مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته هنر در اکوادور

رشته هنر در اکوادور

علم آموزی و تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه های اکوادور رو به افزایش است. تحصیل در رشته هنر در اکوادور با تقاضا بسیاری همراه بوده است. این کشور کشوری است که از سواحل غربی آمریکای جنوبی از خط استوا عبور می کند. دارای چشم انداز متنوعی از جنگل آمازون ، ارتفاعات و جزایر گالاپاگوس غنی از حیات وحش را در بر می گیرد. در ارتفاع 2850 متری ، پایتخت این کشور کویتو به دلیل مرکز استعماری اسپانیا، با کاخ ها و مکان های مذهبی قرن 16 و 17 تزئین شده است. پذیرش دانشجویان بین المللی در اکثر رشته ها در دانشگاه های مختلف با افزایش رو به رو بوده است. در این مقاله کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی شرایط تحصیل رشته هنر در این کشور خواهند پرداخت.

شرایط تحصیل در کشور اکوادور

این کشور بیش از 70 دانشگاه دارد. سالانه بیش از 61000 دانشجو در دانشگاه های مختلف این کشور مشغول به تحصیل می باشند. 12 دانشگاه این کشور در سال 2018 در سایت رسمی و رنکینگ Qs موفق به اخذ رتبه های برتری شده اند. یکی از دانشگاه های رتبه بالا در این کشور Universidad de S Francisco de Quito است که بالاترین رتبه را در میان 57 کشور مشترک آمریکای لاتین به خود اختصاص داده است. این دانشگاه با سابقه طولانی تحصیلات عالی دارای 2 دانشگاه مستقر در کویتو است. قدمت این دانشگاه ها به قرن 17 برمی گردد. اکنون این 2 دانشگاه با هم ادغام شده اند و دانشگاه مرکزی این کشور را تشکیل داده اند. شرایط پذیرش در دانشگاه های این کشور به خصوص دانشگاه های هنر متفاوت می باشد.

رشته های تحصیلی مجاز در این کشور عبارتند از:

  • مهندسی
  • مدیریت و کسب و کار
  • اقتصاد
  • فناوری و ارتباطات
  • هنر
  • پزشکی و پیراپزشکی
  • کامپیوتر

شرایط و مدارک اخذ ویزای تحصیلی اکوادور

جهت تحصیل در این کشور در رشته هنر میان دانشجویان بین المللی و دانشجویان اروپایی تفاوتی برای پذیرش وجود دارد. متقاضیان خارجی می باید ابتدا پذیرش از دانشگاه هنر مورد نظر خود را اخذ نمایند. سپس برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایند. با این تفاوت که متقاضیان اروپایی نیازی به اخذ ویزای تحصیلی جهت تحصیل در این کشور نخواهند داشت. در این خصوص مقاله شرایط اعزام دانشجو به اکوادور را مطالعه فرمائید.

مدارک لازم جهت تحصیل در این کشور در سال 2023 در جدول زیر قرار گرفته شده است:

مراحلمدارک مورد نیاز
1ارائه گذرنامه متقاضی
2ارائه نامه پذیرش از دانشگاه هنر در این کشور
3ارائه گواهی رسید پرداخت هزینه ویزا و پذیرش از دانشگاه هنر در این کشور
4ارائه کلیه مدارک تحصیلی متقاضی
5ارائه عکس پاسپورتی
6ارائه بیمه نامه معتبر

برنامه های دوره کارشناسی رشته هنر در اکوادور

برنامه های دوره کارشناسی رشته هنر در اکوادور

مهمترین دوره تحصیلی رشته هنر در این کشور، مقطع کارشناسی می باشد. این دوره تحصیلی حدود 3 الی 4 سال طول خواهد کشید. تعداد برنامه های این دوره تحصیلی حدود 16 برنامه می باشد. دانشگاه های این رشته در شهرهای مختلف این کشور واقع شده اند. در جدول زیر تعداد دانشگاه های هنر و شهرهای تحصیلی این کشور شرح داده شده است:

نام شهرتعداد دانشگاه
کوئنکا3
کویتو2
آمباتو1
اسمرالداس1
گوالاسئو1
ایبارا1
لاتاکونگا1

تعداد دانشجویان بین المللی که این کشور را جهت تحصیل در رشته هنر انتخاب نموده اند. در نمودار زیر به تصویر درآمده است:

تعداد دانشجویان بین المللی در اکوادور

برنامه های دوره کارشناسی ارشد هنر در اکوادور

دوره کارشناسی ارشد در رشته های هنر در این کشور حدود 2 الی 3 سال تحصیلی می باشد. تفاوت اصلی بین مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا (MFA) و کارشناسی ارشد هنر (MA) در خصوص دوره های هنرهای لیبرال به دوره های هنرهای زیبایی می باشد. در دوره های هنرهای زیبا برای دانش آموزانی که می خواهند زندگی خود را به عنوان نقاش، عکاس، مجسمه ساز و غیره بدست آورند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. در نتیجه این دوره تحصیلی به صورت تخصصی دورس را ارائه می‌ دهد.

تعدادی از دانشگاه های این کشور که در شهرهای مختلف این کشور رشته هنر را ارائه می دهند. در جدول زیر مورد طبقه بندی قرار گرفته شده است:

نام دانشگاهموقعیت مکانی
University San Gregory de portoveijoپورتویو
Technical University of Northایبارا
University of Azuayکوئنکا
University of Cuencaکوئنکا
Salesian Polytechnic Universityکوئنکا

میزان درآمد حاصل از رشته هنر در اکوادور

بسیاری از متقاضیان قبل از انتخاب رشته هنر در این کشور تمایل به اخذ اطلاعات در خصوص میزان دریافتی از این رشته را دارند. درآمد حاصل از این رشته در این کشور در زیر شاخه های مختلف متفاوت می باشد. معیارهای مانند سن، تجربه کاری، میزان تحصیلات و شهری که متقاضی برای ادامه فعالیت کاری خود انتخاب می کند، در میزان حقوق و دستمزد تأثیرگذار می باشد. در ابتدا به میزان حداقل و حداکثر دریافتی این رشته در سال 2023 توجه فرمائید:

میزان دریافتی در اکوادور

میانگین دریافتی در مشاغل زیر گروه رشته هنر در این کشور طبق جدول زیر می باشد:

نام موقعیت شغلیمیزان حقوق به دلار
تبلیغات اجرایی1530$
انیماتور990$
کارگردان هنری1310$
هنرمند1080$
کارگر هنری760$
طراح780$
طراح گرافیک880$
عکاس720$
طراح تعامل هنری670$
کپی رایتر880$

مقایسه میزان درآمد رشته هنر در شهرهای مختلف اکوادور

یکی از مهمترین عواملی که در میزان حقوق متقاضیان این رشته تاثیر بسزایی می گذارد، موقعیت مکانی خواهد بود. به طور کلی میزان درآمد متقاضیان در پایتخت این کشور نسبت به سایر شهرها بیشتر می باشد. همچنین می توانید مقاله کار در اکوادور را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید. در این بخش به مقایسه میزان درآمد حاصل از رشته هنر در شهرهای مختلف این کشور می پردازیم:

نام شهرمیزان درآمد به دلار
کوئنکا1100$
دوران1070$
گوایاکویل1180$
ماچالا1000$
مانتا1070$
پورتویو980$
کویتو1200$
سانتو دومینگو1120$

جهت تکمیل اطلاعات خود می توانید با مشاورین و وکلاء مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در رشته هنر در اکوادور به صورت تلفنی یا حضوری ارتباط برقرار نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به سایر مقالات مرتبط با این کشور از جمله مقاله ارزان ترین دانشگاه اکوادور اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *