مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته قلب و عروق در اروگوئه

رشته قلب و عروق در اروگوئه

رشته قلب و عروق در اروگوئه رشته ای تخصصی در تحصیلات تکمیلی است. دانشگاه های پزشکی اروگوئه دوره های تخصصی قلب و عروق را ارائه می کنند. برای تحصیل در اروگوئه در رشته های پزشکی تخصص بایستی دارای مدرک پزشکی معتبر داشته باشید. همچنین بایستی به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید تا هم دوره را بگذرانید هم برای کار و یا رزیدنتی در اروگوئه مشکلی نداشته باشید. اروگوئه کشوری نقرون به صرفه برای تحصیل و زندگی است. البته دوره های تخصصی به شمار اندک و با ظرفیت کمی ارائه می شود. میزان تقاضا برای تحصیل دوره های تخصصی در این کشور توسط دانشجوانی خارجی کم است. زیرا این کشور شناخته شده نیست و کیفیت آموزش آنچنان بالا نیست. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته قلب و عروق در اروگوئه را بیشتر بررسی کرده است.

تحصیل رشته قلب و عروق در اروگوئه

متخصصان قلب و عروق دارای تحصیلات گسترده ای هستند که شامل دانشکده پزشکی به علاوه آموزش پزشکی داخلی عمومی و به دنبال آن آموزش تخصصی در زمینه قلب و عروق است. کل زمان صرف شده برای تحصیل رشته قلب و عروق در اروگوئه چندین سال است و سال ها زمان می برد. برای دریافت گواهینامه به عنوان یک متخصص قلب در اروگوئه، باید یک امتحان را پشت سر بگذارید که دانش، قضاوت و توانایی ارائه مراقبت شما را آزمایش می کند. متخصص قلب در سیستم قلبی عروقی که شامل قلب، عروق و وریدها می شود، تخصص دارد. متخصصان قلب در مطب خصوصی و در بیمارستان ها با بیماران ملاقات می کنند، مشکلات قلبی آنها را تشخیص می دهند و سپس آن شرایط را درمان می کنند.

از این رو برای تحصیل و کار در این کشور در این رشته نیاز به داشتن تسلط به زبان اسپانیایی خواهید بود. تحصیلات مورد نیاز برای متخصص قلب، مدرک پزشکی معتبر است. اکثر متخصصان قلب یک برنامه لیسانس پزشکی در مقاطع کارشناسی خود می گذرانند و سپس در دانشکده پزشکی شرکت می کنند تا دکترای پزشکی را دریافت کنند. متخصصان قلب و عروق باید قبل از اخذ مجوز، آموزش های تکمیلی دریافت کنند. این آموزش معمولاً از طریق یک برنامه اقامت معتبر ارائه می شود. تعداد سال ها بین برنامه های مختلف اقامت متفاوت است. در این مدت، متخصصان قلب در کنار پزشکان مجربی کار می کنند که آنها را راهنمایی می کنند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته قلب و عروق در اروگوئه معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کاتولیک اروگوئه
2دانشگاه پزشکی جمهوری اروگوئه
3دانشگاه سالتو

کار در رشته قلب و عروق در اروگوئه

متخصص قلب، پزشکی است که در زمینه بیماری های قلب و سیستم گردش خون تحصیل کرده است. پس از تحصیل پزشکی در اروگوئه، یک متخصص قلب یک دوره رزیدنتی در پزشکی داخلی به اضافه دوره های تخصصی دیگر را در رشته قلب و عروق تکمیل می کند. برای دریافت گواهی هیئت مدیره، پزشک باید معاینات هیئت پزشکی اروگوئه را نیز بگذراند. بیماران زمانی که پزشک اصلی آنها به مشکلاتی مشکوک است یا علائمی مانند درد قفسه سینه یا سرگیجه را تجربه می کنند به متخصص قلب مراجعه می کنند.

متخصص قلب و عروق با بیمار در تمام مراحل بیماری ملاقات می کند، از زمانی که بیمار برای اولین بار علائم را تجربه می کند. در هر ویزیت، متخصص قلب تاریخچه بیمار را بررسی می کند و معاینه انجام می دهد. برای مثال، ممکن است به قلب و ریه های بیمار گوش دهد، او را وزن کند و فشار خون او را چک کند. او به بیمار فرصتی می دهد تا نگرانی های خود را بیان کند و درمان هایی مانند ورزش یا دارو را توصیه کند. در برخی موارد، او آزمایش های اضافی را توصیه می کند.

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اروگوئه به شرح زیر است:

درآمد متخصص قلب و عروق در اروگوئه

وظایف متخصصین قلب و عروق در اروگوئه

متخصصین قلب در اروگوئه از جمله وظایف زیر را انجام می دهند:

وظایفشرح
تست قلبمتخصصان قلب از آزمایشاتی مانند اکوکاردیوگرام و الکتروکاردیوگرام سرپایی برای اندازه گیری عملکرد قلب و تشخیص ناهنجاری ها استفاده می کنند. اکوکاردیوگرام از صدا برای ایجاد تصویری از قلب شما استفاده می کند، در حالی که ECG سرپایی در زمانی که شما فعال هستید، قلب شما را ثبت می کند.
ایجاد تشخیصمتخصص قلب از طریق بررسی نتایج آزمایش و گوش دادن به علائم بیمار، مشکل قلبی عروقی بیمار را تشخیص می دهد. سپس پزشک با استفاده از نمودارها یا مدل های قلب در صورت لزوم، نتایج آزمایش و تشخیص را برای بیمار توضیح می دهد. ابتلای زودهنگام به بیماری ها می تواند به جلوگیری از حمله قلبی یا آنوریسم عروقی کمک کند.
شرح کاتتریزاسیونبرخی از متخصصان قلب برای استفاده از کاتتر برای تشخیص مشکلات قلبی آموزش دیده اند. این شامل قرار دادن یک لوله کوچک با دوربین در شریان نزدیک قلب است که پزشک می تواند از آن برای گرفتن عکس استفاده کند و به دریافت تصویر واضح تری از آنچه در داخل می گذرد کمک کند.
گزینه های درمانزمانی که متخصص قلب مشکلی را پیدا کرد، با بیمار برای درمان آن همکاری می کند. درمان های توصیه شده می تواند از تغییر رژیم غذایی گرفته تا دارو و جراحی متفاوت باشد. در برخی موارد، متخصص قلب، جراحی های کم تهاجمی مانند قرار دادن استینت یا ضربان ساز را انجام می دهد.
مراقبت های بعدیپس از درمان، متخصص قلب به نظارت بر پیشرفت بیمار ادامه می‌دهد و آزمایش‌های بیشتری را انجام می‌دهد تا ببیند درمان چقدر خوب پیش می‌رود. او معاینات منظم را برنامه ریزی می کند و توصیه هایی را برای درمان بیشتر ارائه می دهد.

وظایف متخصصین قلب و عروق در اروگوئه

انجمن قلب و عروق اروگوئه

در سال 1948، انجمنی از پزشکان اروگوئه ای در مونته ویدئو با نام انجمن قلب و عروق اروگوئه با هدف “تعمیق و ترویج مطالعات مشکلات علمی ناشی از بیماری های قلبی عروقی” تأسیس شد. با این حال، تا سال 1964 بود که دانشکده پزشکی شروع به اعطای عنوان متخصص قلب کرد. در سال 1966، انجمن قلب و عروق اروگوئه اولین نشست اروگوئه ای قلب و عروق خود را در پونتا دل استه برگزار کرد. از سال 1997، نشست قلب و عروق اروگوئه یک رویداد سالانه بوده است. هزینه زندگی در اروگوئه یکی از دلایل مهاجرت های تحصیلی و کاری به این کشور است.

SUC توسط هیئت مدیره ای با 9 همکار متخصص قلب اداره می شود. این مقامات هر سال انتخاب می شوند. علاوه بر این، جامعه دارای یک کمیسیون خزانه داری و یک کمیسیون انتخابات و یک دادگاه اخلاقی است. کمیته آموزش مداوم پزشکی در سال 1983 ایجاد شد. چندین شورا علمی در جامعه فعالیت می کنند:

  • الکتروفیزیولوژی و آریتمی
  • آرترواسکلروز
  • قلب و عروق بالینی
  • قلب و عروق بحرانی
  • اکوکاردیوگرافی
  • قلب و عروق کودکان
  • آموزش متخصصین قلب و عروق
  • جراحی قلب و عروق
  • قلب و عروق هسته ای
  • پیشگیری و توانبخشی
  • همودینامیک
  • فشار خون
  • CPR
  • نارسایی قلبی
  • پرستاری قلب و عروق و تکنسین های قلب و عروق

برای اعزام دانشجو به اروگوئه در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب را دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *