مهاجرت کاری مالتا

مدارک لازم برای ویزای کار مالتا

مدارک لازم برای ویزای کار مالتا

یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت از کشور مالتا کار در این کشور و اطلاع از مدارک لازم برای ویزای کار مالتا براساس قوانین 2023 می باشد. باید تهیه شده و به سفارت خانه این کشور تحویل داده شود. یکی دیگر از کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا می باشد کشور مالتا است، این کشور در منطقه شنگن واقع شده است. این کشور یکی از کشورهای کوچک در انحادیه اروپا می باشد ولی موقعیت های کاری در این کشور برای متقاضیان وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مدارک لازم برای ویزای کار مالتا بپردازیم. همچنین می توانید برای کسب مشاوره در رابطه با کار در مالتا و مدارک لازم برای ویزای کار مالتا با موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

وضعیت اقتصادی مالتا

کشور مالتا کشور کوچکی می باشد که در جنوب اروپا و از مجمع الجزایر کوچکی تشکیل شده است. این کشور قبلا جزء کشور ایتالیا بوده است، شهر والتا به عنوان پایتخت این کشور انتخاب شده است. در این کشور سواحل زیبا و بسیاری وجود دارد که گردشگران بسیاری را هر ساله به خود جذب می کند. همچنین در این کشور هتل های زیبایی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند شرایط اقتصادی این کشور را ذیلا بررسی نمایند:

تولید ناخالصی داخلی در مالتا

فعالیت اقتصادی در این کشور از طریق صنعت های ماهیگیری، کشاورزی، توریسم و صنایع دستی تامین می شود، کشور مالتا در منطقه شنگن می باشد به همین دلیل اگر فردی اقامت این کشور را دریافت نماید می تواند آزادانه به کشورهای منطقه شنگن سفر کرده و در رفت و آمد باشد. طبق گزارشات صندوق بین المللی پول این کشور با داشتن اقتصادی پیشرفته جزء سی و دو کشور برتر در جهان می باشد. اقتصاد این کشور به تجارت خارجی مانند خدمات حمل و نقل و خدمات ترابری بین المللی وابسته می باشد، همچنین تولید ویژه این کشور از طریق مواد الکترونیک و منسوجات تامین می شود. همچنین صنعت گردشگری در این کشور نیز اهمیت ویژه ای دارد. صنعت سینمایی نیز در اقتصاد این کشور تاثیر به سزایی دارد.

ویزای کار مالتا

افرادی که عضو کشور های اتحادیه اروپا و منطقه شنگن می باشند برای کار در این کشور به ویزای کاری احتیاج نخواهند داشت همچنین برای زندگی احتیاجی به دریافت اقامت نمی باشد. اما مهاجران خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ویزا کار دریافت نمایند همچنین برای زندگی در این کشور نیز باید اقامت این کشور را دریافت کنند.

متقاضیان برای دریافت ویزای کار باید از کارفرمایی دعوت نامه شغلی دریافت کنند و بعد از آن می توانند برای دریافت ویزای کار اقدام نمایند، و همچنین مدارک لازم برای ویزای کار مالتا را باید به سفارت خانه ارائه دهند. برای ارسال دعوت نامه شغلی برای افراد خارجی کارفرما باید مراحلی را در این کشور بگذراند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

کارفرما باید ابتدا آگهی شغلی را به مدت نود روز در کشور مالتا آگهی کند اگر فردی برای کار مورد نظر استخدام نشد، باید آگهی استخدام به مدت 90 روز دیگر در کشور های اتحادیه اروپا منتشر گردد. اگر همچنان شخصی برای کار مورد نظر استخدام نشد کارفرما می تواند از نیروی کار خارجی و بین المللی استفاده نماید و برای فرد دعوت نامه شغلی ارسال نماید.

فرآیند دریافت و مدارک لازم برای ویزای کار مالتا

اگر شما شهروند کشور های اتحادیه اروپا نیستید باید ویزا توریستی که مدت آن سه ماه است دریافت نمایید و وارد کشور مالتا شوی و بعد از آن اقدامات لازم را جهت دریافت ویزا کاری انجام دهید. بعد از دریافت ویزا باید در هر سال و قبل از پایان یافتن اعتبار ویزا، ویزا خود را تمدید کنید. افرادی که شهروند اتحادیه اروپا هستند می توانند اقامت دائم و اقامت موقت کشور را دریافت نمایند، اعتبار کارت های موقت معمولا پنج ساله می باشد و با توجه به کشور اصلی فرد معافیت های مالیاتی برای فرد در نظر گرفته می شود.

افراد می توانند به صورت آنلاین فرم اخذ اقامت را دریافت نمایند. تمام برنامه ها و درخواست های افراد به اداره امور شهروندان و اداره امور خارج از کشور ارسال می شوند. متقاضیان می توانند درخواست های خود را به صورت ایمیل ارسال کنند و یا به صورت حضوری به اداره ها مراجعه نمایند و درخواست خود را ارائه دهند.

بررسی مدارک لازم برای ویزای کار مالتا

برای کار در این کشور و اخذ ویزای کاری باید مدارکی ارسال شود. در ادامه به بررسی مدارک لازم برای ویزای کار مالتا می پردازیم:

  • دریافت فرم ویزای کار و تکمیل کردن آن
  • ارائه 1 قطعه عکس
  • ارائه فتوکپی از تمامی صفحات پاسپورت
  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی
  • ارائه رزومه کاری و تحصیلی
  • ارائه سند مسافرتی و کپی از آن
  • ارائه گواهی سلامت تایید شده
  • ارائه دعوت نامه دریافت شده از کارفرما در کشور مالتا
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • پرداخت هزینه های لازم جهت اخذ ویزا کار

نکته: ممکن است از فرد درخواست شود مدارک دیگری نیز ارائه دهد.

مدارک لازم برای ویزای کار مالتا به عنوان کارآفرین

برای کار کردن به عنوان کارآفرین فرد باید از دولت کشور مالتا گواهی استخدام دریافت نماید، فرد باید قوانین در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاری را رعایت نماید. این مبلغ 100000€ (یورو) می باشد که باید این مبلغ در 6 ماهه اول شروع کار پرداخت شود. همچنین باید 3 نفر از شهروندان این کشور در شرکت استخدام شوند.

معمولا در ابتدا کار به فرد یک مجوز استخدام داده می شود و بعد از گذشت 30 روز فرد می تواند برای مجوز اقامت اقدامات لازم را انجام دهد. اگر زمانی که مجوز استخدام صادر می شود فرد خارج از کشور مالتا باشد باید در اسرع وقت به کشور مالتا مراجعه کرده و مجوز اقامت را دریافت نماید.

مزایا دریافت روادید کاری مالت

افرادی که به کشور مالتا از طریق کار مهاجرت می کنند بعد از دریافت ویزا کاری فرد از مزایایی بهره مند می شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

این مزایا عبارتند از:

  • فرد می تواند در بانک های اروپایی افتتاح حساب انجام دهد.
  • فرد از پرداخت مالیات معاف می شود.
  • فرد می تواند در کشور های اروپایی کار کرده و زندگی کند.
  • بعد از گذشت مدتی و با رعایت قوانین فرد می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید.

در این مقاله سعی شد در رابطه با ویزای کار کشور مالتا و مدارک لازم برای ویزای کار مالتا مطالبی به متقاضیان ارائه شود. شایان ذکر است که از دیگر روش های مهاجرت به این کشور می توان به سرمایه گذاری در مالتا و تولد در مالتا اشاره کرد. شما می توانید برای مطالعه بیشتر در رابطه با مقاله اقامت فرانسه را که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تدوین شده مطالعه نمایید. همچنین امکان تماس با مشاوران و وکلاء در موسسه وجود دارد و متقاضیان می توانند از مشاوره های رایگان در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *