مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

رشته پزشکی رشته ای پر طرفدار است و رشته چشم پزشکی در کره جنوبی نیز یک رشته محبوب برای متقاضیان محسوب می گردد. برای تحصیل در رشته چشم پزشکی در کره جنوبی فرصت های مختلفی دارید و دانشگاه های پزشکی در این کشور قطعا بهترین موقعیت های تحصیلی را ارائه می دهند. دانشگاه های کشور کره جنوبی همواره از سراسر جهان دانشجویان با رتبه و نمره بالا را می پذیرند. دانشگاه های سئول بهترین دانشگاه ها هستند و به دلیل اینکه در پایتخت واقع شده اند شرایط مناسب تری هم دارد. در سئول فرصت های تحصیلی و همچنین فرصت های شغلی بیشتری وجود دارد. پس از اتمام تحصیل در این کشور می توانید جهت اخذ تخصص و یا تحصیل جراحی چشم نیز اقدام کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل رشته چشم پزشکی در کشور کره جنوبی و همچنین کار در این کشور به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل در کره جنوبی

دوره کارشناسی ارشد در سال های گذشته برای مطالعه مداوم و فشرده در بینایی سنجی تاسیس شد. هدف این دپارتمان ارتقای سطح سلامت و رفاه عموم مردم با آموزش کارشناسان حرفه ای در زمینه های لنزهای چشمی، عینک ها و دستگاه های اپتیکال، مواد عینک، لنزهای تماسی، تست های عملکرد بینایی و ارتوپتیک می باشد. به همین دلیل، آموزش دانش بنیادی بینایی سنجی و آموزش عملی مرتبط با رشته های واقعی مورد تاکید است. همچنین بر آموزش پیشرفته زبان های خارجی و آموزش خلاق برای تولید متخصصان برجسته که بتوانند با جهانی شدن و نیازهای مختلف رشته های دانشگاهی و صنایع کنار بیایند، تاکید می شود. حوزه آموزشی دوره کارشناسی ارشد شامل دروس پایه اپتیک، بیوشیمی، مواد عینک، لنزهای تماسی و روش‌ شناسی آماری است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به عنوان متخصصان این رشته آماده کنند.

بر اساس این مطالعات پایه، زمینه های گسترده ای مرتبط با بینایی سنجی و عملکردهای بینایی برای تهیه پایان نامه مورد مطالعه و تحقیق قرار می گیرد. دانشجویانی که دوره کارشناسی ارشد را به پایان رسانده اند می توانند در زمینه های مختلف مانند لنز و صنایع نوری مرتبط، لنزهای تماسی، عینک و صنایع مرتبط، عملکرد بینایی و کلینیک چشم کار کنند. این رشته ها در حال حاضر نیاز مستمر به کارشناسان حرفه ای آموزش دیده دارند. با افزایش سن جامعه و افزایش علاقه به سلامت، انتظار می رود نیاز به متخصصان در زمینه های بینایی سنجی افزایش یابد. این دوره تحصیلی معتبر از طریق آموزش عمیق و تحقیقات با کیفیت بالا متخصصان درجه یک را تولید می کند. این دوره همچنین نقش اصلی را در تحقیقات در بینایی سنجی و زمینه های مرتبط در کره ایفا خواهد کرد.

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

دپارتمان بینایی سنجی یک دپارتمان جدید آکادمیک، اولین در نوع خود در کره است که به عنوان یک مدرک چهار ساله تاسیس شده است. این برنامه دوره های عمومی غیر اصلی را با دوره های اصلی تمرین محور ترکیب می کند. مدل یادگیری که برای توسعه توانایی حل مسئله و خلاقیت دانش آموزان طراحی شده است، همچنین به مهارت زبان خارجی اهمیت می دهد. این بخش متعهد به پرورش متخصصان پزشکی فعال است که می توانند با شرایط صنعتی سازگار شوند و همچنین نقش های رهبری را در جامعه و حرفه ها ایفا کنند. این دپارتمان برنامه درسی جامعی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که اپتیک بینایی و چشم پزشکی، فناوری های مرتبط و همچنین مهارت های عملی پیچیده مورد نیاز برای این حرفه را پوشش می دهد.

این دوره ها به مدت 4 سال شامل مطالعات علمی و شغلی است که زیست شناسی پایه، شیمی، فیزیک، ریاضیات، اپتیک بینایی و چشمی، اپتیک هندسی و موجی، تئوری و عمل تجویز و توزیع عینک، لنزهای تماسی، اندازه گیری و تصحیح انکسار را پوشش می دهد. این بخش دارای آزمایشگاه ساخت لنز، آزمایشگاه اپتیک چشم، آزمایشگاه انکسار و ارتوپتیک، آزمایشگاه لنز تماسی، آزمایشگاه اپتیک چشم و بالینی، آزمایشگاه ابزار نوری، آزمایشگاه ساخت و توزیع عینک، آزمایشگاه اپتومتری توتال و آزمایشگاه اپتیک فیزیکی است. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی معمولاً به شرکت های سازنده ابزار نوری، شرکت های تولید عینک، عینک فروشی ها، شرکت های عینک سازی، چشم پزشکی و کارشناسی ارشد بهداشت برای اشتغال مراجعه می کنند و می توانند در این مراکز کار کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در کره جنوبی در رشته های پزشکی هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در کره جنوبی

دپارتمان رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

دپارتمان چشم پزشکی در سال 1958 تاسیس شد و این بخش در حال تثبیت جایگاه خود به عنوان یک رهبر کشوری در زمینه چشم پزشکی می باشد و با امید به آینده در حال پیشرفت است. زمینه های عمده پزشکی و تحقیقاتی عبارتند از: گلوکوم، آب مروارید، پیوند قرنیه، جراحی انکساری، دژنراسیون ماکولا، جداشدگی شبکیه، بیماری زجاجیه، رتینوپاتی دیابتی، زیبایی چشم، بیماری های اشک، اختلال پلک، تومورهای مدار چشم، شکستگی چشم، بیماری چشم تیروئید، چشم مصنوعی، استرابیسم یووه (بزرگسالان)، آمبلیوپی، دوبینی و چشم پزشکی، بیماری مادرزادی چشم، چشم پزشکی کودکان، و استرابیسم، کم بینایی، خشکی چشم، بیماری ناخنک. بخش چشم پزشکی علاوه بر جراحی زیبایی مانند جراحی پلک، بیماری های مرتبط با چشم مانند جراحی پلاستیک چشم، استرابیموس، آب مروارید، گلوکوم و بیماری های قرنیه و شبکیه را مدیریت می کند. رشته بیهوشی در کره جنوبی هم رشته ای جذاب و مهم است.

در لیست زیر شاهد رشته های دیگر برای تحصیل در کشور کره جنوبی هستید:

  • رشته قلب و عروق
  • رشته مهندسی عمران
  • رشته پزشکی عمومی
  • رشته حقوق
  • رشته مهندسی کامپیوتر

در جدول زیر شاهد درآمد رشته های پزشکی در کره جنوبی و رشته چشم پزشکی هستید:

رشتهمتوسط درآمد به وون کره
جراح چشم پزشک1220000₩
چشم پزشک1000000₩
متخصص و بینایی سنج860000₩

جایگاه رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

جایگاه رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

این دپارتمان با رهبری اساتید متخصص در جراحی پلاستیک چشم استرابیموس و چشم، تلاش می کند تا بیماران را با خدمات پزشکی با کیفیت به عنوان یک بیمارستان دانشگاهی راضی کنند و به تحقیق و آموزش اختصاص دهند. این بخش همزمان با افتتاح بیمارستان انسان در سال 1985 افتتاح شد و با انجام عمل های بسیار پیچیده برای آب مروارید و بیماری های کلیوی کمک های زیادی به جامعه محلی با بخش بالایی از افراد مسن کرده است. با توسعه انسان، بیماری های رایج از جمله استرابیموس، بیماری های قرنیه و جراحی زیبایی چشم متنوع تر شده اند. در حال حاضر تمام بخش های کلینیک تخصصی توسط پزشکان منفرد مدیریت می شوند. شما نیز می توانید دوره رزیدنتی خود را در این بخش بگذرانید.

بنابراین، با این ظرفیت ‌های تقسیم‌ بندی شده، بخش چشم پزشکی در بیمارستان Ansan دانشگاه کره تلاش می‌کند تا در تحقیقات برتر باشد و زمینه‌ای برای توسعه آینده ایجاد کند. همچنین شعار خود را «چشم ‌پزشکی باشیم که در درجه اول به بیماران خود توجه می‌کند» و تمام تلاش خود را برای کلینیک‌ های خود انجام می‌دهند. در حال بررسی است که اطلاعات بالینی به طور سیستماتیک به اشتراک گذاشته شود و یک سیستم مشارکتی با هر دو بیمارستان گورو آناماند ایجاد شود. علاوه بر این، برنامه ‌هایی برای توسعه شبکه ‌های شرکتی با موسسات چشم پزشکی پیشرفته داخلی و یا خارجی دارند تا فرصتی برای بازار خدمات پزشکی ایجاد کنیم و کیفیت خدمات را برای درمان پزشکی بهبود دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در کره جنوبی به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *