مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی

رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی

رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی از برنامه های برتر در شاخه مهندسی بوده که دانشجویان می توانند در برترین دانشگاه ها آن را مطالعه کنند. دانشجویان از سراسر جهان تفاوت را ایجاد کردند و این کشور را برای تحصیل به لطف چشم اندازهای خیره کننده این کشور، هزینه تحصیل نسبت به پول، دانشگاه های شناخته شده و هزینه زندگی مقرون به صرفه انتخاب کردند. ناگفته نماند که این کشور دومین اقتصاد بزرگ آفریقا است و این کشور را به یک نقطه ملاقات تجاری بسیار جذاب تبدیل کرده است. اگر به مطالعات تجاری یا تجاری علاقه دارید، مقصد تحصیلی بعدی خود را قبلا پیدا کرده اید. این کشور، دارای جمعیتی چند قومی، 11 زبان ملی و مناظر طبیعی بی پایان با حیات وحش منحصر به فرد است.

این کشور نه تنها 1 پایتخت، بلکه 3 پایتخت دارد که عبارتند از:

  • پرتوریا (اجرایی)
  • بلومفونتین (قضایی)
  • کیپ تاون (قانونگذار)

در حالی که بزرگترین شهر ژوهانسبورگ است. این کشور با نامیبیا، بوتسوانا، زیمبابوه و موزامبیک و 2 کشور مستقل، لسوتو و سوازیلند، مرز مشترک دارد. این کشور به عنوان کشور مادر رهبر سیاسی نلسون ماندلا، نویسنده و فعال نادین گوردیمر، رمان نویس جان مکسول کوتزی و کارآفرین ایلان ماسک، مکانی هیجان انگیز است. برای آشنایی بیشتر با رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی پیشنهاد می کنیم این نگارش را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را مطالعه کنید.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی

از زمان اصلاحات، که در سال 2004 آغاز شد، موسسات آموزش عالی این کشور در حال پیشرفت هستند. دانشگاه های آن ها به طور مداوم از استانداردهای روزافزون بالا برای سیستم های آموزش عالی پیروی می کنند. بیش از 45000 دانشجوی بین المللی هر سال تحصیلی را در این کشور انتخاب می کنند. به طور کلی، 26 دانشگاه دولتی و 42 دانشگاه خصوصی در این کشور وجود دارد. دانشگاه های دولتی به 3 نوع مجزا تقسیم می شوند. دانشگاه های سنتی مدارک متمرکز نظری ارائه می دهند.

دانشگاه های فناوری مدارک متمرکز حرفه ای ارائه می دهند و دانشگاه های جامع هر 2 نوع مدرک را ارائه می دهند. رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی رشته مهندسی است که تولید و فرآوری کشاورزی را مطالعه می کند. مهندسی کشاورزی رشته های مهندسی مکانیک، عمران، برق و شیمی را با دانش اصول کشاورزی مطابق با اصول تکنولوژیکی ترکیب می کند. هدف اصلی این رشته بهبود کارایی و پایداری شیوه های کشاورزی است.

بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی عبارتند از:

  • دانشگاه استلنبوش
  • دانشگاه کوازولو ناتال
  • موسسه مهندسان کشاورزی آفریقای جنوبی (SAIAE)

جدول زیر رتبه 2 دانشگاه در لیست بالا را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های علوم کشاورزی
دانشگاه استلنبوش321104
دانشگاه کوازولو ناتال332230

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در آفریقای جنوبی

یک فارغ التحصیل رشته مهندسی كشاورزي در آفریقای جنوبی مسئول ايمن سازي عملكرد كشاورزي عمومي، پايدار و دوستدار محيط زيست است. شرح شغل وی مستلزم جستجوی فناوری جدیدی است که به بهبود و یا افزایش تولیدات کشاورزی، استفاده از زمین و کنترل منابع کمک می کند. نقش مهندس کشاورزی همچنین شامل توصیه راه هایی است که از طریق آن ها ایمنی و رفاه سایر کارگران کشاورزی، حیوانات و محصولات کشاورزی در همه زمان ها حفظ می شود. مهندسان کشاورزی معمولا مسئول طراحی تجهیزات کشاورزی است و همچنین در توسعه روش های جدید کاشت، برداشت و آماده سازی عمومی زمین مشارکت دارد. او تا آنجا که ممکن است سعی می کند روش هایی را که باعث کاهش از دست دادن عملکرد محصول در طول کل فرآیند رسیدگی و بسته بندی محصول نهایی کشاورزی می شود، بهبود بخشد.

توصیفات کار مهندسان کشاورزی همچنین مستلزم توجه به موارد زیر است:

  • گرمایش یا سرمایش
  • نگهداری مناسب
  • تهویه
  • حفظ عمومی
  • تدارکات محصولات نهایی مزرعه

مهندسان کشاورزی نحوه تعامل سازه های ساخته دست بشر با منابع طبیعی زمین را درک می کنند. با این درک، آن ها طیف وسیعی از مشکلات کشاورزی مربوط به ماشین آلات خودکار، حفاظت از خاک و آب و فرآوری محصولات کشاورزی را حل می کنند. آن ها همچنین برای طراحی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و توسعه راه هایی برای بهبود تولید و فرآوری مواد غذایی و سایر محصولات کشاورزی تلاش می کنند. یک مهندس کشاورزی از اصول مهندسی علم و فناوری و شیوه های کشاورزی برای حل مشکلات مربوط به تولید کشاورزی، تأثیرات زیست محیطی کشاورزی و دست زدن به محصولات کشاورزی استفاده می کند.

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای مهندسان کشاورزی را نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی

بیش از 20 دانشگاه دولتی در این کشور وجود دارد و هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی به موارد زیر بستگی دارد:

عوامل هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی  برای مثال در زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف را نشان می دهد:

  • هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی 2 برابر دانشجویان بومی است. هزینه تحصیل برای دانشجویان بومی در این مقطع بین 1500€ تا 3850€ (یورو) است.
  • هزینه تحصیل برای مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی 2 برابر دانشجویان بومی است. هزینه تحصیل برای دانشجویان بومی بین 720€ تا 12800€ (یورو) است. به علاوه، دانشجویان بین المللی باید هزینه ثبت نام را نیز بپردازند که 340€ (یورو) است.

به خاطر داشته باشید که این هزینه ها شامل هزینه کتاب و سایر مطالب آموزشی یا هزینه عضویت در باشگاه های (ورزشی) نمی شود. برای تامین هزینه زندگی در آفریقای جنوبی دانشجویان بین المللی بین 300€ تا 750€ (یورو) نیاز دارند. مقدار کلی می تواند براساس شیوه زندگی و عادات هزینه ای شما افزایش یا کاهش یابد. دانشگاه های خصوصی این کشور می توانند گران تر باشند. نحوه محاسبه شهریه آن ها نیز ممکن است متفاوت باشد. برخی یک مبلغ برای کل برنامه تحصیلی دارند، برخی دیگر از سیستم “هزینه به اعتبار” و غیره استفاده می کنند. هزینه های اضافی وجود دارد.

در اینجا تنها برخی از آن ها وجود دارد:

  • هزینه درخواست: 17€ (یورو)
  • برنامه پرداخت سالانه: 130€ (یورو)
  • هزینه فناوری: 25€ (یورو)

چنانچه قصد دارید که در این کشور به تحصیل بپردازید می توانید با مشورت کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و سایر اطلاعات در زمینه مهاجرت تحصیلی را دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *