مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته چشم پزشکی در تایلند

رشته چشم پزشکی در تایلند

یکی از رشته های پزشکی خوب برای تحصیل در آسیا رشته چشم پزشکی در تایلند است. شما می توانید تایلند را برای تحصیلات عالیه انتخاب کنید. رشته چشم پزشکی در کشور تایلند در دانشگاه های مختلف و متعددی به زبان انگلیسی و تایلندی ارائه می شود. بانکوک که پایتخت این کشور است زیبایی بسیاری را در خود جای داده است. این زیبایی در بناها و معماری ها و غذا و مردم این شهر نمود دارد. در طول تحصیل خود در این زیبایی ها غرق شوید و با داشتن یک کار پاره وقت مرتبط با پزشکی تجربیات خود را تکمیل کنید. در این مقاله در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل در کشور تایلند بیشتر صحبت خواهیم کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به تایلند و کار پس از تحصیل در این کشور مشاور شماست.

جایگاه رشته چشم پزشکی در تایلند

انجمن چشم پزشکان تایلند در سال 1978 تأسیس شد و در 12 ژوئن 1955 به کالج سلطنتی چشم پزشکان تایلند تحت حمایت سلطنتی اعلیحضرت پادشاه بومیبول آدولیادج تبدیل شد. کمیته اجرایی کالج سلطنتی چشم پزشکان تایلند متشکل از رئیس و 23 عضو شورا است. رئیس جمهور فعلی پروفسور Wanicha Chuenkongkaew است و 1660 عضو فعال دارد. این کالج سالانه دو کنگره در ماه های جولای و نوامبر برگزار می کند. مجله چشم پزشکی تایلند مجله رسمی آن است. این کالج مسئول برنامه درسی رزیدنت چشم پزشکی است و معاینات هیئت تایلندی چشم پزشکی را انجام می دهد. این سازمان جلسات علمی و سایر فعالیت‌های عمومی مرتبط با سلامت چشم را سازماندهی می‌کند، همچنین فرصت‌های شبکه‌ای را برای چشم پزشکان و سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

از فعالیت ‌های دانشگاهی و تحقیقاتی بین المللی و داخلی نیز پشتیبانی می‌کند. این کالج برای حفظ استانداردهای اخلاقی و اخلاقی بالا برای چشم پزشکان تایلندی بسیار نزدیک با شورای پزشکی تایلند همکاری می کند. پیشگیری از نابینایی و ترویج مراقبت از چشم از دیگر اقدامات حیاتی با همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی است. برنامه آموزشی رزیدنتی یک برنامه درسی 3 ساله معتبر با بهبود مستمر به سمت استانداردهای بین المللی است. از سال 2013، بخش چشم پزشکی کشور تایلند این فرصت را برای پذیرش پزشکان خارجی که در برنامه اقامت ثبت نام می کنند، ارائه کرده است. برخی از آنها از کشورهای عضو آسه آن و برخی از خارج بودند. و برنامه آموزشی فلوشیپ (حداقل 2 رشته فوق تخصصی) سال ها قبل به خارجی ها ارائه شده بود.

در لیست زیر شاهد تخصص های پرطرفدار در تایلند هستید:

  • گوارش
  • قلب
  • جراحی
  • مغز و اعصاب
  • فیزیوتراپی

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در تایلند

به منظور استفاده دقیق از استاندارد برنامه آموزشی دستیاری خود، معیارهای ارزیابی شورای بین المللی چشم پزشکی به عنوان راهنمای نظارت بر رضایت از دوره از سال 2016 بود. این دپارتمان اولین مؤسسه آموزشی در تایلند است که شبیه ساز چشم را برای آموزش مقیم اجرا می کند. استفاده از تمرینات کامپیوتری و سناریوهای شبیه سازی شده به فراگیران اجازه می دهد تا قبل از انجام عمل جراحی چشم با بیماران با حرکات دست و تجهیزات جراحی چشم آشنا شوند. آموزش جراحی آب مروارید را با چشم خوک به رزیدنت سال اول و دوم در هر سال راه اندازی کرده اند. این شامل همه مهارت ها، از انتخاب تجهیزات جراحی چشم و استفاده از تجهیزات، استفاده از میکروسکوپ زیستی در جراحی، مراقبت و تمیز کردن استریلیزاسیون می شود.

تمرین آمادگی قبل از عمل، مهارت بخیه جراحی میکروسرجری با استفاده از چشم خوک برای اطمینان قبل از رفتن به تمرین در بیماران. برای جلوگیری از عوارضی که قبل، بلافاصله و بعد از عمل رخ می دهد. خانه باز دستیاری چشم پزشکی فعالیتی است که در سال گذشته برای پزشکان جوان برگزار شد تا قبل از تصمیم گیری برای پیوستن به برنامه آموزشی دستیاری مناسب در بیمارستان سیررج اطلاعات بیشتری کسب کنند. این دپارتمان در حال کار بر روی پروژه نوآوری توسعه و پیاده سازی دستگاه هایی بر اساس مواد زیست ادغام شده، غیرقابل جذب برای حذف عیوب پس از ضربه و تغییر شکل های میانی صورت با استفاده از فناوری های 3 بعدی مدل سازی و نمونه سازی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در تایلند می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در تایلند

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در تایلند

کشور تایلند یکی از زیباترین کشورهایی است که بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف آموزش می کند تا استانداردهای خود را طبق استانداردهای بین المللی ارتقا دهد. دلیل اصلی اینکه دانشجویان بین المللی MBBS را در تایلند دنبال می کنند، درخشش علمی کافی و همچنین دانش عملی رشته خود را به دست می آورند. تایلند با روشی بدون عارضه برای پذیرش MBBS و فناوری پیشرفته، کمتر از هر کشور اروپایی دیگری نیست. ارائه بهترین آموزش پزشکی در کلاس از طریق دانشگاه های برتر MBBS در این کشور از مهم ترین دلایل تحصیل در این کشور است. هزینه های تحصیل کم، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، استقبال از بومیان یا یک محیط عالی، MBBS در تایلند باورنکردنی است.

تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی در این دانشگاه ها امکان پذیر است. در جدول زیر شاهد دانشگاه های برای تحصیل رشته چشم پزشکی در تایلند می باشید:

نام دانشگاهرتبه در تایلندرتبه در آسیارتبه در جهان
Mahidol University174271
Chiang Mai University2156472
Chulalongkorn University3160487
Khon Kaen University4185565
Prince of Songkla University5220645
Rangsit University6268786

الزامات تحصیل در رشته چشم پزشکی در تایلند

الزامات تحصیل در رشته چشم پزشکی در تایلند

داوطلب باید بالای 17 سال و کمتر از 25 سال در تاریخ 31 دسامبر سال پذیرش یا قبل از آن باشد. او باید کلاس دوازدهم را در علوم، با موضوعات PCB و انگلیسی از هیئتی که توسط مقامات هند به رسمیت شناخته شده است، گذرانده باشد. داوطلب باید حداقل 55% را در رتبه دوازدهم با دروس اصلی فیزیک، شیمی و زیست شناسی کسب کرده باشد. کاندیداهای SC/OBC/ST باید حداقل 45% در رتبه دوازدهم با موضوعاتی مشابه با نامزدهای UR داشته باشند. او باید دارای NEET واجد شرایط باشد. هزینه تحصیل پزشکی در تایلند نیز بخش مهمی از الرامات است که باید آن را بپردازید. فقط دانش آموزان عادی واجد شرایط هستند. دانش آموزان مدرسه آزاد واجد شرایط نیستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران زبده خود به سوالات مختلف شما در زمینه شرایط کار پس از تحصیل در تایلند پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *