مهاجرت تحصیلی استونی

رشته فیزیک در استونی

رشته فیزیک در استونی

رشته فیزیک در استونی برنامه ای است که طرفداران خاص خود را داشته و علاقه مندان می توانند در برترین دانشگاه های این کشور فیزیک را مطالعه کنند. این کشور، عمدتا یک کشور دشتی است که با دریای بالتیک، لتونی و روسیه همسایه است. این دریاچه و جنگل و رودخانه های بی شماری دارد. به طوری که، بیشتر آن ها از شمال به خلیج فنلاند یا از شرق به دریاچه پیپوس، بزرگترین دریاچه آن تخلیه می شوند. این کشور، در شاخص توسعه انسانی رتبه بالایی دارد. متعاقبا در اندازه گیری آزادی مطبوعات، آزادی اقتصادی، آزادی های مدنی و آموزش عملکرد مطلوبی دارد. این کشور غالبا به عنوان رهبر دولت الکترونیکی شناخته می شود.

استونی یکی از 3 کشور بالتیک است که در شمال شرقی اروپا واقع شده است. این کشور با روسیه و لتونی مرز دارد و دارای یک خط ساحلی در امتداد دریای بالتیک است. از زمان استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، استونی به سرعت مدرن شده و اکنون عضو اتحادیه اروپا و ناتو است. برای مطالعه رشته فیزیک در استونی باید با دانشگاه هایی که رشته فیزیک را ارائه می دهند، آشنا باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه برترین دانشگاه های فیزیک این کشور را به شما عزیزان معرفی می کند.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در استونی

رشته فیزیک در استونی، برای کسانی طراحی شده است که علاقه مند به مهندسی نوآورانه در شرکت های تحقیقاتی فشرده می باشند.

این برنامه آموزش میان رشته ای ترکیبی از رشته های زیر می باشد:

  • مهندسی
  • فیزیک
  • ریاضیات
  • اقیانوس شناسی فیزیکی
  • فیزیک جوی

این رشته، شکاف بین علوم نظری و مهندسی عملی را پر می کند. این برنامه مطالعه برای افرادی است که به جنبه های مختلف جسمی مشکلات علوم طبیعی و دقیق علاقه مند هستند. این رشته، یک شاخه علمی است که با خصوصیات انرژی و ماده سروکار دارد. مطالعات در این زمینه می تواند موضوعات مختلفی از جمله مکانیک، مغناطیس، نور، صدا، ساختار اتمی و برق را پوشش دهد. این کشور، آموزش سطح بالا و بین المللی را به رسمیت می شناسد و بسیاری از دانشگاه های این کشور برنامه های مدرک تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

برترین دانشگاه هایی که رشته فیزیک را در این کشور ارائه می دهند در نمودار زیر مشاهده می کنید:

برترین دانشگاه های فیزیک

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، دانشگاه فنی تالین و دانشگاه تالین این رشته را ارائه می دهند. موسسه دیگری که در این کشور رشته فیزیک را ارائه می دهد، دانشگاه تارتو است.

رشته فیزیک در دانشگاه فنی تالین استونی

دانشگاه فنی تالین (TalTech) در سال 1918 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های این کشور از لحاظ تحقیقات مهندسی و فناوری این کشور است. موسسه ای است که می توان تحصیلات عالی را در تمام سطوح مهندسی، فنی، طبیعی، تجارت و علوم اجتماعی بدست آورد. TalTech جایی است که هم افزایی واقعی بین زمینه های مختلف ایجاد می شود و ایده های پر جنب و جوش و جدید ایجاد می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی دانشگاه های استونی را مطالعه کنید.

در جدول زیر اطلاعاتی درباره رشته فیزیک در استونی که توسط این دانشگاه ارائه می شود، را مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
نام دانشگاهدانشگاه فنی تالین
محلتالین
نام برنامهرشته فیزیک مقطع کارشناسی ارشد
طول دوره2 سال
هزینه تحصیل در استونی (دانشگاه فنی تالین)3600€ (یورو) در سال

پروژه های برجسته طیف گسترده ای را شامل می شوند که عبارتند از:

  • وسایل نقلیه خودران
  • ماهواره TalTech 100
  • روسازی الکترونیکی (روسازی جاده ای که برق خورشیدی تولید می کند)
  • هوش مصنوعی برای ایجاد مسیرهای شخصی برای گردشگران

این دانشگاه فرصتی برای مطالعه در یک دانشگاه دیجیتال مدرن را ارائه می دهد. به طوری که، روزانه بسیاری از جدیدترین فناوری ها آزمایش و اجرا می شوند. یکی از ابتکارات اخیر این دانشگاه، TalTechDigital است. این اختراع، دیجیتالی شدن را با آموزش پیوند می دهد و TalTech را به نوآورترین دانشگاه در کشور تبدیل می کند.

رشته فیزیک در دانشگاه تالین استونی

رشته فیزیک در دانشگاه تالین استونی

دانشگاه تالین یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در این کشور است. این دانشگاه در شهر تالین، پایتخت این کشور واقع شده است. این دانشگاه یکی از 3 موسسه برتر آموزش عالی در این کشور است. این دانشگاه، در رتبه بندی های QS World و Times Higher Education در میان 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. سمینار معلمان تالین، سلف دانشگاه تالین، در سال 1919 تاسیس شد.

دانشگاه تالین در 2005 در نتیجه ادغام چندین دانشگاه و موسسه تحقیقاتی در شهر تالین تأسیس شد:

  • کتابخانه دانشگاهی (1946)
  • بالتیک مدرسه فیلم و رسانه (1992)
  • انستیتوی علوم انسانی (1988)
  • انستیتوی تاریخ (1946)
  • دانشگاه آموزشی تالین (1919)

در سال 2015، دانشگاه تالین تحت یک اصلاح ساختاری قرار گرفت. به موجب آن 20 واحد ساختاری آن در 6 مدرسه به منظور بهینه سازی بودجه و از بین بردن همپوشانی بین واحدها در تحقیق و آموزش، مجددا در 6 مدرسه سازماندهی شدند.

موسسه فیزیک در دانشگاه تارتو استونی

دانشگاه تارتو (UT) مهم ترین مرکز تحقیق و آموزش این کشور است. این دانشگاه، فرهنگ مردم این کشور را حفظ می کند و پیشگام شهرت این کشور در تحقیقات و ارائه آموزش عالی است. UT به 1.2% برتر دانشگاه های برتر جهان تعلق دارد. UT به عنوان دانشگاه ملی این کشور بر اهمیت همکاری بین المللی با دانشگاه های معتبر تحقیقاتی در سراسر جهان تأکید می کند. پتانسیل تحقیقاتی قوی این دانشگاه با این واقعیت مشهود است که از دانشگاه تارتو برای پیوستن به گروه کویمبرا، یک باشگاه معتبر از دانشگاه های مشهور تحقیقاتی دعوت شده است.

UT شامل 4 دانشکده است. این دانشگاه برای حمایت و توسعه صلاحیت حرفه ای دانشجویان و کارکنان دانشگاهی خود، با 72 موسسه شریک در 26 کشور جهان توافق نامه همکاری دو جانبه منعقد کرده است. دانشگاه تارتو در سال 1632 توسط پادشاه سوئد گوستاووس آدولفوس تاسیس شد. در ابتدا آکادمیا دورپاتنسیس نامیده می شد. مقدمات لازم برای ایجاد دانشگاه در تارتو (دورپات آن زمان) توسط یوهان اسکایت، فرماندار کل لیونیا انجام شد. موسسه فیزیک که در این دانشگاه قرار دارد، رشته فیزیک در استونی را به علاقه مندانی که قصد تحصیل در استونی در این رشته را دارند، ارائه می دهد. برای اطلاع از رشته ها و برنامه های دانشگاه های این کشور می توانید با کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *