و جوش با بیش از 30000 فرصت شغلی فناوری و مرکز راه اندازی است. در همان زمان، بیش از 800000 مهندس نرم افزار در صربستان وجود دارد، بنابراین رقابت سخت است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در صربستان می باشید:

نرخ اشتغال توسعه دهنده وب در صربستان

شرکت های NET Developer در صربستان

استودیو پاپ آرت در نووی ساد، صربستان یکی از شرکت هایی است در حوزه NET Developer است که می توانید در آن مشغول شوید. این شرکت تاسیس شده طراحی وب، برندهای بزرگی مانند اشنایدر الکتریک را در میان مشتریان خود به حساب می آورد. استودیوی PopArt که در صربستان مستقر است، رویکردی روشن و تاثیرگذار را برای هر پروژه سازمانی منحصر به فردی که انجام می دهد، ارائه می دهد.IBM محصولاتی را برای مشتریان در سراسر جهان ایجاد می کند. آنها به استودیوی پاپ آرت روی آوردند تا استراتژی متمرکزی داشته باشند که صدای برند و مخاطبان منحصر به فرد آنها را برجسته کند. استودیوی PopArt با رویکردی بسیار مدرن و چشمگیر با تمرکز بر تأثیرگذاری ارائه شده است.

JSGuru یک شرکت توسعه نرم ‌افزار مستقر در صربستان است و در سال 2006 تاسیس شد. آنها بیش از 80 کارمند دارند که توسعه وب، توسعه نرم ‌افزار سفارشی، و توسعه اپلیکیشن موبایل را به مشاغلی که از آموزش، خدمات مالی و صنایع املاک و مستغلات پشتیبانی می ‌کنند، ارائه می ‌دهند.Mailtastic JSGuru را استخدام کرد تا یک ویرایشگر امضای HTML مستقل ایجاد کند تا توجه را به خدمات رایگان شرکت نرم افزاری خود جلب کند. اپلیکیشنی که تیم JSGuru به توسعه آن کمک کرد، اکنون منبع اصلی سرنخ های شرکت است. مشتریان آنها شامل مشتریان بزرگ سازمانی مانند Annanow هستند، اما Codetribe یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی است که تمرکز خود را بر نوآوری یا خلاقیت از دست نداده است. این شرکت مستقر در صربستان به سازمان ها در سراسر جهان کمک می کند تا استراتژی خود را برای موفقیت بیشتر متمرکز کنند.

حقوق استخدام NET Developer. در صربستان

حقوق طراحان وب در صربستان از 58900RSD در ماه (حداقل حقوق) تا 183000RSD (دینار صربستان) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 11800RSD (دینار صربستان) در ماه است، به این معنی که نیمی (50٪) از افرادی که به عنوان طراحان وب کار می کنند کمتر از 118000RSD (دینار صربستان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 118000RSD (دینار صربستان) درآمد دارند. 25% از طراحان وب کمتر از 79500RSD (دینار صربستان) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 79500RSD (دینار صربستان) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از طراحان وب کمتر از 150000RSD (دینار صربستان) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 150000RSD (دینار صربستان) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در صربستان هستید:

نرخ افزایش حقوقسال
45%2020
20%2021
30%2022

الزامات استخدام NET Developer. در صربستان

الزامات استخدام NET Developer. در صربستان

یافتن شغل حتی به عنوان جونیور امکان پذیر است، اما بهتر است به پیشنهادات کارآموزی یا کارآموزی در صربستان نگاه کنید. اگر از صفر شروع کنید، برخی از مدارس فناوری این کشور یک برنامه آموزشی 5 ماهه برای تبدیل شدن به یک توسعه ‌دهنده وب ارائه می ‌دهند و به شما این فرصت را می ‌دهند که بلافاصله تجربه خود را با یک دوره کارآموزی تأیید کنید. شما نه تنها کدنویسی با محبوب ترین زبان ها و فریم ورک های برنامه نویسی HTML، CSS، جاوا اسکریپت، React، Angular، Node.js و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت، بلکه آماده ورود به بازار کار به عنوان یک توسعه دهنده وب جوان خواهید بود. اگر سابقه شما 2 سال به بالا باشد، اکثر شرکت ها چشم خود را بر فقدان مدرک می بندند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در صربستان را نیز مطالعه کنید.

مهارت های لازم برای یک NET Developer در صربستان عبارت است از:

  • ذهن خدمات عالی، با توانایی درک اهداف تجاری مشتریان بین المللی و نحوه پشتیبانی از آنها
  • فعال با نگرش بسیار مسئولیت پذیر
  • مهارت های ارتباطی عالی با مشتریان فنی و غیر فنی
  • سبک کاری خود انگیزه، 100% قابل اعتماد و کارآمد

شرایط اشتغال نت دولوپرها در سنت کیتس

اگر در سایت ها جستجو کنید، می‌ توانید ببینید که پیشنهادات زیادی برای جاوا ، جاوا اسکریپت و توسعه‌دهندگان موبایل وجود دارد، اما برای Ruby ، C#.NET یا C++ ، پیشنهادات زیادی وجود ندارد. Net developer جز 10 شغل پردرآمد در صربستان است. مسلط بودن زبان انگلیسی الزام است اما دانستن زبان صربستانی قطعا یک مزیت است و بسیاری از شرکت ها به سادگی به آن نیاز دارند. با این حال، هنوز هم می توانید به راحتی فقط با زبان انگلیسی شغل پیدا کنید، به خصوص در استارتاپ ها یا شرکت های بزرگ.

عمل بازپرداخت هزینه های سفر و اقامت به طور گسترده ای گسترش نیافته است، اگرچه برخی از شرکت ها ممکن است آن را ارائه دهند، به ویژه شرکت های بزرگ. بنابراین، بهتر است سعی کنید چند مصاحبه در محل را در روزهای بعدی برنامه ریزی کنید تا مجبور نباشید به این طرف و آن طرف پرواز کنید. اگر چندین پیشنهاد دارید، ممکن است بخواهید با شرکت ها مذاکره کنید. پس از امضای قرارداد، باید برای حرکت آماده شوید. اگر شرکت هیچ بسته کمکی برای جابجایی ارائه نمی دهد، باید حدود 2000€ الی €4000 (یورو) برای این منظور پس انداز کنید. یکی 2 ماه اول شما ممکن است کمی سخت باشد، اما پس از دریافت حقوق، به سرعت متوجه خواهید شد که چیزها واقعاً مقرون به صرفه هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کار صربستان مشاوره کامل و جامعی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *