مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی در فیلیپین شرایط بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی و بومی فراهم می شود. در این کشور می توانید در رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین فرصت تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی فراهم است. برای تحصیل در این کشور شما تجارب آسیایی بسیار جالبی را اخذ خواهید کرد. در کشور فیلیپین دانشجویان بین المللی فرصت های کار پاره وقت و کارهای دانشجویی را دارید. همچنین می توانید در دانشگاه های بسیار خوبی تحصیل کنید که زمینه ادامه تحصیل شما را در دیگر کشورهای اروپایی فراهم می کند. این نیز یکی از برترین مزیت های تحصیل در فیلیپین است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور فیلیپین و اخذ ویزا از این کشور مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

رشته میکروبیولوژی در فیلیپین نسبت به سایر زمینه های تخصصی مانند شیمی، فیزیک و ریاضیات نسبتاً جوان است. بین سال های 1960 تا 1970 میکروبیولوژی به عنوان یک زمینه تلاش شناخته شد. در آن سال ها بود که دانشکده کشاورزی UP مدرک کارشناسی کشاورزی، تخصص در آسیب شناسی گیاهی را با تخصص در برنامه درجه میکروبیولوژی تحت رهبری پروفسور ویلیام فرناندز ارائه کرد. متعاقباً، در سال 1972، دانشکده های کشاورزی و جنگلداری به دانشگاه جزء مستقل، Los Baños تبدیل شد. در این زمان، یک رشته زیست شناسی در برنامه درجه میکروبیولوژی ایجاد شد و راه را برای میکروبیولوژی به عنوان یک زمینه رسمی تخصص در صنایع لبنی، غذا و خاک باز کرد. در سال های گذشته، انجمن میکروبیولوژی فیلیپین (PSM) تأسیس شد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته میکروبیولوژی در کشور فیلیپین هستید:

نرخ بیکاری در رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

تحصیل رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

لیسانس علوم در میکروبیولوژی یک برنامه 4 ساله است که به دانشجویان این فرصت را می دهد تا میکروارگانیسم های مختلف مانند ویروس ها، باکتری ها، جلبک ها، تک یاخته ها و قارچ ها و فعالیت های آنها را مطالعه کنند. برنامه میکروبیولوژی بر علوم زیست شناسی، شیمی، ژنتیک و ریاضیات تأکید دارد که برای مطالعه میکروبیولوژی ضروری است. در دانشگاه سانتو توماس، مطالعه میکروارگانیسم ها از طریق یک فرآیند یادگیری مبتنی بر پرسش و کشف انجام می شود. مدرک میکروبیولوژی دانشجویان را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، برای اشتغال در زمینه های میکروبیولوژیکی و وابسته (مانند صنایع غذایی و آشامیدنی، علوم بهداشتی و علوم محیطی) یا برای دانشکده پزشکی آماده می کند. میکروبیولوژی مطالعه موجودات زنده ای است که برای دیدن با چشم غیر مسلح بسیار کوچک هستند، از جمله باکتری ها، قارچ ها، مخمرها و ویروس ها.

این میکروب های کوچک در درک زندگی روی زمین، از جمله بیماری های انسان و حیوانات، تولید غذا و محیط زیست، حیاتی هستند. به عنوان یک میکروبیولوژیست، می توانید با ایجاد واکسن های جدید یا مبارزه با آفات و بیماری ها در محصولات کشاورزی در مبارزه با بیماری های عفونی در سراسر جهان فعالیت کنید. همچنین می توانید از میکروارگانیسم ها در مهندسی ژنتیک و سایر بیوتکنولوژی های مدرن استفاده کنید. برنامه های میکروبیولوژی در دانشگاه ها، کالج ها و مدارس علمی در سراسر جهان موجود است. امکان تحصیل در خارج از کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد و رفتن به دانشگاه در کشوری دیگر راهی عالی برای برجسته شدن از سایر همسالان با کسب دیدگاه منحصر به فرد در این زمینه است.

شرایط تحصیل در رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

در رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی، بسته به برنامه و محل تحصیل، می توانید طی 3 یا 4 سال کارشناسی میکروبیولوژی دریافت کنید. برخی از دانشگاه ها، MBiol کارشناسی ارشد را ارائه می دهند که می توانید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید. این دوره لیسانس و فوق لیسانس را ترکیب می کند و 1 سال دیگر طول می کشد تا تکمیل شود. اگر فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی یا مدرک مرتبط هستید، می توانید در مقطع کارشناسی ارشد (MSc) به مدت یک یا دو سال تحصیل کنید. اگر می خواهید یک میکروبیولوژی دکتری کسب کنید، اکثر برنامه های تحقیقاتی دکترا تا 2 سال به طول می انجامد. این برنامه جدید با دوره های تخصصی میکروبیولوژی غنی شده است تا تقاضای بالای صنعت و دانشگاه را برآورده کند.

میکروبیولوژی یک موضوع عمدتا مبتنی بر آزمایشگاه است، بنابراین شما زمان زیادی را در کلاس های آزمایشگاهی عملی صرف خواهید کرد. همچنین از طریق سخنرانی ها، آموزش های گروهی کوچک، سمینارها و کارگاه های آموزشی به شما آموزش داده می شود. یادگیری شما معمولاً با ترکیبی از امتحانات کتبی و دروس، که می تواند شامل گزارشات آزمایشگاهی، مقالات، ارائه ها و تمرینات داده باشد، ارزیابی می شود. آزمایشگاه میکروبیولوژی مولکولی به انجام فعالیت های تحقیقاتی مبتنی بر میکروبی مولکولی و راهنمایی دانش آموزان برای تکمیل پایان نامه ها و پایان نامه ها در مورد روشن شدن عوامل بیماری زایی در عوامل بیماری زای باکتریایی، تشخیص و جداسازی ژن ها برای آنزیم های دخیل در زیست پالایی و سایر کاربردهای صنعتی، ادامه می دهد. تجزیه و تحلیل توالی های ژنی برای طبقه بندی و شناسایی باکتری ها ضروری است.

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در فیلیپین

هدف این رشته تولید متخصصانی است که مجهز به ارائه خدمات تحقیقاتی و تشخیصی در موسسات و صنایع در زمینه مواد غذایی و آشامیدنی، دامپزشکی، دارویی، محیطی، پزشکی و دانشگاهی هستند. طبق برنامه درسی مقرر، این برنامه 4 ساله با یک تابستان با 32 واحد دوره تخصصی میکروبیولوژی، دانش آموزان مجاز به مطالعه میکروارگانیسم های مختلف مانند باکتری ها، ویروس ها، انگل های تک یاخته ای و قارچ ها هستند. آنها را واجد شرایط برای شرکت در معاینه ای که توسط آکادمی میکروبیولوژیست های فیلیپین انجام شده است و تبدیل به میکروبیولوژیست ثبت شده کنید. این برنامه یک تجربه آموزشی غنی را از طریق تمرین بین المللی در دانشگاه مالای، مالزی و دانشگاهWalailak Nakhon Si Thammarat ، تایلند و در شرکت های محلی مانند آزمایشگاه علوم دریاییUP Marine Science Bolinao ، موزه ملی، دانشگاه De La Salle-Manila و دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین فراهم می کند.

در اینجا برخی از موضوعات رایج است که ممکن است در یک برنامه درجه میکروبیولوژی مطالعه کنید را مشاهده می کنید:

  • زیست شناسی موجودات زنده
  • سیر تکاملی
  • زیست شناسی سلولی و ژنتیک
  • بیوشیمی
  • آناتومی و فیزیولوژی انسان
  • فیزیولوژی باکتریایی
  • ویروس شناسی
  • ایمونولوژی
  • بیوتکنولوژی
  • مهارت های تحقیق در زمینه میکروبیولوژی

تحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع ارشد در فیلیپین

فارغ التحصیلان آن می توانند از بین انواع فرصت های شغلی غنی کننده که می توانند حرفه انتخابی خود را انجام دهند، انتخاب کنند. آموزش های منظم شامل کارگاه های اساسی در زمینه جمع آوری نمونه تا انجام آزمایشات تخصصی آزمایشگاهی، از ایمنی زیستی تا استفاده اخلاقی از حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات است. سیستم عامل های مختلفی ارائه می شود، از جداسازی ویروس گرفته تا تشخیص باکتری. از میکروسکوپ گرفته تا تکنیک های سرولوژیکی و مولکولی. شرکت کنندگان باید از کارشناسان آزمایشگاه های مرجع ملی و امکانات اصلی بخش آزمایشگاه بهره زیادی ببرند. کنسرسیوم میکروبیولوژی، با هدف قاطع برای ارائه خدمات ، آموزش میکروبیولوژی را در کشور متحول می کند. این در خط مقدم اتحاد موسسات آموزش عالی در مواجهه با چالش های موجود در این زمینه است و اخیراً در جستجوی راه های جدیدتر و موثرتر برای ارائه فرایند یادگیری بسیار مشغول است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر در کشور فیلیپین برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع ارشد می باشید:

نام دانشگاهمقطعشهریه به پوند
دانشگاه ایالتی لوس بانوس لاگوناارشد8400- 30000£
دانشگاه سنت لوئیس15500-27000£
دانشگاه فیلیپین مانیل8900-33000£

امید بر این است که با به اتمام رسیدن این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب تحصیل در فیلیپین به شما ارائه دهیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *