مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی می توانید درباره این رشته بخوانید و پس از اخذ مدرک در دانشگاه های اندنوزی یک کارشناس خوب باشید. کارشناس و یا مدیر بهداشت عمومی در اندونزی وظایف مهمی دارد که در زمینه سلامت و زندگی افراد یک کشور است. تصمیماتی هیات علوم بهداشت در زمینه بهداشت عمومی اخذ می کنند تاثیر گذاری وسیعی در حفظ مردم از بیماری ها دارد. البته در چند سال گذشته با بروز بیماری کوید-19 در اندونزی این روند جدی تر دنبال می شود. براساس تحقیقات انجام شده پیش بینی می شود در اندونزی با توجه به سن جمعیت و بیشتر شدن عوارض بیماری های ناشناخته باید توجه دقیقی به مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با دارا بودن مشاوران خبره به سوالات متداول شما در زمینه تحصیل در اندونزی پاسخگو می دهد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

برنامه کارشناسی بهداشت عمومی یکی از برنامه های تحصیلی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه اندونزی است که قدیمی ترین دانشکده بهداشت عمومی در اندونزی است. هدف برنامه موجود ایجاد فارغ التحصیلانی با شایستگی و توانایی برای شناسایی و حل مسائل بهداشت عمومی، اجرای مداخلات بهداشت عمومی و یادگیری مادام العمر است. فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی بهداشت عمومی آموزش هایی را دریافت می کنند که آنها را قادر به انجام تجزیه و تحلیل و ارزیابی، درک علوم پایه بهداشت عمومی، برنامه ریزی و توسعه سیاست  و همچنین توسعه سیاست و برنامه ریزی برنامه، برقراری ارتباطات موثر، برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی (برنامه ریزی و مدیریت مالی) می کند. برخی از مباحث تدریس شده در این رشته شامل شناسایی عوامل اجتماعی-فرهنگی توانمند سازی جامعه در مدیریت بهداشت فردی و همچنین رهبری و تفکر سیستمی جامعه است.

برنامه کارشناسی بهداشت عمومی دارای 7 تخصص است که عبارتند از:

  • مدیریت بیمه سلامت
  • مدیریت و سیاست سلامت
  • آمار زیستی، مدیریت اطلاعات سلامت
  • اپیدمیولوژی
  • ارتقای سلامت بهداشت باروری.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

بر اساس توافقنامه بین برنامه کارشناسی بهداشت عمومی و سازمان های حرفه ای، هدف از ایجاد این برنامه، ایجاد دانشجویانی است که دارای هویت و ویژگی های شایستگی مطابق با توسعه علم و فناوری بهداشت عمومی بوده و قادر به حمایت از برنامه های توسعه سلامت باشند. در اندونزی از طریق سیاست های بهداشت عمومی. یک برنامه تحصیلی عالی در ایجاد لیسانس بهداشت عمومی است که بتواند از طریق فرآیند آموزش، تحقیق و مشارکت جامعه نقش فعالی در حل مشکلات بهداشت عمومی در سطح جهانی، به ویژه در آسیای جنوب شرقی داشته باشد قطعا آن چیزی است که کشور اندونزی بسیار به آن علاقه دارد. تدوین و اجرای برنامه آموزش بهداشت عمومی به طور مؤثر و کارآمد نیز از مهم ترین اهداف دانشگاه های این کشور است.

در بخش زیر شاهد اهداف دانشگاه های کشور اندونزی در تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی می باشید:

  • حمایت از دانش آموزان برای ایفای نقش فعال در انجام تحقیقات بهداشت عمومی و مشارکت جامعه.
  • استفاده از نتایج تحقیقات و فعالیت های مشارکت جامعه برای توسعه برنامه درسی.
  • ایجاد دانش‌آموختگان با شایستگی‌ها و توانایی برای شناسایی و حل مسائل بهداشتی، اجرای مداخلات بهداشت عمومی و یادگیری مادام‌العمر.

دانشکده رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ایرلانگا یکی از پیشگامان FKM در اندونزی است. برای تصمیم گیری در حل مشکل در حوزه بهداشت عمومی که شامل تغذیه، بهداشت محیط نیز آموزش داده می شود. است. سیاست های اداری و بهداشتی، اپیدمیولوژی، آمار زیستی و جمعیت، بهداشت و ایمنی، ارتقاء سلامت و علوم رفتاری از دروس ابتدایی تحصیلی شما در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی است. اجرای برنامه کارشناسی ارشد برای توسعه علوم و فناوری بهداشت عمومی عالی و رقابتی در مطالعات مسائل بهداشت عمومی جهانی بر اساس قاره دریایی اندونزی نیز یک گرایش ویژه این کشور محسوب می شود که اگر علاقه به تحصیلات تکمیلیل در این رشته دارید ممکن است نظر شما را جلب کند. این دانشکده مقطع دکترا نیز برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که شرایط خاص خود را داراست.

مشکلات زندگی در اندونزی ممکن است در سال اول تحصیل شما را دچار دشواری کند اما به مرور زمان از تحصیل در این کشور نتایج خوبی به دست خواهید آورد. در جدول زیر شاهد میزان رضایت دانشجویان بین المللی از فاکتورهای تحصیلی در کشور اندونزی می باشید:

فاکتورهای تحصیلی بررسی شدهدرصد رضایت دانشجویان بین المللی
مدرک معتبر54%
اساتید متخصص70%
تحصیل به زبان انگلیسی49%
امکانات دانشگاه85%
بورسیه50%

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

برای ایجاد فارغ التحصیلان با کیفیت بالا در بهداشت عمومی که مورد نیاز جامعه، صنعت هستند و نیازهای حرفه ای و نیازهای علمی را برآورده می کنند دانشگاه های اندونزی با بهترین اساتید همکاری کرده اند. برای ایجاد فارغ التحصیلانی که دارای توانایی برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی و توانایی برنامه ریزی و توسعه سیاست ها  و توانایی انجام مطالعات و تجزیه و تحلیل در بخش سلامت می باشند برنامه های درسی و کنفرانس های علمی نیز برگزار می کنند. اساتید و کاردآموزشی در دانشکده علوم بهداشت برای تولید تحقیق و مشارکت جامعه که به پیشرفت علم بهداشت عمومی کمک می کنند. تلاش برای ارتباط برنامه درسی و بهبود کیفیت فرآیند یادگیری بهداشت عمومی نیز هرساله به روزرسانی می شود.

در لیست زیر شاهد برخی از ویژگی های یک متخصص حرفه ای در امور مدیریت بهداشت عمومی در کشور اندونزی هستید:

  • توانایی اجرای توانمندسازی جامعه
  • توانایی برقراری ارتباط موثر؛
  • توانایی رهبری و داشتن تفکر سیستمی؛
  • توانایی درک علوم پایه بهداشت عمومی؛
  • توانایی شناسایی عوامل اجتماعی-فرهنگی.

با توجه به افزایش جمعیت اندونزی نیاز به متخصصان مدیریت بهداشت عمومی نیز افزایش می یابد. در نمودار زیر شاهد میزان افزایش نرخ پذیرش در دانشگاه های کشور اندونزی در رشته مدیریت بهداشت می باشید:

افزایش نرخ پذیرش دانشگاه های اندونزی در رشته مدیریت بهداشت عمومی

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

یک محقق بهداشت عمومی که قادر به انجام مطالعات تحلیلی، برقراری ارتباط موثر، تفکر سیستمی و مدیریت مداخلات برای حل مشکلات بهداشت عمومی است می تواند به سرعت در بازار کار این رشته موفق شود. تبدیل شدن به یک برنامه کارشناسی پیشرو در بهداشت عمومی که فارغ التحصیلان فعال، مبتکر و حرفه ای در زمینه بهداشت عمومی در سطح محلی، ملی و بین المللی بر اساس اخلاق مذهبی تولید می کند. اگر در مقطع ارشد و دکترا نیز تحصیل کرده باشید می توانید با تسلط به زبان انگلیسی مشاغل رده بالای خصوصی نیز داشته باشید. لذا می توانید در این کشور آسیایی پس از اتمام تحصیل خود به حوزه شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی وارد شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای است که در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزای کار اندونزی به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *