مهاجرت تحصیلی اوکراین

دانشگاه نائو در اوکراین

دانشگاه نائو در اوکراین

دانشگاه نائو در اوکراین یکی از بهترین دانشگاه های این کشور می باشد که هر ساله آماده پذیرش در رشته های مختلف برای متقاضیان و دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. برای تحصیل در دانشگاه نائو، هموطنان عزیز حتما باید اطلاعات کافی داشته باشند. به همین دلیل، با ارائه این راهنما، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا شما را با دانشگاه نائو، تاریخچه این دانشگاه، شرایط تحصیل، ساختار و سایر موارد مرتبط به صورت کامل آشنا سازند.

درباره دانشگاه نائو در اوکراین

دانشگاه ملی هواپیمایی یا دانشگاه نائو در اوکراین در شهر کیف این کشور واقع شده است. فعالیت این دانشگاه در سال 1933 هنگامی که موسسه حمل و نقل هوایی کیف بر اساس بخش مکانیکی موسسه کیف پلی تکنیک تاسیس شد، آغاز شد. دانشگاه شامل 16 انستیتو، 2 پردیس جداگانه، 1 آکادمی حمل و نقل هوایی، 3 سالن سخنرانی عمومی، 6 دانشکده و 12 موسسه تحقیقاتی از جمله زیر مجموعه ها و 8 بخش است. این دانشگاه دارای مرکز فرهنگی و هنری، مرکز پزشکی، کتابخانه، روزنامه آویاتور و یک باشگاه قایق بادبانی است. دانشگاه نائو در اوکراین همچنین از موزه هواپیمایی کشوری پشتیبانی می کند.

این دانشگاه به کنوانسیون بولونیا پیوسته است. این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند که بتوانند دیپلم های استاندارد بین المللی را دریافت کنند. انتقال دانشجویان را بهبود بخشند. اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سطح بین المللی با دانشگاه هایی در اسپانیا، بریتانیا، آلمان، هلند، فرانسه، کره جنوبی و سایر کشورها همکاری می کنند. دانشگاه نائو در اوکراین دانشگاه همچنین با سازمان بین المللی هواپیمایی (ایكائو) همکاری می كند.

تاریخچه دانشگاه نائو اوکراین

تاریخ دانشگاه هوانوردی ملی اوکراین به اوت 1933 باز می گردد. از زمان تاسیس، دانشگاه نائو هزاران متخصص را برای کار در اوکراین و تقریبا 90 کشور در سراسر جهان آموزش داده است. لازم به ذکر است که این موسسه پیشرو در زمینه آموزش متخصصان هواپیمایی است. برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه نائو سازمان دهنده برجسته صنعت، دانشمندان، چهره های برجسته و شناخته شده ایالتی و نظامی هستند. آنها سرپرست موسسات آموزشی، شرکت های هوایی، دفاتر طراحی، کارخانه ها، سازمان ها و خدمات در بخش های مختلف هستند.

میانگین تعداد دانشجویان این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در کشور اکراین

این دانشگاه دارای مدارس علمی قدرتمند در زمینه های مکانیک، مدیریت، الکترونیک، علم مواد، مهندسی برق، علوم کامپیوتر و امکانات رایانه است. فعالیت های دانشگاهی توسط یک تیم علمی و پدافندی بسیار ماهر از جمله 23 استاد دانشگاهی، اعضاء مربوطه آکادمی علوم اوکراین، 280 پزشک علوم، 830 نامزد علوم و مدرسان ارشد انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در اوکراین را بررسی بفرمائید.

تاریخچه دانشگاه نائو به صورت زیر است:

تاریخنام مرکز
1898بخش مکانیک انستیتوی پلی تکنیک کیف
1933موسسه حمل و نقل هوایی کیف
1947موسسه ناوگان هوایی غیرنظامی کیف
1965موسسه مهندسان هواپیمایی کیف
1994دانشگاه بین المللی هواپیمایی کیف

امکانات دانشگاه نائو در اوکراین

این دانشگاه حدود 90 هکتار مساحت دارد. 14 ساختمان آکادمیک آن مساحتی به اندازه 150000 متر مربع اشغال کرده اند. این دانشگاه دارای 42 موتور هواپیما، 75 هواپیما و هلیکوپتر، 240 سیستم مسافربری، 3 شبیه ساز هواپیما، نیمکت تست و حدود 2500 رایانه مدرن است. در فرایند آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند. كتابخانه علمي و فني این دانشگاه دارای حدود 3 ميليون كتاب است.

دانشگاه نائو دارای یک آشیانه هواپیما منحصر به فرد، تجهیزات رادیویی، یک آیرودروم آموزشی با تجهیزات حمل و نقل هوایی، یک مجموعه آموزشی آیرودینامیکی مجهز به یک تونل باد و موزه هواپیمایی هوانوردی است. دانشجویان این دانشگاه همچنین به مجموعه ورزشی، مرکز فرهنگی هنری، مرکز پزشکی، اقامت در یکی از 11 خوابگاه دسترسی دارند. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله ویزای کار اوکراین را مطالعه بفرمائید.

امکانات دانشگاه نائو در اوکراین

ساختار دانشگاه نائو

امروزه بیش از 10000 دانشجو در دانشگاه نائو در اوکراین مشغول به تحصیل هستند. لازم به ذکر است که از این تعداد تقریبا 1200 دانشجو از بیش از 50 کشور جهان وارد دانشگاه نائو شده اند. دانشگاه نائو از دپارتمان های زیر تشکیل شده است:

  • هوافضا
  • موسسه فرودگاه ها
  • موسسه پیمایش هوایی
  • دانشکده ایمنی زیست محیطی
  • موسسه سیستمهای تشخیصی اطلاعات
  • موسسه علوم انسانی
  • موسسه روابط بین الملل
  • موسسه فناوریهای رایانه
  • موسسه حقوق
  • موسسه آموزش مداوم
  • موسسه ایکائو
  • مرکز آموزش بین المللی
  • موسسه فناوریهای نوآورانه

همچنین 3 پردیس اصلی این دانشگاه شامل پردیس حمل و نقل، اقتصاد و وزارت آمادگی نظامی می شود. کالج های این دانشگاه عبارتند از:

  • دانشکده فناوری های اطلاعات، ژئودزی و سازمان استفاده از زمین
  • دانشکده مهندسی و مدیریت
  • کالج اسلوویانس
  • کالج کریوی ریح
  • کالج کرمنچوک
  • کالج واسیلکوف
  • کالج کیف

پردیس های مورد استفاده دانشجویان دانشگاه هوانوردی ملی اوکراین (نائو) شامل 11 خوابگاه، یک اتاق غذاخوری برای 1000 نفر، کافی نت، یک مرکز پزشکی مجهز به امکانات پیشرفته تشخیصی و پزشکی، دیسپنسر، مرکز فرهنگی هنری با یک سالن 1500 نفری و مرکز ورزشی است. همچنین در این دانشگاه کلوپ های مدل سازی هواپیما وجود دارد. در بین کارکنان و دانشجویان محبوب است. در دانشگاه نائو مدارس آموزش قوی در زمینه های هواپیمایی، مهندسی، مدیریت، علوم رایانه، الکترونیک، مکانیک و علوم مواد تاسیس شده است. کادر علمی و آموزشی قوی، فرصتی را برای دانشگاه فراهم می کند که نه تنها کارشناسان مهندسی، بلکه مترجمان، اقتصاددانان، جامعه شناسان محیط زیست و سایر متخصصان را نیز آماده کند.

شرایط تحصیل در دانشگاه نائو در اوکراین

زبان تحصیل در دانشگاه نائو در کشور اوکراین به زبان اوکراینی و روسی است. برای یکپارچه سازی کامل فارغ التحصیلان اروپایی و خارجی این دانشگاه تدریس بسیاری از برنامه ها به زبان انگلیسی انجام می شود. به متقاضیان بین المللی که زبان آموزش در این دانشگاه را بلد نیستند. پیشنهاد می شود از دوره های تحصیلی مقدماتی شروع کنند. جایی که آنها زبان و موضوعات اصلی مورد نیاز برای دوره تخصصی آینده را یاد می گیرند. لازم به ذکر است که تحصیل در این دوره ها 1 سال به طول می انجامد. تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه به ترتیب 4 و 1.5 سال طول می کشد. دانشجویان بین المللی در صورت موفقیت در دوره کارشناسی ارشد و نشان دادن ظرفیت فعالیت های علمی و پژوهشی، حق دارند در دوره تحصیلات تکمیلی یا دکترا مشغول به تحصیل شوند.

گروه آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه نائو طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی تخصصی را ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی می توانند دانش و مهارت های خود را ارتقا دهند و مدارک عالی و معتبر دریافت کنند. مدت آموزش در دانشگاه نائو در دوره دکترا 3 سال است. اکثر برنامه های تحصیلی این دانشگاه در دوره دکترا به زبان های اوکراینی یا روسی تدریس می شوند. هموطنان عزیزی که قصد دارند با کسب بورس تحصیلی اقدام به مهاجرت تحصیلی به اوکراین کنند. در بهترین دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *