مهاجرت کاری مالتا

استخدام برنامه نویس در مالتا

استخدام برنامه نویس در مالتا

استخدام برنامه نویس در مالتا که یک کشور کوچک اما با اقتصاد پویا و فعال است را در این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد. اکنون صنعت فناوری رشد کرده و متنوع شده است، با عملیات SAAS، برنامه ‌نویسان و توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزار، آژانس ‌ها و برندهای بزرگ تیم‌ های فناوری را در مالتا اداره می ‌کنند. یک مرکز فناوری در مالتا وجود دارد که نوآوری را در سراسر جهان افزایش می دهد. مالتا در معاملات، امور مالی، بازی و تجارت الکترونیک، فرصت ‌های فریبنده‌ ای برای آینده ارائه می‌کند. آیا می توانید رهبری یک مبتکر را ارائه دهید، تخصص خود را در اقتصاد پرشتاب مالت به کار ببرید؟ موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری به مالتا مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

حقوق برنامه نویسان در مالتا

حقوق برنامه نویسان و برنامه نویسان در مالتا از €3440 (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا €5850 (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق متوسط ​​€4070 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €4070 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €4070 (یورو) درآمد دارند.25% از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €3380 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €3380 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €4760 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €4760 (یورو) درآمد دارند.

شرایط استخدام برنامه نویس در مالتا

دوره های تکمیلی برای کمک به متخصصان فناوری اطلاعات و کسب و کار که در محیط های فنی کار می کنند، طراحی شده است تا اصول اولیه را بیاموزند و درک بهتری از توسعه نرم افزار و مدیریت چرخه عمر برنامه کسب کنند. در این دوره با مهارت های اولیه برنامه نویسی و نحوه برنامه نویسی برنامه های دسکتاپ و وب با استفاده از منطق برنامه نویسی آشنا می شوید. در طول این دوره فنی، اصول برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت. ممکن است مالتا اولین جایی نباشد که برای حرفه فناوری به آن فکر می کنید، اما مقدار شگفت انگیزی از دره سیلیکون در این جزیره آفتابی وجود دارد. چرا؟ همه چیز با iGaming آغاز شد.

برخی از معیارها و شرایط یک برنامه نویس در مالتا را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • تخصص فنی عملی در برنامه، نرم افزار و توسعه وب یا مهارت های مرتبط
  • تسلط به زبان های برنامه نویسی مانند C++، Python، Java، PHP، Javascript، SQL
  • مهارت های دیجیتالی به روز، از مدیریت پروژه تا بازاریابی، QA به امنیت سایبری

کار و استخدام برنامه نویس در مالتا

تیم راه ‌حل ‌های تجاری مایکروسافت KPMG شریک طلایی مایکروسافت و رهبر در پیاده ‌سازی نرم ‌افزار مایکروسافت برای سازمان ‌های متوسط ​​تا بزرگ است که با پیاده ‌سازی برنامه ‌ریزی منابع سازمانی و تعامل با مشتری، به مشتریان خود این توانایی را می ‌دهد که با دنیای دیجیتال در حال تغییر همگام شوند. در KPMG Microsoft Business Solutions، ما نقش ‌های فارغ ‌التحصیلی مختلفی را ارائه می ‌دهیم تا شغل شما را در مسیر درست قرار دهید. در طول برنامه فارغ التحصیلان، یک مسیر یادگیری ساختاریافته را دنبال می کنید که به شما امکان می دهد در حین کار روی پروژه های هیجان انگیز با فناوری مایکروسافت، دانش مورد نیاز و همچنین تجربه عملی را به دست آورید. شما در پروژه های بین المللی در صنایع مختلف قرار خواهید گرفت و با تیم های چند فرهنگی کار خواهید کرد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در مالتا هستید:

نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در مالتا

مزایا استخدام برنامه نویسی در مالتا

بهترین تجربه کاری خود را در حالی که مشغول به کار در مالتا، یکی از آفتابی ترین و زیباترین مقاصد جهان است، به دست آورید. از طریق یک سطح ابتدایی یا اگر قصد پیشرفت شغلی خود را در مکانی جدید دارید، بخشی از یک تیم فنی در سطح جهانی شوید. پروژه ها در سطح بین المللی با امکان سفر بین المللی است. شما با سازمان ‌های برجسته کار خواهید کرد، مسئولیت ‌های دنیای واقعی را بر عهده می ‌گیرید و از همان روز اول راه‌حل‌هایی پیدا می‌ کنید، تجربه کاری، پشتیبانی و پیشرفت را برای پیشرفت به شما می ‌دهد. تاثیری که می گذارید به شما احساس واقعی هدف می دهد. تحلیلگران کسب و کار، مدیران پروژه، متخصصان فناوری اطلاعات و ذینفعان کسب و کار که نیاز به درک عمیق تری از مبانی برنامه نویسی دارند و نیاز به کار موثرتر با توسعه دهندگان نرم افزار و جامعه توسعه دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در مالتا هستید:

نرخ افزایشسال
15%2020
18%2021
22%2022

 مزایا استخدام برنامه نویسی در مالتا

الزامات استخدام برنامه نویس در مالتا

در طول برنامه شما توسط شبکه ای از مربیان، فارغ التحصیلان و همچنین مدیران عملکرد و یک “رفیق” حمایت می شوید تا هرچه بیشتر از این تجربه به دست آورید. مدیر عملکرد شما وجود دارد تا از شما در پیشرفت شغلی شما حمایت کند، در مورد آرزوهای شما صحبت کند و به شما در تعیین اهدافتان کمک کند. آموزش و یادگیری شما مطابق با اهداف عملکرد شما تنظیم می شود. بسته به مسیر انتخابی، شما یک مربی اختصاصی خواهید داشت که شما را از طریق اولین تجربیات راهنمایی کند و تخصص و تجربیات خود را به اشتراک بگذارد تا انتقال شما به یک حرفه ای جوان راحت باشد. می توانید حقوق ماهیانه کار در مالتا را نیز مطالعه کنید.

الزامات استخدام یک برنامه نویس و کار در مالتا عبارت است از:

  • تجربه کار در حوزه IT به عنوان یک توسعه دهنده، تحلیلگر تجاری یا مشاور
  • هر تجربه ای در زمینه فناوری اطلاعات که مایل به آموزش متقابل در فن آوری های مایکروسافت هستند
  • ساختارهای داده و اصول طراحی الگوریتم
  • اصول سیستم عامل و شبکه
  • تجربه کار با فناوری های اضافی امتیاز محسوب می شود
  • آشنایی با مبانی محاسبات ابری

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری مالتا و همچنین مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *