مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته هنر در برزیل

رشته هنر در برزیل

تحصیل در رشته های مختلف در میان کشورهای آمریکای جنوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در این نگارش رشته هنر در برزیل بررسی می شود. بسیاری از متقاضیان در این کشور به تحصیل در رشته های مهندسی، پزشکی و فناوری اطلاعات می پردازند. عده ای دیگر به تحصیل در رشته های هنری اعم از هنر موسیقی، طراحی و رسانه مشغول می شوند. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب تجربیات کافی در خصوص اعزام دانشجو به این کشور در زمینه های مختلف مقاله فوق را در اختیار شما قرار داده اند.

مواردی که در این مقاله توضیح داده خواهد شد عبارتست از:

  • تحصیل در رشته هنر در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • میزان درآمد حاصل از کار در این رشته چه میزان خواهد بود؟

شرح تحصیل هنر در کشور برزیل

مقاطع کارشناسی این رشته بین 3 تا 6 سال طول می کشد. کسانی که مشتاق دوره آموزش رشته هنر و طراحی می باشند، می توانند یک مدرک کارشناسی در این کشور بگذرانند که حدود 3 تا 4 سال طول می کشد. دوره کارشناسی ارشد رشته هنر در این کشور به آموزش تخصصی می پردازند. این دوره آموزشی حدود 2 سال خواهد بود. تضمین کیفیت و سطح آموزش عالی از خصوصیات بارز تحصیل در این کشور آمریکای جنوبی است. فدرال آموزشی این کشور به شدت به پشتیبانی و ارزیابی فارغ التحصیلان این کشور اهمیت قائل می شود.

رشته هنر در این کشور شامل رشته های بسیاری مانند نقاشی، طراحی، مدل سازی، انیمیشن سازی، رسانه و سایر می باشد. چنانچه تمایل به تحصیل در رشته های مرتبط با هنر در این کشور دارید، ابتدا به جزئیات زیر توجه فرمائید:

جزئیاتی درباره برزیل

شرایط و مدارک اخذ ویزای تحصیلی کشور برزیل

در خصوص تحصیل در رشته هنر در این کشور متقاضیان بین المللی نیاز به اخذ ویزای تحصیلی خواهند داشت. در تفاوت با متقاضیان این کشور یا کشورهای اروپایی که نیاز به اخذ ویزا نخواهد بود. مدت اعتبار ویزای دانشجویی این کشور به مدت 1 سال می باشد. این ویزا قابلیت تمدید هم خواهد داشت. طول پروسه ویزای دانشجویی حدود 2 الی 3 ماه طول خواهد کشید. درخواست ویزا و پذیرش تحصیلی از دانشگاه های هنر این کشور به صورت آنلاین می باشد. همچنین پس از تکمیل مدارک لازم می توانید مدارک را به نزدیک ترین کنسولگری ارسال نمایید. همچنین می توانید مقاله تحصیل در برزیل را مطالعه بفرمائید.

تعداد دانشجویان بین المللی که در این کشور به تحصیل می پردازند با توجه به آمار نمودار زیر می باشد:

تعداد دانشجویان بین المللی در کشور برزیل

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی در این کشور در جدول زیر بیان شده است:

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر متقاضی با مدت اعتبار حداقل 6 ماه
2ارائه فرم درخواست پذیرش و ویزای تحصیلی این کشور با مهر کنسولگری و امضاء متقاضی
3ارائه 2 قطعه عکس به اندازه عکس پاسپورت
4ارائه گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی در طول 3 ماه اخیر
5گواهی تمکن مالی متقاضی
6ارائه گواهی سلامت
7ارائه گواهی رسید پرداخت هزینه ویزا

دانشگاه های معتبر و تحصیلی کشور برزیل

تحصیل در رشته هنر در این کشور در دانشگاه های خصوصی و دولتی امکان پذیر می باشد. دانشگاه های خصوص از هزینه بیشتری برخوردار می باشند. همچنین در این کشور طبق قوانین آموزشی، حق آموزش رایگان تا سطح تحصیلات تکمیلی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بنابراین اکثر دانشگاه های دولتی این کشور فقط هزینه ثبت نام را از دانشجویان دریافت می نمایند. اکثر دانشگاه های این کشور توسط دولت فدرال یا دولت ایالتی اداره می شوند. از این رو موسسات وابسته به دولت فدرال و ایالتی جزء دانشگاه های رایگان شناخته می شوند. در صورتی که هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی رشته هنر در این کشور با توجه به نوع دانشگاه متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه تحصیل حدود 2000$ الی 10000$ (دلار آمریکا) در نظر گرفته می شود.

دانشگاه های تحصیلی این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • Univesidade de sao Paulo
  • Universidade Estadual de Campinas
  • Universidade Federal do rio de Janeiro
  • Universidade Estadual Paulista
  • Universidade de Brasilia

شهرهای تحصیلی و هزینه های لازم رشته هنر در برزیل

شهرهای تحصیلی این کشور متفاوت می باشد. متقاضیان در هر یک از شهرهای این کشور هزینه تحصیل و زندگی متفاوتی می پردازند. به طبع در شهرهای بزرگ این کشور هزینه بیشتری برای تحصیل و زندگی در نظر گرفته می شود. به غیر از شهریه تحصیل در این کشور متقاضیان می باید هزینه های دیگر اعم از هزینه مواد غذایی، حمل و نقل و مسکن را در نظر بگیرند. شهرهای تحصیلی که می توان برای تحصیل در رشته هنر در این کشور انتخاب نمود عبارتست از:

  • سائوپائولو
  • ریودوژانیرو
  • سالوادور

مقاله هزینه زندگی در برزیل اطلاعات شاخصی در این بخش در اختیار شما قرار خواهد داد. از سوی دیگر مهمترین بخش هزینه در خصوص تحصیل در رشته هنر در این کشور مربوط به هزینه مسکن می باشد. در جدول زیر هزینه های مربوط به اجاره آپارتمان در این کشور مورد طبقه بندی قرار گرفته است:

نوع آپارتمانهزینه به رئال برزیل
اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر125913BRL
اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر88453BRL
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر258466BRL
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر180864BRL

مقایسه درآمد رشته هنر براساس تجربه کاری در برزیل

مقایسه درآمد رشته هنر براساس تجربه کاری در برزیل

متقاضیان رشته هنر، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور می توانند در این کشور و سایر کشورها به اشتغال بپردازند. درآمد متقاضیان در این کشور با توجه به معیارهای اصلی جهت تخمین دستمزد متفاوت است. یکی از عوامل تاثیرگذار در میزان حقوق متقاضیان در این کشور میزان تجربه کاری افراد می باشد. متقاضیان با تجربه بین 2 تا 5 سال حدود 32% با افزایش حقوق نسبت به افرادی که زیر 2 سال سابقه کار دارند، رو به رو خواهند بود. بدین صورت متقاضیان با بیش از 20 سال سابقه کاری می توانند تا 9% نسبت به بقیه افراد حقوق بیشتری دریافت نمایند.

در جدول زیر با توجه به سال های تجربه کاری در رشته هنر میزان دریافتی در سال 2023 تعیین گردیده است:

سال های تجربه کاریمیزان دریافتی به رئال برزیل
2 سال4530BRL
2 تا 5 سال6040BRL
5 تا 10 سال8930BRL
10 تا 15 سال10900BRL
15 تا 20 سال11900BRL
بالای 20 سال12800BRL

میزان دستمزد رشته هنر در برزیل

میزان دستمزد در رشته هنر در سال 2023 میانگین حدود 8670BRL (رئال برزیل) است. همچنین حداقل و حداکثر دریافتی نیز بدین شرح می باشد:

حداقل و حداکثر دریافتی در برزیل

رشته هنر در این کشور از زیر شاخه های متفاوتی برخوردار می باشد. با توجه به جدول زیر میزان دریافتی تعدادی از مشاغل مرتبط با این رشته بیان شده است:

نام موقعیت شغلیمیزان دریافتی به رئال برزیل
مدیر تبلیغات14200BRL
انیماتور6120BRL
بخش تبلیغات اجرایی9810BRL
طراح گرافیک5300BRL
عکاس4950BRL
تایپیست فنی3820BRL
مدیر ارتقاء بخش فروش13200BRL
طراح4740BRL

جهت تکمیل اطلاعات خود در خصوص میزان درآمد رشته های هنری در این کشور می توانید مقاله بهترین شهرهای برزیل برای کار را مطالعه بفرمائید. کارشناسان و مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره تلفنی و تخصصی با ارائه بهترین روش های کاربردی جهت مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *