مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته هنر در بلغارستان

رشته هنر در بلغارستان

علاقه مندان به تحصیل رشته هنر در بلغارستان در سال 2023 می توانند در بهترین آکادمی ها و دانشکده های این کشور تحصیل کنند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله آکادمی ها و دانشکده ها را برای تحصیل رشته هنر در بلغارستان به شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

این کشور، با سابقه ای طولانی و غنی، اولین زبان اسلاوی مکتوب را در خود جای داده است که اکنون در چندین کشور دیگر صحبت می شود. طی دهه گذشته این کشور خود را به کشوری مدرن تبدیل کرده است. به طوری که، از یک اقتصاد عمده کشاورزی در اواسط سال 1900 به یک اقتصاد علمی و فناوری در امروز تبدیل شده است. این کشور با داشتن چندین قرن تجربه تحصیلات عالی با کیفیت را به هر دانشجوی بین المللی ارائه می دهد.

این کشور عضو اتحادیه اروپا، ناتو و سازمان ملل و همچنین سایر سازمان های بین المللی است. جاذبه های فرهنگی فراوانی پیدا خواهید کرد تا در زمان اوقات فراغت خود را مشغول خود کنند. تعداد زیادی موز ، جشنواره هنری و جشنواره موسیقی وجود دارد. برخی از مردم این کشور بسیار مذهبی می باشند و اکثریت آن ها را مسیحیان ارتدکس معرفی می کنند. زندگی در این کشور به اطراف شهرها و مناطق شهرنشینی می چرخد. در سرشماری سال 2011، حدود 72.5% از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کردند.

بررسی رشته هنر در بلغارستان

رشته هنر در بلغارستان به دلیل هنرمندان بسیار طرفدار بسیاری دارد. انگیزه اولیه سنت های بلغاری در هنر با اشغال عثمانی در قرن چهاردهم قطع شد. به طوری که، بسیاری از شاهکارهای اولیه نابود شدند. زندگی هنری بومی بار دیگر در ایم کشور طی احیای ملی در قرن نوزدهم ظهور کرد. از جمله تأثیرگذارترین آثار در جدول زیر آمده است:

نام هنرمندسبک نقاشیتاریخ
زهاری زوگرافسکولار و رئالیستینیمه اول قرن نوزدهم
هریستو تسوکوفسکولار و رئالیستینیمه دوم قرن نوزدهم

در اواخر قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم، نقاشان بلغاری مانند آنتون میتوف و ایوان Mrkvichka متولد چک، آثار به یاد ماندنی تولید کردند. بسیاری از آن ها زندگی روزمره مردم این کشور را به تصویر می کشند. در دهه های اولیه قرن بیستم، توسعه بیشتر هر 2 سبک و موضوعات صورت گرفت و پایه و اساس هنرمندان بعدی مانند ولادیمیر دیمیتروف، یک نقاش بسیار با استعداد و متخصص در صحنه های روستایی کشور زادگاه خود قرار گرفت. تسانکو لاورنوف، هنرمند برجسته گرافیست و منتقد هنری که صحنه هایی از شهرهای قدیمی این کشور را نیز نقاشی می کرد.

زلاتيو بويادجيف، به خاطر پرتره های روستای خود، و ایلیا پتروف، که صحنه ها و مضامین از تاریخ این کشور را نقاشی کرد. پس از جنگ جهانی دوم، رئالیسم سوسیالیستی بر محافل هنری این کشور مسلط شد. تأثیر آن در مضامین گسترده تاریخی که توسط هنرمندان در ژانرهای مختلف از کاریکاتور گرفته تا نقاشی های بی جان و مناظر منطقه ای پذیرفته شده بود، دیده شد. در اوایل قرن بیست و یکم مشهورترین هنرمند معاصر بلغاری کریستو بود، یک مجسمه ساز محیط زیست که به دلیل پیچیدن سازه های معروف مانند پونت نوف در پاریس و رایشتاگ در برلین، در پارچه و پلاستیک مشهور بود.

تحصیل رشته هنر در بلغارستان

تحصیل رشته هنر در بلغارستان

تحصیل رشته هنر در بلغارستان به شما این امکان را می دهد تا عناصر عملی و نظری هنر را کشف کنید. این رشته یک درجه هنر زیبا مهارت و دانش شما را در یک محیط پرورش دهنده رشد می دهد. شما خواهید آموخت و در کنار دانشجویان دیگر کار خواهید کرد، به این معنی که احساسات خود را در اختیار شما قرار می دهد و در معرض دیدگاه های دیگر قرار می گیرید. شما به عنوان یک هنرمند کاملا عالی فارغ التحصیل خواهید شد، آماده شغل خود در صنعت هنر خواهید بود. داشتن مدرک کارشناسی در هنرهای زیبا دانش خوبی در این زمینه به شما می دهد.

شما ممکن است ماژول هایی در مورد موارد زیر را می خوانید:

  • تاریخ هنر
  • شیوه های هنری
  • تجارت در رشته هنر
  • مدیریت در صنایع خلاق

این ماژول ها به شما امکان می دهد تا یک هنرمند پیشرفته تر شوید. اما همچنین درک درستی از تجارت و بازاریابی نیز دارید. همچنین می توانید در تمام مدت حضور در دانشگاه به نمونه کارهای حرفه ای خود اضافه کنید. مدرک شما از طریق ترکیبی از حالت ها تحویل داده می شود. این ها شامل سخنرانی ها و سمینارها، و همچنین شامل جلسات عملی، تمرین در استودیو، و سفرهای میدانی به گالری های هنری و مکان های دیگر است. ممکن است فرصتی برای شرکت در یک ماژول جایگذاری کار به شما ارائه شود که به پیشرفت عمل حرفه ای شما کمک می کند. بسته به موسسه خود، ممکن است بتوانید در کلاس های مستر با هنرمندان باتجربه شرکت کنید.

دانشگاه های هنر در بلغارستان

تحصیل در بلغارستان از یک سیستم سنتی پیروی می کند. مانند سایر کشورهای جهان، این کشور نیز 3 سطح مطالعه دارد:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

موسسات آموزش عالی به 3 نوع مختلف تقسیم می شوند که شامل دانشگاه ها، مدارس عالی و دانشکده ها می باشند. سال تحصیلی مانند بسیاری از کشورهای دیگر از سپتامبر تا ژوئن ادامه دارد. طول سال تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در نمودار زیر نشان داده شده است:

طول دوره مقاطع مختلف تحصیلی در بلغارستانهمان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، یک مدرک کارشناسی به طور متوسط 4 سال و یک مدرک کارشناسی ارشد یک یا دو سال طول خواهد کشید. بسیاری از موسسات در این کشور در سطح بین المللی شناخته شده اند و دارای دانشکده های قدرتمندی هستند. 1 دانشگاه این کشور را در رتبه بندی QS World University Rankings 2023 پیدا خواهید کرد. این دانشگاه صوفیه است که در گروه 650-601 قرار دارد. در سال های اخیر، تحصیل پزشکی در بلغارستان و سایر کشورهای اروپایی محبوبیت بیشتری یافته است.

دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته هنر در بلغارستان می توانند در دانشگاه های زیر تحصیل کنند:

  • آکادمی ملی موسیقی «Pantcho Vladigerov»
  • آکادمی ملی هنر
  • آکادمی موسیقی و هنرهای زیبا
  • آکادمی ملی هنرهای تئاتر و فیلم
  • کالج تئاتر «لیوبن گروی»

هزینه تحصیل در بلغارستان

شهریه ای که باید در دانشگاه های این کشور بپردازید به نوع مدرک تحصیلی شما بستگی دارد. به طور متوسط ​، شما باید انتظار داشته باشید که برای دریافت مدرک بین 5600BGN تا 16000BGN (Lev بلغاری) در سال بپردازید. اگر می خواهید یک دوره دوره سبک بنیاد را یک ساله انجام دهید، این مبلغ در حدود 5000LGN (Lev بلغاری) خواهد بود. اگرعضو اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس هستید، واجد شرایط وام شهریه این کشور هستید. دانشجویان از هر کشور دیگری ممکن است واجد شرایط بورسیه تحصیلی برای کمک به بودجه باشند. این کشور یکی از ارزان ترین کشورها در اروپا است و این در هزینه های زندگی نشان داده شده است. به طور متوسط ، باید حدود 12300BGN (Lev بلغاری) در سال بودجه بدهید. این مقدار برای محل اقامت، مواد غذایی، مسافرت و سایر ملزومات است.

به طور کلی، تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی به دلیل هزینه های کم توصیه می شود. این به خصوص برای دانشجویانی که رشته هنر در بلغارستان را انتخاب می کنند مناسب است. چرا که این رشته جدا از شهریه، وسایل بسیاری می خواهد که دانشجویان باید آن را تهیه نمایند. علاقه مندان به تحصیل در این کشور یا سایر کشورهای اروپایی، جهت مشاوره می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *