مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته گوارش در موناکو

موناکو از نرخ سواد بزرگسالان بسیار بالایی برخوردار است که تا 99% تخمین زده می شود و بیش از 5% از بودجه خود را به بودجه آموزش اختصاص می دهد، از همین تحصیل در رشته گوارش در موناکو فرصت ورود به کشوری علمی است. یکی از نکات جذاب در مورد موناکو همسایگی آن با فرانسه است. و اینکه مردمی از 125 ملیت مختلف در سلطنت موناکو زندگی می کنند که به این معنی است که شهروندان آن به زبان های مختلف صحبت می کنند. با این حال، فرانسه زبان رسمی است. اتباع بومی موناکو به عنوان Monegasque شناخته می شوند، در حالی که بقیه به عنوان Monacan شناخته می شوند. در طی سالیان اخیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجویان به موناکو فعال بوده و به همین جهت کارشناسان حاضر در مجموعه آماده هرگونه مشاوره لازم به علاقه مندان مهاجرت به موناکو هستند.

اخذ ویزا برای رشته گوارش در موناکو

قوانین ویزا برای موناکو مشابه فرانسه و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. ساکنان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و EEA که می خواهند در موناکو زندگی و تحصیل کنند، به ویزا و اجازه اقامت نیاز دارند. دانشجویان می ‌توانند برای ویزای دانشجویی به نزدیک‌ ترین کنسولگری فرانسه درخواست دهند و در بدو ورود، از مرکز پلیس برای دریافت کارت اقامت، با ارائه مدارک لازم برای اثبات اقامت، منابع مالی، سوابق کیفری، بیمه، تحصیلی، تولد و گواهی ازدواج، درخواست دهند. هر تبعه خارجی که قصد ورود به موناکو برای مقاصد تحصیلی را دارد باید: برای تسهیل ورود وی به کشور، ویزای موناکا (در صورت وجود) دریافت کند. فقط از طریق بنادر ورودی مجاز وارد موناکو شود. ارائه پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی موناکو صورت می پذیرد.

علاوه بر این دانشجوی متقاضی باید هدف خود از ورود به موناکو را اعلام کند موسسه آموزش پذیرش شده را مشخص نماید. برای این موضوع نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی در یک دوره تحصیلی تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. در این زمینه دانشگاه USE-M برنامه های ویژه ای را برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در موناکو هستند و همچنین برای دانشجویان منطقه Monegasque برای تحصیل در مکان های خارج از کشور از جمله در ایالات متحده ارائه می دهد. موضوع دیگر این است که نامزدهای مهاجرت تحصیلی باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند و باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.

در شکل زیر سایر الزامات مهاجرت تحصیلی به موناکو برای تحصیل در رشته گوارش اشاره شده است:

الزامات مهاجرت تحصیلی به موناکو

هزینه زندگی برای متقاضیان رشته گوارش در موناکو

میانگین هزینه های ضروری ماهانه برای یک دانشجو را می توان بین 2000€ تا 3000€ (یورو) در ماه تعیین کرد که بخش عمده ای از آن به اجاره مسکن و غذا مربوط می شود. هزینه حمل و نقل عمومی ممکن است تا 40€ (یورو) در ماه باشد. برای پوشش این هزینه ها دانشجویان به خوبی می توانند مشاغل پاره وقت را انتخاب کنند تا به تجربیات خود بیفزایند و همچنین مقداری درآمد داشته باشند. اما با این حال لازم است که متقاضیان تحصیل در موناکو بدانند که موناکو گاهی اوقات «زمین بازی ثروتمندان» نامیده می شود. این امر در هزینه بسیار بالای زندگی منعکس می شود. به عنوان مثال، اجاره آپارتمان حدود 85% بیشتر از پاریس، پایتخت فرانسه است و در مقایسه با لندن در بریتانیا، هزینه اجاره در موناکو حدود 76% بالاتر است و فراموش نکنید که لندن یکی از گران‌ ترین شهرها برای زندگی است.

این امر موناکو را از نظر هزینه زندگی در کلاسی متمایز قرار می‌ دهد. در راستای هزینه های بالای زندگی، دانشگاه های موناکو و شهریه های آنها نیز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار بالا هستند. هزینه های تحصیل در موناکو با توجه به دانشگاه، برنامه و اینکه آیا دانش آموز دانشجوی بین المللی است متفاوت است و دانشگاه بین المللی موناکو به طور متوسط ​​حدود 10500€ (یورو) در هر جلسه برای دوره های کارشناسی دریافت می کند. علی رغم بالا بودن هزینه های زندگی در موناکو باید به این نکته مهم اشاره کرد که درآمد مشاغل نیز بالا است و تنها کافی است که متقاضیان وارد یک حوزه شغلی شوند تا کیفیت زندگی مطلوبی را در موناکو تجربه کنند.

درآمد شاغلان گوارش در موناکو

درآمد شاغلان گوارش در موناکو

شاغلین فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در موناکو کار می کند معمولاً حدود 10600€ (یورو) در ماه درآمد دارد بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 5700€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €15900 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط 9710​​€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 9710€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 9710€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 6940€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 6940€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 11800€ (یورو) درآمد دارند.

بر اساس تجربه یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 6620€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 8360€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 11000€ (یورو) در ماه دریافت می کند که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. بر مبنای جنسیت، کارمندان متخصص گوارش مرد در موناکو به طور متوسط ​​9% یشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در موناکو می باشد:

حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در موناکومتقاضیان از طریق تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از تجارب کارشناسان حاضر در موسسه جهت مهاجرت به موناکو برای تحصیل پزشکی در رشته گوارش استفاده نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *