مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور

رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور

رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور به دلیل بازارکار بسیاری عالی در بخش کشاورزی همواره مورد توجه دانشجویان بین المللی در سراسر جهان است. قبل از استعمار توسط امپراتوری اسپانیا، این کشور قبلا محل زندگی اعضای تمدن اینکان بود، امپراتوری ای که نه تنها این کشور را در بر می گرفت بلکه در بولیوی، پرو و ​​شیلی امروزی نیز گسترش یافت. علاوه بر آثار تاریخی، معماری و مردم شناسی از این تاریخ طولانی، فرهنگ اینکا هنوز هم در فرهنگ مدرن این کشور، به ویژه در زبان های محلی، و سنت ها و سبک های مختلف فرهنگی لباس، بازتاب دارد.

با ورود فرانسیسکو پیزارو و در نتیجه امپراتوری اسپانیا، سنت ها و فرهنگ ها از نقاط دورتر مانند اسپانیا و آفریقا به این ترکیب معرفی شدند. امروزه، هنوز می توان این تأثیرات را نه تنها تاریخ منطقه یا تسلط زبان اسپانیایی، بلکه دین، که عمدتا کاتولیک روم است، و موسیقی، که از جهات مختلف تحت تأثیر سنت های وارداتی آفریقا قرار دارد، مشاهده کرد.

همه این ها بدان معناست که این کشور ممکن است فرصتی عالی برای تجربه یک دیگ ذوب از تاریخ جذاب و سنت های فرهنگی متنوع باشد. به شما این امکان را می دهد که نه تنها در مورد مکان هایی که در آن اتفاق افتاده است اطلاعاتی کسب کنید، بلکه ببینید چگونه این تاریخ هنوز بر فرهنگ اکوادور امروز تأثیر می گذارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور مصل درباره رشته مهندسی کشاورزی دراکوادور در این مقاله شرح داده است.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور

تنها دانشگاهی که رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور را ارائه می دهد، دانشگاه کشاورزی اکوادور است. دانشگاه کشاورزی اکوادور، در سال 1992 تاسیس شد. این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی دولتی غیر انتفاعی است که در کلان شهر گواایکیل، گویاس واقع شده است. این دانشگاه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی در چندین زمینه تحصیلی می شود. این موسسه آموزش عالی این کشور 28 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی براساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است.

نمودار زیر رتبه جهانی و رتبه این دانشگاه را در آمریکای لاتین نشان می دهد:

رتبه جهانی دانشگاه های آمریکای لاتیناین کشور دارای فرصت های متنوع یادگیری برای مسافران علاقمند است. این که آیا می خواهید مهارت های اسپانیایی خود را در یک کشور سرگرم کننده و منحصر به فرد در آمریکای جنوبی تمرین کنید، در موسیقی محلی و سنت های هنری غرق شوید یا از یک فرصت منحصر به فرد برای قرار دادن کلاس های تاریخ خود در زمینه واقعی استفاده کنید، این کشور ممکن است چیزی برای شما داشته باشد.

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور از دانش مهندسی و زیست شناسی خود برای بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی و محصولاتی که در مزارع استفاده می شود استفاده می کنند.

از آنجا که مهندسی کشاورزی حوزه وسیعی است، بسیاری از مهندسان تصمیم می گیرند در حل یک نوع مشکل خاص تخصص داشته باشند. مهندس کشاورزی بسته به زمینه تخصص خود می تواند ماشین آلات کشاورزی، کارخانه های فرآوری مواد غذایی، محیط های مسکونی که سلامت دام را بهبود می بخشد، راه حل هایی برای مسائل مربوط به کیفیت آب و بسیاری از راه حل های دیگر که بر کشاورزی و غذایی که ما می خوریم، تحت تأثیر قرار دهد، طراحی کند.

از آنجا که اکثر کارهایی که مهندسان کشاورزی انجام می دهند منجر به تأمین غذای پایدارتر و ایمن تر برای انسان می شود، این می تواند شغل بسیار ارزشمندی باشد. برای تبدیل شدن به یک مهندس کشاورزی حداقل مدرک کارشناسی مورد نیاز است. مدرک در هر رشته مهندسی ممکن است شما را برای موقعیتی در این زمینه واجد شرایط کند.

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر آمده است. ارقام آمده در نمودار به دلار آمریکا می باشند:

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور

از سال 2008، دانشگاه های دولتی در این کشور بدون شهریه شدند. این یکی از دلایلی است که اکثر دانشجویان یعنی حدود 80% در دانشگاه های دولتی ثبت نام می کنند.

جدول زیر هزینه تحصیل در اکوادور را در دانشگاه های خصوصی نشان داده است:

پارامترهزینه به دلار
کمترین2000$
بیشترین6000$

برای رشته های خاصی مانند پزشکی یا معماری، شهریه می تواند حدود 2000$ (دلار) بیشتر هزینه داشته باشد. از اوایل دهه 2000، واحد پول رسمی این کشور دلار آمریکا است. این می تواند برای برخی از دانشجویان بین المللی چیز خوبی باشد. زیرا، پرداخت ها آسان تر و گیج کننده تر خواهد بود. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر می تواند بین 350$ تا 400$ (دلار) در ماه هزینه داشته باشد. در مناطق دیگر، اجاره یک آپارتمان می تواند بین 200$ تا 300$ (دلار) هزینه داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اکوادور

کار در اکوادور

اقتصاد این کشور عمدتا بر 2 رکن استوار است:

  • نفت
  • کشاورزی

بخش کشاورزی سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی ملی را به خود اختصاص می دهد و همچنین یکی از بزرگترین کارفرمایان کشور است که برای بیش از 1 چهارم جمعیت شغل ایجاد می کند. تمرکز کشاورزی این کشور موز، قهوه و کاکائو است. اولین توقف شما برای اشتغال قانونی در این کشور، تماس با نمایندگی این کشور در کشور شما و درخواست مجوز کار است.

شرایط ویزا شامل موارد زیر است:

  • گذرنامه، حداقل 6 ماه پس از عزیمت معتبر است.
  • درخواست ویزا و صدور مجوز در سفارت
  • 2 عکس به اندازه گذرنامه (رنگی)
  • درخواست کتبی از شرکت شما به افسر خدمات خارجی اکوادور در محل اقامت
  • رزومه (CV)

هزینه ویزای کار 230$ (دلار) است. اگر شما مهاجری در این کشور هستید اما بیش از نیمی از هر سال تقویمی را در خارج از کشور گذرانده اید، با نرخ ثابت 22% از درآمد شما در این کشور مشمول مالیات خواهید شد. کسانی که بیش از 183 روز در سال در این کشور زندگی می کنند براساس درآمد مشمول مالیات می شوند. درآمد به دسته های مختلف با سطح پایه مالیات تقسیم می شود. هر چیزی که بیش از آستانه پایین تر درآمد داشته باشید، با درصد معینی مالیات می شود. برای مهاجرت به اکوادور از طریق کار می توانید از اطلاعات کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *