شرایط روسیه, مهاجرت به کشور روسیه

ساعت مسکو روسیه

ساعت مسکو روسیه

این مقاله به طور خاص بر موضوع ساعت مسکو روسیه تمرکز دارد، اما در عین حال به شرح موضوعات جالب دیگری راجع مسکو نیز می پردازد. این شهر حدود یک دهم از ثروت روسیه را در دهه 1990 تشکیل می داد. تا سال 2001 سهم مسکو به یک چهارم (بدون احتساب تراکنش های غیرمستند و گزارش نشده) افزایش یافت. در حالی که میانگین حقوق گزارش شده در مسکو به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین ملی است، حقوق ها کمتر از یک چهارم کل درآمد شخصی مسکوئی ها را تشکیل می دهد، در حالی که برای روس ها به طور کلی حدود سه پنجم است. انواعی از صنایع در این شهر فعال است که دغدغه کار را برطرف می نماید. به عنوان مثال خط تولید صنایع شیمیایی گسترش یافته است، با این حال، شامل لاستیک صنعتی مصنوعی و لاستیک، رنگ، پلاستیک، کالاهای دارویی، و عطر.

بسیاری از محصولات شیمیایی آن از پالایشگاه نفت مسکو که نفت لوله شده از میدان نفتی ولگا-اورال را پردازش می کند، به دست می آید. فرآوری مواد غذایی یکی از معدود صنایع مرتبط با تولید است که به دنبال خصوصی‌ سازی گسترش و نوسازی شد. این صنعت که هم از کمباین های غول پیکر و هم از شرکت های کوچکتر تشکیل شده است، حدود یک چهارم نیروی کار صنعتی مسکو را تشکیل می دهد. مسکو از نظر سرمایه گذاری خارجی در فرآوری مواد غذایی به رهبر روسیه تبدیل شده است. چناچه شما قصد حرکت کاری به مسکو دارید، علاوه بر این اطلاعات می توانید از تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اخذ تصمیمی مطمئن استفاده نمایید.

تاریخچه ای از مسکو روسیه

اگر سن پترزبورگ “پنجره رو به اروپا” روسیه است، مسکو قلب روسیه است. این شهر شاد، سرزنده و گاهی خسته کننده است. بخش اعظم مسکو پس از اشغال شدن توسط فرانسوی ها به رهبری ناپلئون اول در سال 1812 بازسازی شد و تقریباً به طور کامل در اثر آتش سوزی ویران شد. مسکو از نوسازی و مدرنیزه شدن دست برنداشته و همچنان تغییرات اجتماعی سریعی را تجربه می کند. گذشته شوروی روسیه با حال سرمایه داری آن در همه جای کشور برخورد می کند، اما هیچ کجا این تضاد به اندازه مسکو قابل مشاهده نیست. مقبره ولادیمیر ایلیچ لنین همچنان دست نخورده باقی مانده است، همانطور که بسیاری از ساختمان های آپارتمانی 5 طبقه دلهره آور از دوران حکومت نیکیتا خروشچف (اواسط دهه 1950 تا اواسط دهه 1960) دست نخورده باقی مانده است، با این حال اتومبیل های پر زرق و برق و سوپرمارکت های سبک غربی هستند. ق

بسیاری از کلیساهای ارتدکس و همچنین برخی کنیسه ها و مساجد بازسازی شده اند، تئاترهای رمان مسکو رهبری در هنرهای نمایشی را باز پس گرفته اند و بازارهای سنتی احیا و گسترش یافته اند. این بازارها که در دوران شوروی به بازارهای کلخوز (مزارع جمعی) معروف بودند و عمدتاً صنایع دستی و محصولات می فروختند، اکنون مراکز خرده فروشی پیچیده تری هستند. در حالی که سنت پترزبورگ تأثیرات اروپای غربی را جذب کرده است، مسکو به عنوان یک شهر سنتی روسیه در نظر گرفته می شود. بر خلاف رقیب خود، مسکو دارای یک مرکز شهر کاملاً مشخص است که توسط کرملین مشخص شده است. از دیگر ویژگی ‌های مسکو می‌ توان به چیدمان فیزیکی آن در پره‌ ها و حلقه‌ های شعاعی آن اشاره کرد که در طول زمان گسترش یافته ‌اند، سبک ‌های معماری بسیار زیاد آن و ساختمان ‌های تاریخی‌ که توسط معماران روسی ساخته شده‌ اند.

فضای شغلی و اقتصاد در مسکو روسیه

درآمد مسکوئی‌ ها معمولاً از فعالیت ‌های کارآفرینی و اجاره اموال شخصی (آپارتمان یا ویلا) به دست می‌ آید. بخش‌ های مالی و تحقیق و توسعه شهر (و همچنین آنچه از بخش‌ های مهندسی و تولیدی آن باقی مانده است) از پیشرفته‌ ترین بخش‌ های این کشور هستند. زنان بیش از نیمی از نیروی کار را تشکیل می دهند. آنها اکثریت قریب به اتفاق کارگران در صنایع نساجی و فرآوری مواد غذایی را تشکیل می دهند و در حرفه های آموزشی و پزشکی غالب هستند. خصوصی ‌سازی سریع بسیاری از کارخانه‌ ها را در دست مالکانی قرار داده که به جای نوسازی کارخانه ‌هایشان، درآمد خود را در خارج یا در بخش ‌های خرده ‌فروشی، بانکداری، مخابرات و تحقیق و توسعه شهر سرمایه ‌گذاری کردند. با این حال، نیروی کار بسیار ماهر مسکو به سرعت خود را با تغییرات در اقتصاد شهر سازگار کرد.

علاوه بر این، سود حاصل از این تغییر سریع پایان کمبود خدمات بود که زمانی مشخصه شهر بود. با وجود کاهش تولید در دوره پس از شوروی، مسکو همچنان بزرگترین مرکز صنعتی روسیه است. این منطقه بر یک منطقه صنعتی مسلط است که از شرق و شمال شرق تا ولگا بین یاروسلاول و نیژنی نووگورود (گورکی سابق) امتداد دارد. صنایع مسکو به طور کلی بیشتر به نیروی کار ماهر شهر متکی هستند تا مواد خام. بسیاری از کارخانه های مسکو کارخانه های کوچک و قدیمی هستند که اقلام بسیار تخصصی تولید می کنند. برخی از مهمترین صنایع مسکو همچنان مهندسی و فلزکاری هستند که در مجموع سهم قابل توجهی از نیروی کار صنعتی را به کار می گیرند. بلبرینگ‌ ها هم برای صنعت خودروسازی و هم برای اهداف دیگر تولید می‌شوند.

شکل زیر صنایع فعال دیگر در شهر مسکو روسیه را نشان می دهد:

صنایع فعال دیگر در شهر مسکو روسیه

وضعیت فصلی هوا در مینسک بلاروس

در مسکو تابستان‌ ها راحت و نیمه ابری و زمستان‌ ها طولانی، یخ ‌زده، برفی، باد و ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 12 درجه فارنهایت تا 76 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از -7 درجه فارنهایت یا بالاتر از 86 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای سفر به مسکو برای فعالیت در هوای گرم از اواخر ژوئن تا اواسط آگوست است فصل گرم به مدت 3 ماه، از 18 می تا 2 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 65 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در مسکو جولای است که میانگین دمای آن 75 درجه فارنهایت و کمینه آن 57 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 3 ماه، از 15 نوامبر تا 12 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 34 درجه فارنهایت ادامه دارد.

سردترین ماه سال در مسکو ژانویه است که میانگین کمینه آن 14 درجه فارنهایت و حداکثر آن 24 درجه فارنهایت است. مسکو، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها، تغییرات فصلی قابل توجهی را در طول سال تجربه می کند. فصل شفاف‌ تر سال در مسکو از 18 آوریل آغاز می‌شود و 5 ماه طول می‌ کشد و در حدود 21 سپتامبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در مسکو جولای است.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با هوای مسکو روسیه شرح داده شده است:

شرایط آب و هوایی مسکو
ابری ترین ماه سال در مسکو دسامبر است.فصل مرطوب 5.9 ماه، از 15 می تا 12 نوامبر طول می کشد.فصل خشک 12 نوامبر تا 15 مه طول می کشد.
قسمت ابری سال در حدود 21 سپتامبر آغاز می شود.ماه ژوئن بیشترین میزان بارش را دارد.قسمت ابری سال در حدود 21 سپتامبر آغاز می شود.

اختلاف زمانی بین ولگوگراد با ساعت مسکو روسیه

برای برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر وقت خود را در مسکو، روسیه امتحان کنید. در نهایت بین 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در ولگوگراد روسیه خواهد بود. اگر در مسکو، روسیه زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در ولگوگراد، روسیه تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 6 صبح تا 10 شب با آنها تماس بگیرید. این زمان بین ساعت 7 صبح تا 11 شب خواهد بود، زیرا ولگوگراد روسیه 1 ساعت جلوتر از مسکو، روسیه است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار به فردی در ولگوگراد، روسیه دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید.

اختلاف زمانی بین ولگوگراد با ساعت مسکو روسیه

اختلاف ساعت مسکو روسیه با ایران

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می توانیم با برنامه ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را برای پوشش از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (مسکو، روسیه) گسترش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در مسکو، روسیه امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در مسکو، روسیه زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید که بین ساعت 7 صبح تا 23 خواهد بود.

زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از مسکو، روسیه جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار خود در تهران، ایران تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 7:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. برای کسب اطلاعاتی در سایر موضوعات پیش از سفر به مسکو همچون موضوع ویزای روسیه، امور خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *