مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته میکروبیولوژی در شیلی

رشته میکروبیولوژی در شیلی

رشته میکروبیولوژی در شیلی یکی از رشته های خوب و تخصصی می باشد که جوانان بسیاری که به این رشته علاقمند هستند. تحصیلات در کشور شیلی در این رشته در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا وجود دارد و دانشجویان بین المللی می توانند در این مقاطع به زبان انگلیسی تحصیل کنند. تحصیل در شیلی مزایای خوبی دارد که موجب بهبود دانش شما در رشته میکروبیولوژی می شود. برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی شما باید در زمینه زیست و دروسی از این دست نمرات خوب و قابل قبولی کسب کرده باشید. تحصیل در مقاطع تکیلی در این رشته نیز از جذاب ترین فرصت های تحصیلی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور شیلی به سوالات شما پاسخ می دهد و شما را در این امر راهنمایی می کند.

تحصیل میکروبیولوژی در شیلی

تحصیل در رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته میکروبیولوژی دانش و درک جامعی از علوم میکروبی در قرن 21 توسعه می دهد و سهم آن در حل چالش های جهانی پیش روی بشریت است. به این ترتیب بر استفاده از تکنیک ها و روش های مربوط به زیست شناسی مولکولی، فرهنگ و طبقه بندی میکروبی و تجزیه و تحلیل عملکرد ژنوم ها و میکروبیوم های میکروبی مرتبط با بیماری ها، صنعت بیوتکنولوژی و محیط زیست تمرکز دارد. این موضوعات بسته به علاقه یا آرزوهای شغلی مورد نظر شما در عمق زیادی توسعه می یابد. این دوره دانش نظری، درک و مهارت های عملی را برای اطمینان از زمینه محکم در میکروبیولوژی اصلی و کاربردی، همراه با مهارتهای قابل انتقال که برای افزایش گزینه های اشتغال زایی شما ضروری است، ارائه می دهد.

این هدف شما را برای طیف وسیعی از مشاغل در محیط های صنعتی، تجاری، دولتی و محیطی و تحصیلات تکمیلی بیشتر آماده می کند. شما با برخی از مسائل معاصر پیش روی صنعت آشنا می شوید و این دوره تجربیات عملی از تکنیک های آزمایشگاهی و بیوانفورماتیک را ارائه می دهد. کارکنان می توانند در زمینه میکروبیولوژی پزشکی، صنعتی و محیطی، مولکولی، زیست شناسی سلول و سیستم، فناوری DNA نوترکیب، بیوشیمی پروتئین، بیولوژی ساختاری، تخمیر، مهندسی زیستی و بسیاری دیگر از زمینه ها تخصص داشته باشند. در طول دوره، شما این فرصت را دارید که زمینه های مختلف میکروبیولوژی را که مربوط به بخش مراقبت های بهداشتی، زیست محیطی، زیست محیطی و بیوتکنولوژیکی است مورد بررسی قرار دهید. شما همچنین این شانس را دارید که در زمینه میکروبیولوژی پزشکی ، محیطی یا صنعتی تحقیقاتی انجام دهید که می تواند دانش، مهارت ها و گزینه های شغلی شما را افزایش دهد.

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در شیلی

این دوره در مرکز افق ملی ما در محوطه دانشگاه دارلینگتون تدریس می شود. این مرکز تحقیقاتی، آموزشی و آموزشی با هدف توسعه علوم زیستی یک نقطه کانونی برای جامعه رو به رشد منطقه علوم زیستی است.NHC در کنار مرکز ملی تولید بیولوژیکCPI ، در قلب یک اکوسیستم از برتری علم زندگی قرار دارد. پیوندهای گسترده ما با NHS و آزمایشگاه های خصوصی، اطمینان حاصل می کند که محتوای دوره به روز و مربوط به کارفرمایان است. طراحی خیال انگیز این مرکز شامل ترکیبی از فضاهای آموزشی، یادگیری و همکاری، آزمایشگاه های فناوری پیشرفته و مجموعه ای پیشرفته از محاسبات است. فضاهای نوآورانه باز، ابزارهای توسعه پروژه را با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها، مدل سازی و شبیه سازی، تجسم و بهبود و کنترل فرایند در اختیار دانش آموزان و مشاغل قرار می دهد.

NHC همچنین زیرساخت های تحلیلی و دیجیتالی را ارائه می دهد که از تحقیقات اساسی و کاربردی در علوم زیستی و در مرزهای انضباطی، همسو شده است. در لیست زیر شاهد برخی از مزایای تحصیل رشته میکروبیولوژی در شیلی هستید:

  • ارائه اطلاعات جامع ژنومی، پروتئومی، متابولومی، پردازش و مدل سازی با ابزارهای رقابتی بین المللی، نرم افزار و پشتیبانی فنی.
  • مطالعات مسیرهای بیماری شامل کشف نشانگرهای زیستی، نظارت بر درمان، توسعه تشخیص و غربالگری با مدل سازی بیوانفورماتیک و توسعه مدلهای پیش بینی پشتیبانی می شود
  • تحقیقات دارویی شامل خصوصیات محصول، متابولیسم و ​​مطالعات تداخل دارویی می باشد.
  • مطالعات ساختار و عملکرد پروتئین شامل تجمع، اصلاح، فعال سازی و مهار
  • استفاده از قابلیت های پیشرفته تصویربرداری سلولی، از جمله تصویربرداری زنده از سلول، با استفاده از میکروسکوپ نوری

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در شیلی

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در شیلی

دانشگاه شیلی پذیرای دانشجویان در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا با انگیزه برای پیوستن به یک تیم چندرشته ای از دانشمندان است. با این هدف که آن ها فرایندهای تنوع گونه ها، الگوهای گیاهی جغرافیایی، سازگاری و تعاملات گونه های هم تکاملی در امتداد اقیانوس جنوبی را با استفاده از ابزار ژنومی جدید، تحت سناریوی تغییرات آب و هوایی تاریخی و معاصر مطالعه کنند. دانشجویان همچنین می توانند در ارزیابی تنوع زیستی میکروبی و الگوهای جغرافیایی در امتداد شیب قطب جنوب زیر قطب شمال در محیط های مختلف، مشارکت خواهد داشت.
دانشجویان با دانشمندان متخصص در زمینه اکولوژی مولکولی و زیست شناسی دریایی، بوم شناسی میکروبی، بیوانفورماتیک و گروهی از همکاران بین المللی مشهور جهان نیز می توانند مباحثه و تحقیق کنند.

این امر امکان مطالعه، در میان موضوعات دیگر را فراهم می آورد که عبارت است از:

  • فعل و انفعالات مولکولی
  • تغییرات سازگاری
  • تداخل دارویی با سلول های زنده
  • خصوصیات بافت

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در کشور شیلی و رتبه های آن ها می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در شیلیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه Pontificia Católica de Chileسانتیاگو11215863
دانشگاه شیلیسانتیاگو21675054
Universidad Tecnica Federico Santa Mariaوالپاریسو310015451
دانشگاه دیگو پورتالسسانتیاگو48015141
دانشگاه کانسپسیونConcepcion56014340

تحصیل رشته میکروبیولوژی در شیلی در مقطع دکترا

دکترای تخصصی در زمینه بیوانفورماتیک، اکولوژی میکروبی، زیست شناسی تکاملی، زیست شناسی محاسباتی، آمار زیستی یا رشته های مرتبط در این کشور در دسترس دانشجویان است. اخذ تجربه در تولید و تجزیه و تحلیل داده های متاژنومی نیز از ویژگی های این رشته در شیلی است. داشتن مهارت پیش بینی میکروبیولوژی محیطی یا اکولوژی میکروبی مورد انتظار است. همچینین مهارت های ارتباطی و سازمانی عالی، توانایی کار گروهی و همکاری چندرشته ای از مهارت هایی است که دانشجویان کسب می کنند. همکاری با محققان اصلی و محققان بین المللی پروژه در اهداف مربوط به مطالعه جوامع میکروبی و همکاری در تألیف نشریات در مجلات ISI و ارتباطات علمی در کنگره های ملی و بین المللی نیز از ویژگی های تحصیل در مقطع دکترا در رشته شیلی است.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال در رشته میکروبیولوژی با تحصیلات دانشگاهی هستید:

اشتغال در رشته میکروبیولوژی با تحصیلات دانشگاهی در شیلی

فرصت های شغلی در شیلی

این برنامه می تواند نقطه ورود به تحقیقات بیشتر تحصیلات تکمیلی در این زمینه باشد یا شما را برای حرفه ای در صنعت یا بخش دولتی آماده کند. برای میکروبیولوژیست ها بازار اشتغال گسترده ای وجود دارد، به عنوان مثال در صنایع بیوتکنولوژی، داروسازی و مواد غذایی، و همچنین در مقامات و سازمان های مختلف ملی و بین المللی فرصت های شغلی مختلفی وجود دارد. در این شغل جمع آوری نمونه های محیطی و استخراج اسیدهای نوکلئیک و نگهداری و سازماندهی جمع آوری نمونه های بیولوژیکی از وظایف اولیه یک میکروبیولوژیست در شیلی محسوب می شود. تجزیه و تحلیل و بررسی و ارائه نتایج از طریق خطوط بیوانفورماتیکی، از جمله بازسازی فیلوژنتیک نیز از دیگر مسئولیت های او در این شغل در کشور شیلی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در باب تحصیل در شیلی و اقصی نقاط دنیا برای متقاضیان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *