مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته گوارش در اندونزی

رشته گوارش در اندونزی یکی از رشته های مهم در زمینه پزشکی است که علاقمندان به تحصیل در رشته گوارش می توانند به کشور اندونزی فکر کنند. اندونزی یکی از پرجمعیت ترین کشورهای در حال توسعه در جهان است. مانند سایر کشورهای در حال توسعه، اندونزی از شیوع بالای بیماری های گوارشی رنج می برد که عمدتاً به دلیل عفونت است. در سال‌های اخیر، اندونزی تعداد موارد بیماری‌های گوارشی غیر عفونی مانند بیماری التهابی روده، بیماری ریفلاکس معده و سرطان روده بزرگ را افزایش داده است. با این وجود، پیشرفت‌های روش‌های تشخیصی و درمانی همراه با همکاری بین بخش‌ها به عنوان تلاشی برای بهبود سلامت دستگاه گوارش در اندونزی پیشرفت سریعی داشته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به اندونزی و تحصیل رشته گوارش در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در اندونزی

اندونزی، یک کشور آسیای جنوب شرقی متشکل از هزاران جزیره آتشفشانی، خانه صدها گروه قومی است که به زبان های مختلف صحبت می کنند. این شهر به‌خاطر سواحل، آتشفشان‌ها و جنگل‌هایی که به فیل‌ها، ببرها و اژدهای کومودو پناه می‌دهند، شهرت دارد. در جزیره جاوا، پایتخت پرجنب‌وجوش و پرجنب‌وجوش اندونزی، جاکارتا، و شهر یوگیاکارتا، که به‌خاطر موسیقی گاملان و نمایش عروسکی سنتی معروف است، قرار دارد. اندونزی یک کشور مجمع الجزایر بزرگ است که 5120 کیلومتر از شرق به غرب و 1760 کیلومتر از شمال به جنوب امتداد دارد. 5 جزیره اصلی (سوماترا، جاوا، کالیمانتان، سولاوسی و ایریان جایا)، دو مجمع الجزایر بزرگ (نوسا تنگگارا و جزایر مالوکو)، و شصت مجمع الجزایر کوچکتر وجود دارد. مساحت کل اندونزی 1919317 کیلومتر مربع است. با این حال، دولت همچنین مدعی یک منطقه انحصاری اقتصادی است که کل آن را به حدود 7.9 میلیون کیلومتر مربع می رساند.

اندونزی کشوری است که پتانسیل اقتصادی بالایی دارد. پتانسیلی که برای بخشی از جامعه بین المللی بی توجه نبوده است. اندونزی بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی به طور فزاینده ای به عنوان یک نامزد مناسب برای گنجاندن در کشورهای برزیل، روسیه، هند و چین ذکر می شود زیرا این کشور به سرعت نشانه هایی از توسعه اقتصادی جدید پیشرفته مشابه را نشان می دهد. صندوق علم اندونزی که بر اساس فرمان اخیر رئیس جمهور تأسیس شد، سالانه حدود 60 میلیون دلار برای تأمین مالی 200 طرح تحقیقاتی اختصاص خواهد داد. ISF برای هر طرح تحقیقاتی موفق $100000 (دلار) اعطا می کند، مشابه رویه بنیاد ملی علوم ایالات متحده که حدود $200000 (دلار) به هر جامعه کمک هزینه تحقیقاتی اختصاص می دهد.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل در اندونزی می باشید:

مزایا تحصیل در اندونزی

جایگاه رشته گوارش در اندونزی

در زمینه گوارش، این ملت تاکنون محققین زیادی تولید کرده است. اندونزی زیرساخت هایی را برای تحقیقات پزشکی پیشرفته ایجاد کرده است. موسسات تحقیقاتی گوارش در اندونزی به عنوان رهبران در زمینه گوارش پایه، ترجمه و بالینی ظاهر شده اند و راهنمایی در مراقبت های بالینی، آموزش، آموزش، تحقیق، حمایت از بیمار، انتشار اطلاعات و ظرفیت سازی در داخل و خارج از اندونزی ارائه می کنند. تعداد زیادی مجلات گوارشی از اندونزی با شهرت خوب منتشر می شود. فهرست مجلات گوارشیدر اندونزی شامل بیش از 11 مجله است که هر سال حدود 1500 مقاله منتشر می کند. چندین مؤسسه پیشرو در کشور از جمله دانشگاه اندونزی، دانشگاه گادجاه مادا، یوگیاکارتا، دانشگاه کریستن اندونزی و دیگران در تحقیقات گوارشی پیشرو هستند. بسیاری از مجلات گوارشی اندونزی در حال انتشار کارهای تحقیقاتی نوآورانه در زمینه گوارش هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته گوارش در کشور اندونزی می باشید:

مدت تحصیلتعداد دانشگاهنرخ فارغ التحصیلینرخ اشتغالبورسیههزینه تحصیل به دلار
4 سال475%83%بله$11000-$8000

تحصیل رشته گوارش در اندونزی

این برنامه کارشناسی ارشد پاره وقت که به عنوان یک مقدمه و به روز رسانی کامل در زمینه های گوارش، کبد و تغذیه طراحی شده است، بررسی موثرترین و پرکاربردترین تکنیک های تحقیقاتی دنیای مدرن را ارائه می دهد. برنامه یادگیری انعطاف پذیر، به شما امکان می دهد در کنار تعهدات کاری مطالعه کنید. توسط پژوهشگران و دانشگاهیان فعال بالینی توسعه و ارائه شده است. این کارشناسی ارشد پاره وقت در گوارش با هدف تمرین پزشکانی است که مایل به درک علوم زیربنای بیماری های بالینی و مدیریت آنها هستند. در طول تحصیل در خصوص موضوعات اصلی، از دستگاه گوارش اطفال و نوجوانان گرفته تا بیماری‌های دستگاه گوارش بزرگسالان نیز می آموزید. در طول برنامه تعدادی مهارت ارزشمند از جمله تجزیه و تحلیل داده ها، کاربرد روش های تحقیق درمان و روش تشخیص را به دست خواهید آورد.

شما توسط متخصصان پیشرو جهان، که در سطح بین المللی برای تحقیقات پیشرفته خود در زمینه گوارش شناخته شده اند، آموزش خواهید دید. این کشور در استفاده از داده ها، فناوری، تجزیه و تحلیل پیشرفته و تخصص برای کمک به مشتریان در پیشبرد مراقبت های بهداشتی و سلامت انسان پیشرو در جهان است. مراکز گوارش همراه با شرکت‌هایی که به آنها خدمات می‌دهند، سیستم مراقبت‌های بهداشتی مدرن‌تر، مؤثرتر و کارآمدتر را امکان‌پذیر می‌کنند و راه‌حل‌هایی را ایجاد می‌کنند که نتایج سلامت بیماران را بهبود می بخشد. اندونزی برای تقویت و بین المللی کردن بخش نظارت بالینی در حال حاضر به دنبال تقویت بیشتر تیم با همکاران ارشد تحقیقات بالینی رشته گوارش می باشند تا تحقیقات در زمینه سرطان دستگاه گوارش را بررسی و درمان های موثری ارائه کنند.

با توجه به افزایش جمعیت اندونزی نیاز به متخصص گوارش نیز بیشتر می شود. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه گوارش در اندونزی هستید:

نرخ بیکاری در رشته گوارش در اندونزی

سیستم پزشکی رشته گوارش در اندونزی

کار پس از تحصیل در اندونزی در رشته گوارش یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان بین المللی است. سیستم پزشکی در اندونزی اخیراً با راه حل های الکترونیکی نوآورانه متحول شده است. بیماران و پزشکان از خدمات الکترونیکی بهره مند هستند. هر تبعه از کشور اندونزی که به پزشک مراجعه می کند دارای کارت سلامت الکترونیکی است که می توان آن را ردیابی کرد. اطلاعات ذخیره شده روی کارت محرمانه است. در عین حال، توسط افراد مجاز قابل دسترسی است. این سیستم از فناوری KSI Blockchain برای اطمینان از یکپارچگی داده ها و کاهش تهدیدات داخلی داده ها استفاده می کند. در کشور اندونزی متخصصان گوارش نیز تحت نظارت این سیستم کار می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در اندونزی و همچنین تحصیل دکترا در اندونزی مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *