مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته پرستاری در تایلند

هزینه تحصیل رشته پرستاری در تایلند

رشته پرستاری در تایلند شما را قادر می سازد تا برای بهبود سلامت بیماران تصمیمات صحیحی بگیرید که در این مقاله شرایط تحصیل و کار بررسی می شود. اگر از کمک کردن به بیماران و مراقبت و پرستاری از آن ها لذت می برید و علاقمندی تا در این زمینه بیشتر و تخصصی تر بیاموزید می توانید در تایلند در رشته پرستاری تحصیل کنید. در حال حاضر در دهه ای هستیم که نیاز جهان به پرستاران مجرب زیاد است. لذا فرصت های شغلی در همه جای جهان برای پرستاری وجود دارد. این رشته به شما کمک می کند تا مهارت های لازم برای راهنمایی، پشتیبانی، معالجه و توان بخشی بیمارانی را که به آنها خدمت می کنید، کسب کنید. پرستاری یک موضوع حرفه ای است. به عبارت دیگر تحصیل در رشته پرستاری در تایلند ذاتا بیشتر بروی مهارت و نحوه عملکرد شما حاکم است.

تحصیل در این رشته در تایلند به معنای مشاوره دادن در مورد بهترین گزینه های بهداشتی، استفاده از داروهای تجویز شده و مراقبت از سلامتی کلی آنها است. این رشته به منظور آماده سازی پرستاران برای انواع مراقبت های بهداشتی از بیمارستان ها و کلینیک ها، تا اقدامات خصوصی و آژانس های اجتماعی طراحی شده است. این رشته در تایلند به شما کمک می کند دانش و مهارت لازم را برای کمک به حرفه پرستار برای دستیابی به سلامت مطلوب مردم کسب کنید. این برنامه درسی شامل مبانی زیست شناختی و فلسفی با تأکید بر توسعه مراقبت های بهداشتی و مشارکت جامعه است. دوره ها توسط دانشکده های تخصصی پرستاری در تایلند می شود و از آزمایشگاه های برجسته و امکانات شبیه سازی بیمارستان استفاده می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به تایلند به شما مشاوره می دهد.

شرایط تحصیل رشته پرستاری در تایلند

پرستاری یک رشته تحصیلی برای دانشجویانی است که به سلامتی و مراقبت از بیماران علاقه مند هستند. شما در حالی که در رشته پرستاری تحصیل می کنید می آموزید چگونه از افراد به بیمارها رسیدگی کنید. در طول تحصیل در تایلند در رشته پرستاری، شما در آموزش عملی غوطه ور خواهید شد که از نظر جسمی، ذهنی، عاطفی، اجتماعی و معنوی شما را به یک متخصص پرستاری بسیار واجد شرایط تبدیل می کند. دوره های عملی شما باید در بیمارستان های زیادی برگزار شود که در آنجا تجربیات اساسی در محل کار خود را کسب خواهید کرد. فعالیت های کلاسی زیادی برای شما در نظر گرفته شده است تا مهارت های کار تیمی را که برای درمان موثر و کارآمد بیماران لازم است، توسعه دهید.

برای تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه های تایلند شرایطی وجود دارد که بهتر است آن ها را بدانید. برخی از این شرایط عبارت است:

  • متقاضیان باید دبیرستان یا معادل آن را در رشته علوم و ریاضیات را با موفقیت به پایان رسانده باشند.
  • متقاضیان باید مهارت کافی در زبان انگلیسی داشته باشند.
  • متقاضیان باید از نظر اخلاقی و توانایی روانی خوبی برخوردار باشند و هیچ بیماری مسری نداشته باشند.
  • نباید کمتر از 155 سانتی متر و کمبود و یا اضافه وزن داشته باشند.

فرصت های شغلی پرستاری در تایلند

برای سال اول برنامه پرستاری، شما باید در آموزش فشرده زبان انگلیسی غوطه ور شوید که برای ارتباط موثر و همکاری با بیماران چند ملیتی، متخصصان بهداشت و سیاست گذاران بسیار مهم است. در آخرین سال برنامه، شما باید 6 هفته کارآموزی را در بخش های بیمارستان یا بخش هایی که انتخاب می کنید به پایان برسانید. در تایلند یاد خواهید گرفت که با بیماران در هر سنی و از نظر فرهنگی برای بهبودی نهایت تلاش خود را بکنید. پس از فارغ التحصیلی از برنامه پرستاری، شما تمام دانش و تجربیات لازم را برای قبولی در آزمون رسمی مجوز پرستار کسب خواهید کرد. بیش از 70% از فارغ التحصیلان تایلند موقعیت های شغلی خود را در موسسات برتر تأمین کرده اند.

در واقع برای پرستاران و دانشجویان پرستاری در تایلند مهم است که بدانند در چه موقعیت هایی فرصت شغلی دارند. در لیست زیر فرصت های شغلی را مشاهده می کنید:

  • پرستار بیمارستان های دولتی یا خصوصی
  • پرستار بهداشت حرفه ای
  • پرستاران آژانس های خاص مانند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها
  • پرستار خدمات مراقبت های بهداشتی مانند کلینیک ها، آبگرم زیبایی و مراکز رفاه نوزادان
  • دانشگاه پرستاری برای موسسات آموزشی

هزینه تحصیل رشته پرستاری در تایلند

هزینه تحصیل رشته پرستاری در تایلند

به طور معمول می توانید تحصیل در یکی از 4 زمینه اصلی پرستاری را انتخاب کنید: پرستاری بزرگسالان، پرستاری کودکان، پرستاری از کار افتادگی یا پرستاری بهداشت روان. شما به عنوان یک پرستار دانشجو، در صورت تمایل، در 2 رشته از این 4 رشته تخصص خواهید داشت. شما روش های پزشکی عمومی و نحوه رفتار با فردی که از بیماری رنج می برد را یاد خواهید گرفت. برای موفقیت در یک شغل پرستاری، شما همچنین باید مهارت های نرم مانند همدلی و همکاری را توسعه دهید. مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری به شما کمک می کند در یکی از 4 زمینه اصلی فوق الذکر پرستار شوید. به مرور می توانید از تجربیات خود برای گرفتن جایگاه پرمطلب تری مانند رئیس سر پرستار استفاده کنید و بنابراین تیم پرستار خود را مدیریت و آموزش دهید.

اطلاع از هزینه های تحصیل و شهریه ها در تایلند برای دانشجویان از متداول ترین سوالات می باشد. در جدول زیر به طور میانگین شهریه و هزینه های تحصیل در رشته پرستاری در تایلند را مشاهده می کنید:

سالهزینه به پوند
189700£
286800£
368700£
474800£

تحصیل در دانشگاه چیانگ مای تایلند

دانشگاه چیانگ مای تایلند در دانشکده پرستاری لیسانس علوم پرستاری را برای 4 سال برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. فارغ التحصیلان قادر خواهند بود دانش خود را از پرستاری و مراقبت های بهداشتی اولیه در ارتقا سلامت، پیشگیری از بیماری، مراقبت و توانبخشی پرستاری در بیمارستان و اجتماعات اعمال کنند. همچنین به عنوان یک پرستار می توانید مراقبت های پرستاری را برای افراد، خانواده ها و جوامع فراهم کنید. همچنین می توانید در حوزه آموزش و برای دستیابی به سلامتی فردی و اجتماعی فعالیت کنید. همچنین می توانید یک رهبر تیم پرستاری باشید، خلاقانه، انتقادی و تحلیلی فکر کنید و بتوانید تصمیم های درست بگیرید. برای در نظر گرفتن پذیرش، متقاضیان باید 12 سال تحصیل را گذرانده باشند و از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشند.

دانشجویان در رشته پرستاری در مقاطع مختلفی در تایلند تحصیل می کنند. در نمودار زیر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته پرستاری را مشاهده می کنید:

مقاطع مختلف تحصیلی در رشته پرستاری در تایلند

همچنین برای پرستاران حرفه ای، آموزش ضمن خدمت ارائه می شود. این آموزش شامل پرستاری ارتوپدی و توانبخشی، پرستاری کنترل عفونت، مراقبت های ویژه، پرستاری ژنتیکی و مدیریت آموزش HIV /AIDS می باشد. دوره تخصصی نیز برای آموزش بهداشت برای رهبران جامعه و معلمان مدرسه، دانش آموزان و مردم محلی نیز ارائه می شود. موضوعات شامل کمک های اولیه، خوددرمانی و مراقبت از خود جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر، تنظیم خانواده، بهداشت کودک و مراقبت از کودک است. در این دانشگاه کلیه دانشجویان در سال اول زندگی خود در خوابگاه مشترک در دانشگاه اصلی دارند. طی 3 سال آینده آنها در دانشکده خوابگاه های پرستاری در پردیس علوم بهداشت زندگی می کنند. اگر در خصوص تحصیل در مقطع کارشناسی در تایلند و تحصیل در تایلند سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *