مهاجرت سرمایه گذاری در دانمارک

شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

در مقاله شرایط سرمایه گذاری در دانمارک تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی متقاضیان و سرمایه گذاران خارجی می باشد. افراد متقاضی در این باب با سوالات زیر مواجه می شوند:

  • شرایط سرمایه گذاری چگونه می باشد؟
  • آیا این کشور مناسبی برای سرمایه گذاری است؟
  • مزایای سرمایه گذاری در این کشور به چند بخش تقسیم می شوند؟
  • آیا درمورد مهاجرت به این کشوراطلاعات لازم و کافی دارید؟
  • آیا ثبت شرکت موجب اخذ اقامت این کشور می شود؟

تاسیس کمپانی در دانمارک توسط سایت های مربوطه انجام می شود. این امر چند ساعت بیشتر به طول نمی انجامد. اما تاسیس شعبه یک کمپانی در دانمارک مراحل و سختی های بیشتری نسبت به تاسیس یک کمپانی جدید در دانمارک دارد. برای تاسیس کمپانی و یا سرمایه گذاری می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. اطلاعات مورد نیاز را که مربوط به قوانین 2022 الی 2023 است را کسب کنید. لازم به ذکر است که این موسسه می تواند راه و روش های مهاجرت به کشور های مختلف جهان را به متقاضیان خود ارائه دهد.

درباره دانمارک

این کشور در بخش شمالی اروپا واقع شده است که نام پایتخت آن کپنهاگ می باشد. دانمارک کوچک ترین کشور اسکاندیناوی به شمار می رود. شرایط جوی دانمارک باعث جذب مهاجرین و همچنین توریست های زیادی از سراسر دنیا شده است.

شرایط این کشور این گونه است که:

  • 400 جزیره کوچک
  • زمستان های بسیار سرد و به همراه برف و باران
  • اکثر مردم این کشور به زبان دانمارکی مسلط هستند.
  •  طبیعت بی نظیر و بسیار زیبا
  • منابع نفتی بسیار ناچیز
  • شادترین کشور دنیا

به همین دلیل اکر مردم از اقصی نقاط جهان به این امر علاقه نشان می دهند که به این کشور مهاجرت کنند. البته این کشور نیز، کشوری مهاجرپذیر با مردمانی خونگرم است که از این مهاجرت استقبال می کنند.

در نمودار زیر به وضوح به تولید ناخالصی داخلی اشاره می شود:

تولید ناخالصی داخلی در دانمارک

مالیات اقامت و شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

بحث مالیات در همه کشورها موضوع مهمی است که نمی توان از آن غافل شد. به خصوص در مباحث مرتبط با سرمایه گذاری و ثبت شرکت که بسیار برای سرمایه گذار این امر حائز اهمیت می گردد. قوانین و مقررات دولت این کشور در مورد شرکت ها به طوری می باشد که شعب شرکت های خارجی نیازی به پرداخت مالیات و عوارض ندارند.

همچنین تاسیس شرکت در این کشور، برخلاف سایر کشورهای اسکاندیناوی، بدون پرداخت مالیات و عوارض دوگانه صورت می گیرد.

شرکت هایی که می توان در دانمارک تاسیس کرد به شکل زیر هستند:

آیتمشرح
ساخت و ساز در دانمارکاز راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. از جمله: با ساخت، خرید و یا اجاره این امکانات و یا با داشتن محصولات تولید شده و ارتباط با تولید کنندگان محصولات مشابه در دانمارک
کسب و کارهای خدماتی در دانمارکمراکز توزیع و دفاتر پخش می توانند شعبه های کمپانی ها و شعبه های شرکت های کسب و کارهای خدماتی را اداره و مدیریت کنند.
شرکت های اروپایی در دانمارککمپانی ها بر اساس قوانین و مقررات اروپای در دانمارک ساخته می شوند. تغییر ملیت و نوع کمپانی ها به راحتی قابل انجام می باشد.

انواع ثبت شرکت و شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

یکی از روش های مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. اغلب توجه افرادی که از سرمایه عظیمی برخوردارند را جلب می کند. با سرمایه گذاری در این کشور افراد می توانند به سودهای کلانی نیز دست پیدا کنند که این امر خود به تنهایی محرک خوبی برای این افراد است تا سرمایه خود را به این کشور غنی و ثروتمند وارد کنند. ثبت شرکت در کشور دانمارک نیز مانند سایر کشورها به روش های متفاوتی امکان پذیر است

که ذیلا به برخی از آن ها پرداخته می شود:

روش های ثبت شرکتتوضیحات
ثبت نام اینترنتیاین نوع ثبت شرکت به صورت آنلاین انجام می شود. متقاضیان می توانند در عرض چند ساعت یک شرکت بازرگانی و تجاری با شرایط خاص ثبت و تاسیس کنند.
ثبت نام به صورت کاغذی و کتبیروش ثبت نام به صورت کاغذی و کتبی بسیار سخت و پیچیده می باشد. این نوع ثبت نام بسیار زمان گیر است. تقریبا 1 ماه به طول می انجامد.
خرید یک شرکتمتقاضیان قادر به خرید شرکت های ثبت شده ولی غیر فعال می باشند.

مخارج و شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

هزینه ها و مخارج مرتبط با امر سرمایه گذاری نیز یکی دیگر از مسائلی است که از دید سرمایه گذار دور نمی ماند. با حداقل 100000€ (یورو) و حداکثر 100 میلیون € (یورو) متقاضیان از سراسر دنیا می توانند در اسکاندیناوی شرکت های مختلفی در زمینه های متفاوت تاسیس کنند.

در این کشور در زمینه های مختلفی می توان به امر سرمایه گذاری پرداخت. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت نیز به دلیل سودآور بودن برای صاحبان سرمایه بسیار حائز اهمیت است. زمینه های تاسیس شرکت به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • املاک و مستغلات و ساخت و ساز خانه
  • خودرو و ماشین آلات
  • تحقیق و فناوری
  • علوم زیستی
  • انرژی باد
  • پاک سازی
  • اقامت دانمارک

شرایط سرمایه گذاری و تاسیس شرکت در دانمارک

دانمارک

یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور خرید اوراق قرضه دولتی در این کشور می­ باشد. افراد با خرید اوراق قرضه دولتی می­ توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

افراد به 2 گونه می­ توانند اوراق قرضه دولتی را خریداری نمایند:

  • سرمایه گذاری قابل برگشت
  • سرمایه گذاری غیر قابل برگشت

افراد با سرمایه گذاری قابل برگشت پس از گذشت مدت زمانی دولت این کشور سرمایه را برمی­ گرداند. اما در سرمایه گذاری غیر قابل برگشت فرد با خرید اوراق قرضه دولتی انتظار برگشت سرمایه خود را ندارد.

  • افراد با سرمایه گذاری قابل برگشت، سرمایه ایی را به مدت 5 سال در این کشور سپرده گذاری می­ نمایند.
  • از دولت این کشور بلافاصله اقامت این کشور را به متقاضی اعطاء خواهد نمود.
  • سرمایه فرد پس از 5 سال بدون سود به برگردانده خواهد شد.
  • اما با سرمایه گذاری غیر قابل برگشت فرد سرمایه ای را که دولت این کشور تعیین نموده پرداخت می­ نماید.
  • اقامت این کشور را به سرعت اخذ خواهد نمود اما سرمایه این گونه افراد برگردانده نخواهد شد.
  • افراد با خرید اوراق قرضه دولتی می­ توانند بدون سپری نمودن زمان لازم برای اقامت این کشور بلافاصله اقامت دائم و مادام العمر این کشور را اخذ نمایند.

شرایط سرمایه گذاری و تاسیس شرکت در دانمارک

برای تاسیس کمپانی در کشور دانمارک، به متقاضی 1 تا 6 ماه مهلت داده می شود. تمام مراحل این کار را پشت سر بگذارد. تاسیس کمپانی در دانمارک، نیازی به داشتن مهارت و یا استعداد خاصی ندارد. بلکه مهم ترین ملاک برای تاسیس شرکت در این کشور داشتن توان مالی کافی برای ثبت و پرداخت مالیات می باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق مقاله سرمایه گذاری در دانمارک را مطالعه بفرمائید.

متقاضیانی که 5 سال در این کشور سکونت داشته باشند، گواهی اقامت به صورت دائم را از دولت این کشور دریافت خواهند کرد. همچنین افرادی که بیشتر از 9 سال در این کشور ساکن باشند، به عنوان شهروند و تابع این کشور شناخته می شوند. افراد 2 ملیتی و 2 رگه می توانند در کشور اسکاندیناوی سرمایه گذاری و ثبت شرکت کنند. اما می باید شرایط، قوانین و مقررات لازم را بدانند و از تمامی آیین این کشور در موارد مختلف آگاهی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقررات، قوانین و شرایط ثبت و تاسیس کمپانی، سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی و همچنین موارد دیگر می توانید با مشاورین مجرب و وکلای درجه یک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. مشاورین ما همواره آماده ی خدمت به هموطنان عزیز از سراسر کشور می باشند.

سوالات متداول در باب سرمایه گذاری در دانمارک

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری در دانمارک می باشیم:

  • افراد به چه دلایلی مایل به سرمایه گذاری در دانمارک هستند؟ این کشور به دوری از فساد اداری و عدم رشوه خواری معروف است که دارای رتبه بالایی در شفافیت بین المللی است. دسترسی به بازارهای سودآور و برخوداری از بازار سودآور اروپا و به همچنین بازار کار منعطف و بدون محدودیت در این کشور از جمله دلایلی است که باعث تمایل افراد به سرمایه گذاری می شود.
  • روش های مختلف سرمایه گذاری در دانمارک چیست؟ سرمایه گذاری از طریق خرید ملک مسکونی/ سرمایه گذاری از طریق خرید اوارق قرضه/ سرمایه گذاری از طریق خرید املاک تجاری/ سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • گرفتن اقامت از طریق خرید املاک تجاری به چه صورت است؟ افراد با خرید املاک تجاری و داشتن کسب و کار مشخصی که به دولت اعلام شده است، در ابتدای امر می توانند اقامت موقت این کشور را داشته باشند و در صورت تداوم کسب و کار تجاری به مدت 5 سال می توانند اقامت دائم این کشور را داشته باشند.
  • سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه دولتی در این کشور به چه طریقی امکان پذیر است؟ افراد با سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه دولتی فرد به صورت غیر قابل برگشت سرمایه ای را که دولت این کشور تعیین نموده پرداخت می کنند و سپس اقامت این کشور را به سرعت اخذ خواهد نمود اما سرمایه افراد برگردانده نخواهد شد.
5/5 - (1 امتیاز)

7 دیدگاه برای “شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

  1. کامران سولمازی گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم برا سرمایه گذاری در دانمارک چقدر هزینه نیازه؟

  2. مهراد گفت:

    برای هر مقداری از پول که قرار است منتقل بسه به اروپا باید مالیات هم بدیم؟ و اگر نتونیم این کارو بکنیم میشه از اروپا کسی این پول را واریز کنه؟

  3. ترنم گفت:

    آیا ویزای تحصیلی قابل تمدید و تغییر به سرمایه گذاری می باشد؟

  4. سحر گفت:

    سلام

    لطفا در مورد ویزای تحصیلی دانمارک توضیح میدید؟
    ممنون از مطالب به روزتون

  5. نیما گفت:

    آیا شما طرح تجاری هم دارید؟

  6. ali ram گفت:

    در مورد مطلب به روزتون در مورد شرایط سرمایه گذاری در دانمارک تشکر میکنم اگه امکانش هست در مور شرایط سرمایه گذاری در اکراین هم مطلب بذارید

  7. mani گفت:

    با سلام
    ایا شرایط سرمایه گذاری در دانمارک، محدودیت سنی دارد؟ایا کسی با 85سال سن میتواند در دانمارک سرمایه گذاری نماید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *