مهاجرت کاری دانمارک

ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک

ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک

ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک را شاید بتوان به عنوان قدرتمندترین ویزای کاری در شمال قاره اروپا نامید که اقامت این قاره را به همراه خواهد داشت. اخذ ویزای کاری این کشور اقامت و تابعیت را برای متقاضی اصلی و همراه اصلی متقاضی به دنبال خواهد داشت. اگر شما هم متمایل به اخذ اقامت این کشور از طریق ویزای مهاجرت کاری هستید با خواندن این مقاله فرصت این را دارید که از اطلاعات جامعی در این زمینه بهره مند شوید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که با استفاده نمودن از تجربیات وکلاء و کارشناسان خود در زمینه های گرفتن اقامت کشورهای مختلف و امور مهاجرتی به عنوان یکی از با اعتبارترین موسسات مهاجرتی کشور راه را برای ورود اشخاص متقاضی به این کشور را فراهم و مهیا سازد. شما هم برای کسب اطلاعات جامع تر در زمینه گرفتن ویزای مهاجرت کاری این فرصت را دارید. از طریق مشاوره با مشاورین این موسسه در باب امور مهاجرتی و نحوه اخذ ویزای مهاجرت کاری از اطلاعات جامع  بهره ببرید.

فرآیند قانونی ویزای مهاجرت کاری کشور دانمارک

یکی از بهترین راه های اقامت، اقدام به مهاجرت نمودن از روش داشتن گرین کارت این کشورهای اروپایی می باشد. این راه که در آن با استفاده نمودن از طرح ویزای کاری موفق شده راهیابی به این قاره را برای اشخاصی که متمایل به مهاجرت به این قاره می باشند.

فرآیندی که دربرگیرنده فرصت صدور مجوز برای گرفتن اقامت این کشور در راستای اشتغال به کار و پیدا نمودن شغل به شخص متقاضی داده می شود. امکان انجام دادن کار چه به صورت با دستمزد و چه بدون دستمزد را برای اشخاص متقاضی فراهم می کند. درصورتی که اجازه داشتن برای اشتغال به صورت مستقل و خویش فرما می باشد. در این نوع روش، شخص متقاضی در اداره مربوطه به داشتن درآمد در رابطه با کار خود می پردازد.

ارتباط مجوزکاری با ویزای کاری (گرین کارت) دانمارک

نکته حائز اهمیت برای اشخاص متقاضی این می باشد که:

  • علاقه مند به کار کردن در زمینه های خاصی باشند.
  • محل تحصیلات این اشخاص در خارج از کشور باشد.
  • ملزم به گرفتن اجازه نامه یا به همراه تایید رسمی به همین صورت از مسئولین مربوطه می باشند.

جهت کار در این کشور ابتدا با نرخ رشد اقتصاد این کشور از طریق نمودار زیر آشنا شوید:

رشد نرخ اقتصاد در کشور دانمارک

با لیست رشته های صادر شده از جانب وزارت خانه علوم متوجه شوید که کدام یک از رشته ها به تاییدیه با اجازه نامه نیاز دارند. اقشار پزشکان و دندانپزشکان که در راستای به دست آوردن اجازه نامه این امکان را دارند تا درخواست اقامت به صورت ویژه بدهند. جهت کار در این کشور ابتدا مقاله ویزای کاری دانمارک را مطالعه بفرمائید.

دریافت مجوز اقامت با ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک

 مجوز اقامت از طریق ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک

اشخاص متقاضی قبل از اقدام به سکونت در مکانی به صورت رسمی به امر پیدا نمودن، قادر به این نیستند که یکی از اعضاء خانواده را به همراه خود به این کشور بیاورند. اشخاص متقاضی ملزم به رعایت موارد زیر برای اخذ مجوز اقامت می باشند:

  • در مدت 6 ماه پس از گرفتن مجوز به این کشور مهاجرت نمایند.
  • ملزم هستند که دارای یک آدرس رسمی در این کشور باشند.
  • اقدام به جستجو برای زندگی کردن با مسئولیت شخص متقاضی است.

متقاضیان جهت کسب اطلاع از شرایط کار و زندگی در این کشور می توانند مقاله هزینه زندگی در دانمارک را مطالعه بفرمایند.

مدت لازم برای اخذ ویزای مهاجرت کاری کشور دانمارک

متقاضی با گرفتن مجوز اقامت تحت برنامه کارت سبز به این شرایط دست یابند. متقاضی برای مدتی به میزان 2 سال اقامت دریافت نمایند. متقاضی می تواند برای اقدام به تمدید نمودن 3 ساله درخواست دهد. پس از انجام این مراحل مجوز لازم برای قامت این کشور را می توان به تمدید 3 ساله  نمود. پس از طی این مراحل، اقامت متقاضی در حالتی تمدید می شود. این مدت به میزان حداقل درآمد مقرر دست یافته باشد. در صورتی که در دوره 12 ماهه پیش از موعد تسلیم درخواست این شخص برای تمدید دست یافته باشد.

در صورتی که تاریخ گرفتن مجوز اقامت دانمارک، برای متقاضی منقضی شود. این شخص موفق به تسلیم نمودن درخواست شود. این شخص با همان حقوق ماهیانه کار در گذشته در اختیار داشته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امر مهاجرت به متقاضیان کمک می کند. شما می توانید از طریق تماس تلفنی و حتی حضوری از راهنمایی کارشناسان ارشد ما بهره مند گردید.

Rate this post

8 دیدگاه برای “ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک

  1. ماکان تابان گفت:

    عذرخواهی می کنم مگه الان هم این ویزا وجود داره؟؟؟

  2. ارشاد گفت:

    برای طرح لیست مثبت باز هم که جاب آفر نباشه شانسی نداریم و اینکه خیلی کشورها تازه جاب آفرنمیخوان مثل آلمان اونجا که بهتره

  3. لیدا بهرامی گفت:

    با سلام شما می تونین برای ما جاب آفر بگیرین؟

  4. عرفان طلیسچی گفت:

    آیا برای ایرانی شدنی هست یا خیر؟

  5. سحر گفت:

    سلام
    ممنون بابت مطالب به روزتون

  6. امیر عباس گفت:

    بابت مطلب به روزتون تشکر میکنم من نمی دونستم شرایط ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک به این راحتی میباشه اگه امکانش هست در مود مهاجرت کاری کشور المان هم مطلب بذارید

  7. نیما گفت:

    شرایط برای پزشکان چجوریه؟

  8. d!ana گفت:

    با سلام
    من 35 سال دارم و در رشته مهندسی شیمی درس خوندم و سابقه کار 5 ساله در رشته تحصیلی خودم را دارم،ایا شانسی برای ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک،دارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *