مهاجرت کاری نیوزلند

معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند از مهمترین امور برای اشتغال در زمینه پزشکی می باشد. پزشکان برای کار در هر کشوری در ابتدا نیاز به آشنای با زبان رسمی آن کشور و بعد معادل سازی مدارک در این کشور دارند. طبق قانون سال 2023 افراد حتما باید مدرک قابل تایید و معتبر پزشکی داشته باشند. معادل سازی مدارک نیز اغلب با گذراندن دوره های تئوری و عملی انجام می گیرد که در پایان با قبولی در آزمون این دوره ها حق کار در این کشور را پیدا خواهند کرد. در ادامه با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار می توانید اطلاعات کاملی در زمینه معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند نیوزلند و کسب مجوز کار برای اشتغال در زمینه های پزشکی در این کشور کسب کنید.

درباره معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

یک پزشک متخصص که تحصیلات پزشکی را از کشوری غیر از نیوزلند دنبال کرده است، میتواند فقط یک بار ثبت نام را انجام دهد. بعد از اتمام کار، متقاضیان باید برای ادامه کار، ویزای و مجوز کار در این کشور را کسب کنند. هنگامی که متقاضی ویزای کار دریافت کرد، مجاز به درخواست اقامت خواهد شد. دیگر نیازی به کار به صورت بلند مدت برای ویزای کار نخواهد بود. متقاضیانی که می خواهند در این کشور در زمینه پزشکی مشغول به کار شوند، ابتدا باید در شورای پزشکی نیوزلند ثبت نام کنند. برای انجام این کار، متقاضیان باید به شورای پزشکی این کشور نشان دهند که واجد شرایط هستند و صلاحیت لازم و مناسب برای ثبت نام را دارند. اگر متقاضیان در کشوری کار کرده باشند که سیستم بهداشت و سلامت آن شبیه به این کشور باشد، نیازی به مراجعه به شورای پزشکی نخواهند داشت.

روال شورای پزشکی به شرح زیر است:

  • در شورای پزشکی نیوزلند هر ساله بیش از 1500 پزشک جدید ثبت نام می کنند.
  • لازم به ذکر است که بیش از 17000 پزشک ثبت نام شده در نیوزلند مشغول به کار هستند.
  • بیش از 40% از این تعداد در خارج از کشور نیوزلند آموزش دیده اند.
  • از بیش از 100 کشور جهان برای اشتغال در زمینه پزشکی به کشور نیوزلند مهاجرت کرده اند.
  • متقاضیان خارجی به شورای پزشکی نیوزلند مراجعه می کنند.
  • باید در آزمون مخصوص این شورا شرکت کنند.
  • تاییدیه این شورا را کسب کنند.
  • تا موفق به معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند شوند.

لازم به ذکر است که اگر متقاضیان دوره های پزشکی خود را در دانشگاه های کشور نیوزلند سپری کرده باشند، به راحتی می توانند در این کشور در زمینه های مختلف پزشکی مشغول به کار شوند.

تاییدیه معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

برای کسب تاییدیه و معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند جهت کار در نیوزلند در زمینه پزشکی، متقاضیان باید در آزمون آیلتس و آزمون انگلیسی حرفه ای پزشکی شرکت کنند. نمره قابل قبول برای مدرک زبان انگلیسی آیلتس 7.5 می باشد. اما در آزمون انگلیسی حرفه ای پزشکی (OET) متقاضیان باید بتوانند در بخش های مربوطه درجه های زیر را کسب کنند:

آزمون انگلیسی حرفه ای پزشکیدرجه ها
مهارت شنیداریA یا B
مهارت خواندنA یا B
مهارت نوشتاریA یا B
مهارت گفتاریA یا B

OET یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که مهارت های ارتباط زبان متخصصان مراقبت های بهداشتی که به دنبال ثبت نام و کار در یک محیط انگلیسی زبان هستند، ارزیابی می کند. این آزمون توسط بیمارستان ها و دانشگاه ها در کشورهای زیر به عنوان اثبات توانایی برقراری ارتباط موثر مورد اعتماد است:

  • انگلیس
  • ایرلند
  • استرالیا
  • نیوزلند
  • دبی
  • سنگاپور

تاییدیه معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

شورای پزشکی نیوزلند در نیوزلند

کمیسیون آموزشی برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی با شورای پزشکی نیوزلند برای تأیید اسناد مورد نیاز جهت ثبت نام برای فارغ التحصیلان پزشکی بین المللی که متقاضی ثبت نام برای پزشکی در نیوزلند هستند، همکاری می کند. از 1 نوامبر 2017، شورای پزشکی نیوزلند به فارغ التحصیلان پزشکی بین المللی که متقاضی اشتغال و معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند هستند.

از طریق EPIC در صورت داشتن شرایط زیر، این اجازه را می دهد:

  • داشتن مدرک پزشکی پایه از موسساتی خارج از نیوزلند
  • داشتن صلاحیت تحصیلات تکمیلی که توسط یک موسسه خارج از نیوزیلند یا استرالیا

پزشكانی كه دارای چنین مدارك تحصیلی هستند، در صورت درخواست هر یک از موارد زیر، باید اسناد لازم را از طریق EPIC برای ثبت نام در شورای پزشکی نیوزلند ارائه دهند:

  • پزشک متقاضی که برای اولین بار برای ثبت نام اقدام می کند.
  • پزشک در شورای پزشکی نیوزلند ثبت نام کرده است اما قصد دارد در زمینه ای جدید که توسط شورای پزشکی نیوزلند تایید نشده است، مشغول به کار شود.

پزشکانی که شرایط فوق را برآورده می کنند، در صورت درخواست ثبت نام موقت عمومی، عمومی، موقت حرفه ای، حرفه ای و یا هدف خاص باید از EPIC استفاده کنند.

شرایط کار و معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

برای فعالیت در زمینه پزشکی در نیوزلند متقاضیان حتما باید در شورای پزشکی این کشور ثبت نام کرده و دارای گواهی کار باشند. بسته به مدارک تحصیلی، آموزش، تجربه و این که آیا متقاضیان قصد دارند در نیوزیلند به طور دائم یا فقط برای مدت کوتاهی برای یک هدف خاص کار کنند، مسیرهای مختلف ثبت نام وجود دارد. قبل از ثبت نام برای اشتغال، متقاضیان و پزشکان باید شرایط لازم را برای ثبت نام از جمله شرایط مورد نیاز زبان انگلیسی را برآورده سازند. لطفا توجه داشته باشید که بیشتر متقاضیانی که قصد دارند برای اشتغال در یک زمینه غیرتخصصی، قبل از درخواست ثبت نام و داشتن گواهی اشتغال، نیاز به پیشنهاد کار در نیوزیلند را دارند. شایان ذکر است که درآمد پزشکان در این کشور بایستی توسط متقاضیان بررسی گردد. لذا ذیلا به بررسی آن پرداخته شده است:

درآمد پزشکان در نیوزلند

مدارک معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

برنامه های ثبت نام موقت عمومی، عمومی و ویژه برای ارزیابی صلاحیت متقاضیان معمولا 20 روز به طول می انجامد. کارفرمای متقاضیان خارجی در صورتی که متقاضیان نیاز به داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای نیوزلندی خود داشته باشند، باید آنها را حمایت و کمک کند. پردازش برنامه های ثبت نام متقاضیان برای اشتغال در زمینه پزشکی و معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند نیاز به موارد زیر دارد:

  • ارائه مدارک لازم برای درخواست
  • داشتن مدارک زبان انگلیسی مورد نیاز
  • تکمیل و ارسال تمام اسناد ذکر شده در لیست چک مربوط به مسیر ثبت نام

مدارک تحصیلی، سابقه کار، منابع و سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز از مهم ترین موارد برای معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند و کسب مجوز برای کار در این زمینه در کشور نیوزلند می باشند. به یاد داشته باشید که تمامی متقاضیان برای اشتغال در کشور نیوزلند باید مجوز کار در این کشور را کسب کنند.

دلایل معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

سالانه صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، به دنبال معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند هستند. زیرا روند معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند بر خلاف سایر کشورهای اروپایی مدرن بسیار ساده تر است. از مهمترین دلایل معادل سازی مدرک پزشکی در نیزولند از دیدگاه دانشجویان بین المللی، فرصت های شغلی گسترده پزشکی در این کشور است. مشاغل پزشکی در نیوزلند بسیار مورد توجه می باشد، و تخمین زده می شوند که هر ساله بیش از صدها دانشجوی بین المللی برای معادل سازی مدرک پزشکی خود در این کشور اقدام کنند. همچنین طی سالهای اخیر اتباع خارجی، شاهد کارهای زیادی در مورد بازسازی و بازنگری در بخش بهداشت بوده اند. این امر باعث شده تا فرصت های شغلی زیادی برای افرادی که مدارک پزشکی خود را در این کشور معادل سازی کرده اند ایجاد شود. در نهایت اینکه، سیستم مراقبت های بهداشتی نیوزلند به عنوان یک سیستم مراقبت های بهداشتی مدرن در جهان شناخته می شود.

الزامات فرآیند معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند

تمامی افراد مستعدی که به دنبال فرآیند معادل سازی پزشکی در نیوزلتد هستند، قبل از درخواست باید الزامات این فرآیند را به خوبی طی کنند. زیرا افرادی که قادر به رعایت الزامات فرآیند معادل سازی مدرک پزشکی در نیزولند نباشند، اجازه معادل سازی در این کشور را نخواهند داشت. اط مهمترین این الزامات که به صورت شخصی صورت می پذیرد به شرح زیر می باشد:

  • با انگیزه و منضبط بودن
  • دانشجوی متقاضی می تواند تحت فشار به خوبی کار کند.
  • قادر به اخذ تصمیمات درست می باشد و مشکلات را حل می کند.
  • مدیران وقت خوب
  • در تفسیر و تحلیل موضوعات عالی است.
  • در گزارش نویسی به خوبی عمل می کند.
  • درک نگرش فرهنگ های دیگر به درمان پزشکی
  • در برقراری ارتباط و اسجاد اعتماد به نفس در دیگران به خوبی عمل می کند.

علاوه بر این الزامات شخصی مذکور، متقاضیان باید برای معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند صلاحیت های دیگر را نیز داشته باشند. از اصلی ترین این صلاحیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صلاحیت های متقاضیان معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلندتوضیحات
مدرک تحصیلیارائه مدرک تحصیلی معتبر متوسطه عالی یا حرفه ای
برنامه تحصیلیمتقاضیان برنامه های تحصیلی تکمیل شده خود را نیز ارائه دهند.
صلاحیت های اعطا شدهصلاحیت های اعطا شده توسط ارائه دهنده ای که در سطح ملی به رسمیت شناخته شده و توسط مقامات دولتی معتبر است.
یادگیری فرضیدارای حداقل 500 ساعت یادگیری فرضی در حوزه پزشکی

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه اطلاعات به هموطنان عزیز از کار نیوزلند، هزینه ها و شرایط زندگی در نیوزلند، اقامت نیوزلند و همچنین سایر کشورهای دنیا می باشند.

سوالات متداول در باب تحصیل پزشکی در زلاندنو

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب معادل سازی مدرک پزشکی در زلاند نو می باشیم:

  • شرایط کار و معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند چیست؟ برای فعالیت در زمینه پزشکی در نیوزلند متقاضیان حتما باید در شورای پزشکی این کشور ثبت نام کرده و دارای گواهی کار باشند. بسته به مدارک تحصیلی، آموزش، تجربه و این که آیا متقاضیان قصد دارند در نیوزیلند به طور دائم یا فقط برای مدت کوتاهی برای یک هدف خاص کار کنند، مسیرهای مختلف ثبت نام وجود دارد. قبل از ثبت نام برای اشتغال، متقاضیان و پزشکان باید شرایط لازم را برای ثبت نام از جمله شرایط مورد نیاز زبان انگلیسی را برآورده سازند. لطفا توجه داشته باشید که بیشتر متقاضیانی که قصد دارند برای اشتغال در یک زمینه غیرتخصصی، قبل از درخواست ثبت نام و داشتن گواهی اشتغال، نیاز به پیشنهاد کار در نیوزیلند را دارند. شایان ذکر است که درآمد پزشکان در این کشور بایستی توسط متقاضیان بررسی گردد.
  • دلایل معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند چیست؟ سالانه صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، به دنبال معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند هستند. زیرا روند معادل سازی مدرک پزشکی در نیوزلند بر خلاف سایر کشورهای اروپایی مدرن بسیار ساده تر است. از مهمترین دلایل معادل سازی مدرک پزشکی در نیزولند از دیدگاه دانشجویان بین المللی، فرصت های شغلی گسترده پزشکی در این کشور است. مشاغل پزشکی در نیوزلند بسیار مورد توجه می باشد، و تخمین زده می شوند که هر ساله بیش از صدها دانشجوی بین المللی برای معادل سازی مدرک پزشکی خود در این کشور اقدام کنند. همچنین طی سالهای اخیر اتباع خارجی، شاهد کارهای زیادی در مورد بازسازی و بازنگری در بخش بهداشت بوده اند. این امر باعث شده تا فرصت های شغلی زیادی برای افرادی که مدارک پزشکی خود را در این کشور معادل سازی کرده اند ایجاد شود. در نهایت اینکه، سیستم مراقبت های بهداشتی نیوزلند به عنوان یک سیستم مراقبت های بهداشتی مدرن در جهان شناخته می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *