شرایط مالتا, مهاجرت به کشور مالتا

ساعت والتا مالتا

ساعت والتا مالتا

ساعت والتا مالتا که یکی از بنادر زیبای این کشور جزیره است را در این مقاله بررسی می کنیم. کتابخانه ملی مالت در اواخر قرن 18 ساخته شد. دانشگاه مالت توسط پاپ کلمنت هشتم در سال 1592 تأسیس شد، تاریخ تئاتر مانوئل از 1731 تا 1732 ساخته شد، و موزه ملی هنرهای زیبا در یک مکان قرار دارد. والتا شهری از کلیساها است، از جمله کلیسای بانوی ما پیروزی، که شامل سنگ بنای شهر است. کلیسای کشتی غرق شده سنت پل و یک کلیسای 8 ضلعی نفیس که به سنت کاترین ایتالیایی تقدیم شده است. والتا یک شهر صنعتی نیست بلکه یک مرکز تجاری و اداری مهم است. گنجینه های هنری و تاریخی این شهر یکی از جاذبه های توریستی بزرگ را تشکیل می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به والتا مالتا مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

والتا که در سال 1566 تأسیس شد، پایتخت مالت است و یکی از کوچک ‌ترین (و جنوبی ‌ترین) پایتخت اروپا است که بسیاری از ساختمان ‌ها دارای ویژگی باروک قوی هستند. این شهر که در شبه جزیره ای بین دو بندر طبیعی (Grand Harbor و Marsamxett Harbour ساخته شده است، در زمینی بلندتر قرار دارد. خیابان ‌های آن در یک طرح شبکه ‌ای مانند پهن و مستقیم قرار داشتند، که گفته می ‌شود به ‌گونه‌ ای انتخاب شده است که نسیم دریا بتواند از هوای گرم تابستانی مالت خلاص شود. والتا مرکز اداری و تجاری مالتا است و چندین بخش دولتی برخی از ساختمان‌ های تاریخی آن را اشغال کرده ‌اند و چندین شرکت مالی و لجستیکی دفاتر خود را در اینجا دارند. علیرغم اندازه کوچکش، والتا مملو از مکان ‌هایی با اهمیت تاریخی است که قدمت آن‌ها به قرن شانزدهم باز می ‌گردد.

معرفی والتا مالتا

والتا، همچنین به نام Valetta، بندر دریایی و پایتخت مالتا، در ساحل شمال شرقی جزیره مالتا است. هسته شهر بر روی دماغه کوه Sceberras ساخته شده است که مانند یک زبانه به وسط خلیج می رود، بنابراین آن را به دو بندر تقسیم می کند، بندر بزرگ در شرق و بندر Marsamxett در غرب. این بنا پس از محاصره بزرگ مالت در سال 1565 ساخته شد که پیشروی قدرت عثمانی در جنوب اروپا را بررسی کرد. Hospitallers توسط فرانسوی ها در سال 1798 بیرون رانده شدند و شورش مالتی علیه پادگان فرانسوی منجر به تصرف والتا توسط بریتانیا در سال 1800 شد. پس از 1814 این شهر به یک پایگاه دریایی و نظامی استراتژیک بریتانیا در مدیترانه تبدیل شد.

چقدر پایتخت های اروپایی خود را می شناسید؟ این مسابقه نام یک کشور در قاره اروپا را به شما نشان می دهد و شما باید پایتخت آن را شناسایی کنید. یکی از قابل توجه ترین ساختمان های والتا کلیسای جامع سنت جان است. این کلیسا که قبلاً یک کلیسای معمولی متعلق به راسته Hospitaller بود، از نظر ظاهری سخت اما در باطن مجلل است و اکنون تقریباً از نظر رتبه با کلیسای جامع اسقف اعظم در مدینا برابری می کند. این بنا که بین سال های 1573 تا 1578 ساخته شد، توسط معمار مالتی طراحی شد. از دیگر ساختمان های کاسار می توان به کاخ استادان اعظم که اکنون محل سکونت رئیس جمهور جمهوری مالت، مقر مجلس نمایندگان و محل اسلحه خانه های بیمارستان داران، اکنون محل سکونت وزارت دارایی و امور اقتصادی اکنون موزه ملی باستان شناسی، و کاستیل و لئون اوبرژ؛ اکنون دفتر نخست وزیر است.

فصول و ساعت والتا مالتا

فصول و ساعت والتا مالتا

آب و هوای مدیترانه ای والتا تضمین می کند که هوا در تابستان (ژوئن تا سپتامبر) گرم و خشک و در زمستان (دسامبر تا مارس) کمی خنک تر است. دمای تابستان اغلب از 84 فارنهایت فراتر می رود، اما گرما با طراوت نسیم های دریا کاهش می یابد. در بهار و پاییز، باد گرم Xlokk گاهی اوقات دما و رطوبت بالایی را به همراه دارد، اما هوا به طور کلی مطبوع، گرم و آفتابی است. زمستان‌ها معتدل است و میانگین دمای آن بین 50 درجه فارنهایت و 59 درجه فارنهایت است. والتا بارندگی کمی را تجربه می کند و معمولاً فقط در زمستان رخ می دهد.

شهر هرگز برفی نمی‌بارد. والتا یک مقصد تعطیلات در تمام طول سال است، زیرا حتی زمستان مرطوب به اندازه کافی ملایم است که برای یک تعطیلات گشت و گذار دلپذیر باشد. در واقع، بسیاری از گردشگران ترجیح می ‌دهند از تابستان بسیار گرم خودداری کنند و به نفع فصل‌های ملایم‌تر شانه‌ها، زمانی که شلوغی آن نیز کمتر است، اجتناب کنند. بهترین زمان برای بازدید از والتا احتمالا در ماه های مارس، آوریل، می یا سپتامبر است، اما فصل اوج گردشگری هنوز تابستان است، بین ژوئن و آگوست. زمستان زمان خوبی برای بازدید است زیرا کمی ارزان تر، شلوغ تر و هرگز واقعا سرد نیست.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه های مختلف به سانتی گراد در والتا مالتا هستید:

مارسژوئیهسپتامبرژانویه
13262114

نکاتی در خصوص والتا مالتا

شهر والتا به عنوان یک کل توسط یونسکو به دلیل ارزش تاریخی و فرهنگی آن به رسمیت شناخته شده است. با این حال، این بدان معنا نیست که این مکان مملو از گردشگران است، اگرچه گروه های تور، به ویژه در ماه های تابستان، منظره غیر معمولی نیستند. این شهر مرکز تجاری و محل کار برای هزاران مالتی شاغل در امور دولتی، مالی و گردشگری است. پارلمان و تعدادی از وزارتخانه ها در داخل شهر مستقر هستند. والتا از نظر استراتژیک مانند یک قلعه با دیوارهای استحکامات اطراف آن توسط شوالیه های مالت (شوالیه های سفارش سنت جان) ساخته شد. قدمت برخی از ساختمان ها که دارای معماری باروک هستند، به قرن شانزدهم باز می گردد.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در والتا مالتا می باشید:

میزان مهاجران در والتا مالتا

اختلاف ساعت والتا مالتا با ایران

دانستن اختلاف ساعت میان 2 کشور یکی از مهم ترین مسائل کاری و تحصیلی است. همچنین برای برگزار کردن یک جلسه کاری بین المللی و یا مذاکرات کاری و همچنین معرفی یک محصول و یا مصاحبه با موسسات متعبر کاریابی در مالتا از باید این اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از والتا است به همین دلیل اگر می خواهید یک جلسه کاری را داشته باشید باید دقت کنید که اگر ساعت 13 را انتخاب کرده اید به وقت ایران ساعت 11 و 30 دقیقه می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار ضمن تحصیل در مالتا مهاجرت به والتا و همچنین مشاور و راهنمای شماست. همچنین می توانید مقاله حقوق بازنشستگی در مالتا را مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *