شرایط مالتا, مهاجرت به کشور مالتا

ساعت به وقت مالتا

ساعت به وقت مالتا

ساعت به وقت مالتا که از زیباترین کشورها و یکی از قطب های جدید گردشگری در جهان است را در این مقاله بررسی می کنیم. جزیره مالت به طور خاص نقش استراتژیک حیاتی را در جنگ جهانی دوم به عنوان پایگاهی برای نیروهای متفقین ایفا کرد. به شدت توسط هواپیماهای آلمانی و ایتالیایی بمباران شد و در پایان جنگ مالت ویران شد. در سال 1942 به جزیره مالت، جایزه جرج صلیب، جایزه بریتانیایی برای شجاعت بزرگ، به منظور قدردانی از شجاعت مردم مالت در زمان جنگ، اهدا شد. پس از جنگ، جنبش برای خودگردانی قوی تر شد. کشور مالت از بریتانیا مستقل شد و در سال 1964 به کشورهای مشترک المنافع پیوست و در 13 دسامبر 1974 جمهوری اعلام شد و به اتحادیه اروپا پذیرفته شد. جو اروپایی در مالت در نتیجه ارتباط نزدیک با این قاره، به ویژه با جنوب اروپا، غالب است.

جمعیت مالت تقریباً به طور کامل از قومیت تشکیل شده است. مالتایی ها، نوادگان کارتاژنی ها و فنیقیه های باستان و همچنین ایتالیایی ها و دیگر مردمان مدیترانه هستند. تلاش برای تشکیل یک قومیت متحد و همگن مالتی را می توان به اواخر قرن سیزدهم ردیابی کرد. این تلاش ها در گفتمان های ملی گرایانه اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم تثبیت شد. جدای از جمعیت مالتی، جوامع کوچکی از اتباع بریتانیایی، سندی، فلسطینی و یونانی در این جزایر وجود دارد. از دهه 1990، هجوم گروه‌های گذرا ، اما نه کمتر مهم، از شمال آفریقا و بالکان و در اوایل دهه 2000 از کشورهای جنوب صحرای آفریقا وارد شده‌ اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به مالتا و تحصیل در این کشور مشاور شماست.

معرفی مالتا

مالتا، کشور جزیره ای واقع در دریای مدیترانه مرکزی است. این مجمع الجزایر، گروه کوچک اما از نظر استراتژیک مهم است. در طول تاریخ طولانی و پرتلاطم خود، نقشی حیاتی در مبارزات قدرت های متوالی برای تسلط بر دریای مدیترانه و در تعامل بین اروپای نوظهور و فرهنگ های قدیمی آفریقا و جهان ایفا کرده است. در نتیجه، جامعه مالتی توسط چندین قرن حکومت خارجی توسط قدرت ‌های مختلف، از جمله فنیقی ‌ها، رومی ‌ها، یونانی ‌ها، اعراب، نورمن ‌ها، سیسیلی‌ ها، سوابی ‌ها، آراگونی ‌ها، بیمارستان‌ ها، فرانسوی ‌ها و بریتانیایی ‌ها شکل گرفته است. مالتی و انگلیسی زبان های رسمی مالت و همچنین زبان های رسمی اتحادیه اروپا هستند. مالتی از ادغام زبان عربی شمال آفریقا و یک گویش سیسیلی ایتالیایی حاصل شده است. این تنها زبان سامی است که رسما به خط لاتین نوشته شده است.

زبان انگلیسی یک ابزار آموزشی در مدارس است. ایتالیایی تا سال 1934 زبان کلیسا و دولت بود و هنوز هم توسط بخش قابل توجهی از مردم قابل درک است. مالتی ‌ها به گرمی، مهمان‌ن وازی و سخاوت خود نسبت به غریبه ‌ها شهرت دارند، ویژگی ‌ای که در اعمال رسولان، با توجه به تجربه سنت پولس، رسول، که گفته می ‌شود در آب ‌های مالت غرق شد، مورد توجه قرار گرفت. کاتولیک رومی تأثیر عمده ای بر فرهنگ مالتی دارد. سنت ‌های مختلفی پیرامون جشن ‌های مذهبی، به‌ویژه جشن ‌هایی که به مقدسین حامی شهرها و روستاها احترام می‌ گذارند، تکامل یافته ‌اند. صلیب 8 پر یا مالتی که در سال 1126 توسط بیمارستان داران سنت جان اورشلیم پذیرفته شد، معمولاً با هویت مالت مرتبط است و بر روی سکه یورو این کشور چاپ می شود. والتا پایتخت است.

فصول و ساعت به وقت مالتا

مارس در مالتا زمان زیبایی همه جانبه و غیرقابل انکار است. دریا هنوز برای شنا خیلی سرد است اما فوق العاده آرام است. سطح انعکاسی صاف آن به همراه شکوفه های طبیعت مناظر زیبایی را ایجاد می کند. زمان مناسبی برای گشت و گذار است. گردشگران کم هستند و گرما وجود ندارد. میانگین دما به 22 درجه می رسد و به نظر می رسد این نوعی سیگنال برای شروع سیل گردشگران باشد. ماه می با 25 درجه سانتیگراد کمی گرمتر است. بازدیدکنندگان شروع به مستقر شدن در سواحل می ‌کنند و اکثر توریست ها برای شنا می ‌روند. بهار در کل «فصل کم» است، بنابراین قیمت ‌ها در هتل‌ ها، آموزشگاه‌ های زبان و رستوران ‌ها بسیار پایین ‌تر از فصل های دیگر است.

ژوئن در مالت تقریباً به طور مساوی به 2 بخش تقسیم می شود. اول بقیه “فصل کم” با قیمت جذاب و آب سرد (حداقل از نظر افراد محلی). بخش دوم ماه، آغاز «فصل بالا» با تمام اتفاقات بعدی است. جولای شروع گرما در مالتا است. دمای هوا تا 33 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و آب تا 27 درجه سانتیگراد گرم می شود. در ظهر همه نوع زندگی یخ می زند. Siesta از ساعت 12 بعد از ظهر شروع می شود و تا 4 بعد از ظهر ادامه می یابد تقریباً همه فروشگاه ها بسته هستند و همه در جزایر در جایی در سایه هستند. گرم ترین هوا در ماه اوت است. دما تا 35 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. تعداد بازدیدکنندگان نیز به اوج خود می رسد. یافتن محل اقامت در طول تعطیلات خود در مالتا در ماه اوت نوعی شاهکار است.

در نمودار زیر شاهد تعداد ساعت آفتابی در روزهای تابستانی در مالتا می باشید:

تعداد ساعت آفتابی در روزهای تابستانی در مالتا

پاییز زمستان در مالتا

فصل مخملی با آغاز ماه سپتامبر می آید. گرما فروکش می کند اما آب هنوز به طور استثنایی گرم است. از نظر قیمت ها سپتامبر مشابه ژوئن اما با ترتیب معکوس است. فصل کم دوباره در نیمه دوم ماه شروع می شود. اکتبر بهترین زمان برای سفر به مالتا است. سواحل عاری از انبوهی از گردشگران هستند، قیمت ها مقرون به صرفه است و شرایط آب و هوایی برای هر نوع فعالیتی عالی است. دمای روز در حدود 26 درجه سانتیگراد و آب تقریباً به همان اندازه گرم است. نوامبر کاهش قابل توجه دما را به همراه دارد و آخرین بازدیدکنندگان مالت را ترک می کنند. مردم محلی آماده سازی کریسمس را زیر باران های گاه و بیگاه شروع می کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه می در مالتا می باشید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گراددمای دریا به سانتی گرادروزهای بارانیتعداد ساعات آفتابی در روزمیزان بارش به میلی متر
28202641013

دسامبر سردتر و مرطوب است. نم نم نم نم باران مکرر و دمای 17 درجه سانتیگراد با آماده سازی باشکوه برای کریسمس تداخلی ایجاد نمی کند. تمام میراث فرهنگی 7000 ساله با گلدسته و سایر کارکنان تزئین شده است. جشنواره های محلی متعددی برگزار می شود. تجربه منحصر به فرد هنگام بازدید از مالتا در ماه دسامبر تضمین شده است. بقیه فصل زمستان تقریباً شبیه ماه دسامبر است اما با بارش باران بیشتر و جشن های بزرگ کمتر. از نظر شرایط آب و هوایی بهترین زمان برای رفتن به مالتا نیست. برخی ساختمان های قدیمی به راحتی گرم نمی شوند.

اختلاف ساعت به وقت مالتا و ایران

اختلاف ساعت به وقت مالتا و ایران

کشور ایران با مالتا اختلاف ساعت زیادی ندارد اما این اختلاف ساعت هم می تواند در صورتی که مورد توجه قرار نگیرد برای کار در مالتا چالش برانگیز باشد. حالتی را تصور کنید که یک جلسه مذاکره برای صادرات دارید و عدم در نظر گرفتن این اختلاف ساعت ممکن است معامله شما را به کل منتقی سازد. یا اگر برای تحصیل در کشور مالتا از راه دور درخواست داده اید باید این موضوع را مودر بررسی قرار دهید زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از مالت است و باید این اختلاف ساعت را در برنامه خود در ارتباط با مالتا اعلام کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد بررسی راه های مهاجرت به مالتا مشاور و راهنمای مسیر شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *