مهاجرت کاری بلغارستان

استخدام برنامه نویس در بلغارستان

استخدام برنامه نویس در بلغارستان

استخدام برنامه نویس در بلغارستان که مانند هر کشور دیگری ضوابط و مقررات خاصی دارد که در این نگارش بررسی خواهد شد. در طی چند سال گذشته، صنعت IT جهش زیادی به جلو داشته و به یکی از پیشروها در بازار جهانی تبدیل شده است. همانطور که صنعت رشد کرد، رقابت درون آن افزایش یافت. در نهایت به وضعیتی منجر شد که برخی از شرکت ها مجبور شدند به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های خود باشند. یکی از شاخه های صنعت IT که بیش از همه به چنین روش هایی نیاز داشت، توسعه نرم افزار بود. بیشتر به دلیل پیچیدگی شدید این زمینه و قیمت های بالای خدمات توسعه دهندگان این اتفاق افتاد. به همین دلیل است که این روزها اکثر شرکت ها به روش های برون سپاری روی آورده اند زیرا به آنها امکان می دهد استعدادهای بزرگ پیدا کنند.

کار در بلغارستان همیشه به خاطر متخصصان بزرگ فناوری اطلاعات خود مشهور بوده است و در طول سال ها توانسته است به یکی از محبوب ترین مکان ها برای شرکت های فناوری اطلاعات در هر نوع تبدیل شود که وظایف خود را در آن برون سپاری می کنند. این روزها برنامه نویسان بلغاری خدمات مختلفی را ارائه می دهند که از توسعه نرم افزار شروع می شود و به برون سپاری فرآیندهای تجاری ختم می شود. این روزها خدمات برنامه نویسی بلغارستان اندکی از برون سپاری به وظایف پیچیده تر توسعه نرم افزار تغییر می کند که تأثیر مثبتی بر اقتصاد کشور دارد. بر اساس آخرین گزارش ها، بخش فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد بلغارستان است و سالانه سرمایه های هنگفتی را به سمت خود جذب می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به بلغارستان مشاور شماست.

شرایط استخدام برنامه نویس در بلغارستان

اکثر شرکت های بلغاری IT خدمات خود را در خارج از کشور ارائه می دهند و برون سپاری محور هستند. با توجه به این واقعیت، IT nearshoring بلغارستان به طور گسترده ای در بین مشتریان خارجی شناخته شد. در حال حاضر بیش از 65000 متخصص در این صنعت مشغول به کار هستند که برون سپاری بلغارستان را به یکی از بهترین مقصدها از نظر در دسترس بودن استعداد تبدیل می کند. آموزش عالی بلغارستان در این بخش نیز بسیار گسترده است و شامل بیش از 53 دانشگاه با مشخصات است. شرکت های برون سپاری در بلغارستان این روزها در اوج محبوبیت خود هستند. بیش از این، توسعه دهندگان بلغاری در فهرست مکان خدمات جهانی AT Kearney در میان 15 کشور اول قرار دارند، که بسیار چشمگیر است و نشان دهنده سطح بالای توسعه صنعت فناوری اطلاعات در این کشور است.

چند سال پیش بلغارستان نیز به عنوان تنها کشور واقع در اروپا رتبه بندی شد که در فهرست 10 مقصد برتر برون سپاری در جهان قرار گرفت. همچنین به گفته این منبع، توسعه دهندگان بلغاری جزو بهترین های جهان هستند. چه چیزی باعث محبوبیت و تقاضا برای برون سپاری آن شده است؟ اول از همه، موقعیت مناسب آن است که آن را واقعاً به کشورهای اصلی اروپایی نزدیک می کند. این به معنای ارتباط آسان تر، شباهت در فرهنگ و سنت، نگرش مشابه نسبت به تجارت و بسیاری از مزایای دیگر است. آخرین اما نه کم اهمیت ترین مزیت سرعت اتصال به اینترنت در این کشور است زیرا بر اساس شاخص جهانی Ookla در آن روز بلغارستان در بین 30 کشور اول با سریع ترین اتصال به اینترنت قرار داشت.

شرایط استخدام برنامه نویس در بلغارستان

مزایا استخدام برنامه نویس در بلغارستان

این امر به ویژه برای کشورهای اروپایی مهم است، زیرا تفاوت های زیادی در نحوه انجام تجارت یا موانع زبانی برای همه موارد وجود نخواهد داشت. برون سپاری فناوری اطلاعات بلغارستان این روزها هر دو مقاصد بسیار محبوب برای برون سپاری هستند. با این حال، اگر به این فکر می کنید که این کشور را برای چنین اهدافی در نظر بگیرید، باید با تفاوت های اصلی آنها از این منظر آشنا شوید. کشور بلغارستان به دلیل سطح بالای آموزش فنی خود مشهور است. اکثر توسعه دهندگان بلغاری و همچنین توسعه دهندگان دارای پیشینه آموزشی فنی قوی در قالب کالج یا دانشگاه هستند. این را بیشتر می توان با این واقعیت توضیح داد که مشاغل فناوری اطلاعات در مقایسه با انواع دیگر بیش از حد پرداخت می شوند و این امر جوانان را به سمت آنها جذب می کند. وضعیت تقریبا مشابهی را می توان با نمایندگان برنامه نویس بلغارستان مشاهده کرد.

این کشور می تواند با بیش از 65000 کارمند بالقوه در بخش فناوری اطلاعات، بازار کار را تامین کند. بر اساس داده های DOU ، نزدیک به 49٪ از همه برنامه نویسان حداقل 1 یا 2 سال تجربه در این زمینه دارند. همچنین، اکثر آنها به عنوان متخصصان سطح متوسط ​​کار می کنند که نشان دهنده سطح خاصی از مهارت در حال حاضر است. در عین حال، بلغارستان به دلیل سطح بالای تحصیلات خود شناخته شده است. این گفته اغلب توسط نتایج برجسته دانش‌آموزان بلغارستانی فناوری اطلاعات در مسابقات استعدادیابی مختلف ثابت شده است. به این ترتیب می توان گفت که آموزش بلغارستان در سطح جهانی رقابتی است و توسعه وب بلغارستان نیز در سطح بالایی قرار دارد.

حقوق برنامه نویسی در بلغارستان

یک برنامه نویس کامپیوتری که در بلغارستان کار می کند معمولا حدود 37880BGN (لوا بلغارستان) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود 19020BGN (لوا بلغارستان) تا بالاترین میانگین حقوق 62060BGN (لوا بلغارستان) متغیر باشد. این حقوق متوسط ​​​​برای یک برنامه نویس رایانه در بلغارستان است و شامل مزایایی مانند مسکن و حمل و نقل است. حقوق برنامه نویس کامپیوتر بر اساس تجربه، موقعیت مکانی، مهارت ها و جنسیت شما بسیار متفاوت است. یک برنامه نویس کامپیوتر در بلغارستان با مدرک دیپلم می تواند به طور متوسط 30800 BNG(لوا بلغارستان) حقوق دریافت کند. یک برنامه نویس کامپیوتر در بلغارستان با تحصیلات لیسانس می تواند به طور متوسط BGN38700 (لوا بلغارستان) حقوق دریافت کند. یک برنامه نویس کامپیوتر در بلغارستان با تحصیلات کارشناسی ارشد می تواند به طور متوسط ​​60020BGN (لوا بلغارستان) حقوق دریافت کند.

در بخش زیر شاهد ویژگی های مهم یک برنامه نویس در بلغارستان هستید:

ویژگی های مهم یک برنامه نویس در بلغارستان

 

الزامات استخدام برنامه نویس در بلغارستان

خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات بلغارستان این روزها بسیار گسترده است و در لیست مشاغل مورد نیاز بلغارستان است. در حال حاضر، تقریبا 250 شرکت برون سپاری در بلغارستان وجود دارد که مشتاق ارائه خدمات خود به مشتریان خارجی هستند. اما قبل از اینکه به هر یک از آن شرکت ها مراجعه کنید، باید در مورد تمام مهارت های لازم که توسعه دهنده نرم افزار آینده شما باید داشته باشد، بیاموزید. گواهینامه مناسب هر یک از اعضای تیم راه دور بلغارستان باید بتواند مهارت های خود را با مدرک یا مدرک تحصیلی مناسب اثبات کند. به این ترتیب تضمین می‌کنید که متخصصانی که می ‌خواهید استخدام کنید ارزش حقوق ماهیانه کار در بلغارستان را دارند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص حقوق و درآمد برنامه نویسان در بلغارستان هستید:

پارامترحقوق به دلار
میانگین حقوق به دلار3660$
حداقل حقوق به دلار2184$
حداکثر حقوق به دلار5800$

اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم اختصاصی بلغارستان شما حداقل به چند زبان برنامه نویسی مسلط هستند و چندین سال تجربه کدنویسی با آنها را دارند. آنها همچنین باید بدانند که چگونه تست ها را روی کد خود اجرا کنند و در صورت نیاز آن را رفع اشکال کنند. معمولاً لیست زبان‌ های لازم شامل جاوا، سی پلاس پلاس، سی شارپ، نود و روبی است. توانایی تفکر منطقی و پذیرفتن مسئولیت اعمال خود. برون سپاری فناوری اطلاعات بلغارستان یک ویژگی مثبت دیگر دارد. توسعه دهندگان نرم افزار قادر به انجام کار حتی بدون نظارت دقیق مداوم هستند. توانایی کار به عنوان بخشی از تیم. به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار، اغلب باید به عنوان بخشی از تیم عمل کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت به بلغارستان از طریق کار مشاور شماست.

سوالات پرتکرار در خصوص استخدام برنامه نویس در بلغارستان

در بخش پایانی مقاله به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • مزایای استخدام برنامه نویس در بلغارستان به چه صورت است؟ این امر به ویژه برای کشورهای اروپایی مهم است، زیرا تفاوت های زیادی در نحوه انجام تجارت یا موانع زبانی برای همه موارد وجود نخواهد داشت. برون سپاری فناوری اطلاعات بلغارستان این روزها هر دو مقاصد بسیار محبوب برای برون سپاری هستند. با این حال، اگر به این فکر می کنید که این کشور را برای چنین اهدافی در نظر بگیرید، باید با تفاوت های اصلی آنها از این منظر آشنا شوید. کشور بلغارستان به دلیل سطح بالای آموزش فنی خود مشهور است. اکثر توسعه دهندگان بلغاری و همچنین توسعه دهندگان دارای پیشینه آموزشی فنی قوی در قالب کالج یا دانشگاه هستند. این را بیشتر می توان با این واقعیت توضیح داد که مشاغل فناوری اطلاعات در مقایسه با انواع دیگر بیش از حد پرداخت می شوند و این امر جوانان را به سمت آنها جذب می کند. وضعیت تقریبا مشابهی را می توان با نمایندگان برنامه نویس بلغارستان مشاهده کرد.
  • شرایط استخدام برنامه نویس در بلغارستان چگونه است؟ اکثر شرکت های بلغاری IT خدمات خود را در خارج از کشور ارائه می دهند و برون سپاری محور هستند. با توجه به این واقعیت، IT nearshoring بلغارستان به طور گسترده ای در بین مشتریان خارجی شناخته شد. در حال حاضر بیش از 65000 متخصص در این صنعت مشغول به کار هستند که برون سپاری بلغارستان را به یکی از بهترین مقصدها از نظر در دسترس بودن استعداد تبدیل می کند. آموزش عالی بلغارستان در این بخش نیز بسیار گسترده است و شامل بیش از 53 دانشگاه با مشخصات است. شرکت های برون سپاری در بلغارستان این روزها در اوج محبوبیت خود هستند. بیش از این، توسعه دهندگان بلغاری در فهرست مکان خدمات جهانی AT Kearney در میان 15 کشور اول قرار دارند، که بسیار چشمگیر است و نشان دهنده سطح بالای توسعه صنعت فناوری اطلاعات در این کشور است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *