مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته فارماکولوژی در بلاروس

دانشگاه برتر تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس

برای تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس باید ابتدا شرایط مهاجرت و تحصیل در بلاروس را بدانید تا با اطمینان به این کشور فکر کنید. رشته فارماکولوژی در خصوص نحوه تولید و ترکیب و شناسایی داروها است و همچنین در خصوص سم شناسی نیز به دانشجویان اطلاعات کامل و جامعی ارائه می دهد. برای تحصیل رشته فارماکولوژی در مقطع کارشناسی علاوه بر داشتن علاقه شما باید نمرات خوبی در زمینه زیست و فیزیک و شیمی داشته باشید و یا آنکه مدرک کارشناسی شما مرتبط با این رشته باشد. برای تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا نیز باید مدارک کارشناسی شما مورد قبول دانشگاه های بلاروس واقع شود. تحصیل در بلاروس نیز مزایای خوبی دارد که دانشجویان را علاقمند به تحصیل و زندگی در این کشور می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و نحوه اخذ ویزای تحصیلی کشور بلاروس به شما مشاوره می دهد.

تحصیل در بلاروس

بلاروس اغلب به عنوان روسیه سفید یا روتنیای سفید نامیده می شود. این کشور در شرق اروپا محصور در خشکی است. کشور بلاروس بیشترین مرز خود را با کشور روسیه دارد و همچنین از جنوب با کشور اوکراین و از غرب با لهستان و از شمال غرب با لیتوانی و لتونی هم مرز است و این موضوع باعث شده است تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد. رئیس جمهور فعلی این کشور الکساندر لوکاشنکو است. این کشور دارای بسیاری از گیاهان و گونه های جانوری کمیاب است و بلاروس به دلیل زیبایی و سرسبزی مشهور است. بلاروس با 9.4 میلیون نفر جمعیت دارد و سیزدهمین بزرگترین و بیستمین کشور پرجمعیت اروپا است. این کشور از نظر اداری به 7 منطقه تقسیم شده و یکی از شهرنشین ترین مناطق جهان است و بیش از 40 از کل مساحت آن را جنگل پوشانده است. مینسک پایتخت و بزرگترین شهر بلاروس است.

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس

هر ساله بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل داروسازی در بلاروس در دانشگاه های دولتی دولتی می آیند. دلایل خاصی وجود دارد که چرا این دانشجویان خارجی برای برنامه فارماکولوژی خود بلاروس را به سایر کشورهای اروپایی ترجیح می دهند. اولاً هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی بسیار مقرون به صرفه است و همچنین هزینه زندگی نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان تر است. درجه فارماکولوژی از دانشگاه های دولتی پزشکی بلاروس در سطح جهانی شناخته شده است و این فارغ التحصیلان ممکن است در هر نقطه از جهان کار کنند. زبان دستورالعمل های داروسازی به دو زبان بلاروس، انگلیسی و روسی آموزش داده می شود. دانش آموزان خودشان انتخاب می کنند که کدام زبان دستورالعمل برای آنها مناسب است. دانش آموزانی که به زبان انگلیسی خوب هستند ترجیح می دهند مستقیماً داروسازی را به زبان انگلیسی و با دستورالعمل مطالعه کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ ثبت نام دانشجویان در موسسات آموزشی بلاروس می باشید:

ثبت نام دانشجویان در موسسات آموزشی بلاروس

تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس

در خصوص شرابط آب و هوایی بلاروس باید به شما بگوییم که آب و هوای بلاروس آب و هوای معتدل می باشد. اما در واقع در این کشور زمستان ها سردتر و طولانی تر از ایران هستند. البته این کشور تابستان گرم و خنکی هم دارد. به عبارت دیگر زمستن های زیبا از جاذبه های این کشور محسوب می شود. دمای روز در زمستان بین 5- تا 0 درجه سانتیگراد و در ماه های تابستان بین 25 تا 30 درجه سانتی گراد متغیر است. این کشور به دلیل شیرینی یا دسرهایش نیز مشهور است. یکی از دانشگاه هایی که می توانید در آن در رشته فارماکولوژی تحصیل کنید دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس می باشد. این دانشگاه عالی پزشکی در بلاروس کیفیت آموزش و تحقیقات خود را بهبود داده است و بسیاری از دانشجویان این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می کنند.

در حال حاضر، فرایند تدریس در 8 دانشکده تنظیم شده است، از جمله:

  • داروی عمومی
  • اطفال
  • پزشکی نظامی
  • دندانپزشکی
  • پزشکی پیشگیرانه
  • دانشکده پزشکی برای دانشجویان بین المللی
  • داروسازی و فارماکولوژی

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس

این فرصتی عالی برای دانشجویان خارجی خواهد بود که در دانشگاه های دولتی دولتی داروسازی در بلاروس تحصیل کنند. دانشجویان بین المللی که علاقمند به تحصیل داروسازی در بلاروس در یکی از دانشگاه های دولتی پزشکی هستند، می توانند گواهی ترک تحصیل و کپی گذرنامه بین المللی خود را برای دانشگاه های این کشور اسکن کنند. این مدارک پذیرش برای پذیرش در مقطع کارشناسی داروسازی در دانشگاه های دولتی و خصوصی بلاروس مورد نیاز است. این اسناد پذیرش باید با فرمت قابل خواندن و کپی های بسیار واضح و قابل مشاهده اسکن شوند زیرا کارکنان پذیرش این مدارک را برای صلاحیت پذیرش ارزیابی می کنند. مراحل ارزیابی 1-2 روز به طول می انجامد و پس از ارزیابی مدارک پذیرش از طریق ایمیل به متقاضیان اطلاع داده می شود.

در جدول زیر شاهد مشخصات جالبی در خصوص تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس می باشید:

نام رشتهمقاطع در دسترسمدت تحصیلزبان تحصیلمتوسط شهریه در سال به دلارهزینه اقامت در سال به دلارهزینه بیمه و ثبت و نام به دلار
فارماکولوژیکارشناسی5 سالروسی و انگلیسی5600$800$1600$
ارشد2 سال
دکترا3 سال

دانشگاه برتر تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس

دانشگاه برتر تحصیل رشته فارماکولوژی در بلاروس

تحصیل در دانشگاه های کشور بلاروس مقدمات مهاجرت شما به دیگر کشورهای برتر جهان را فراهم می کند. دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس برترین دانشگاه پزشکی بلاروس است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه ها برای MBBS در بلاروس است. دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس یک کالج پزشکی است که در زمینه پزشکی و دندانپزشکی تخصص دارد. این دانشگاه پیشروترین موسسه آموزشی عالی پزشکی جمهوری بلاروس است. در سال 1921 برای ارائه آموزش MBBS در بلاروس تأسیس شد. پذیرش دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس مزیت دارد. هزینه های پذیرش دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس کم است. دوره های دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس مورد اعتماد است. امکانات خوابگاهی دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس نیز خوب است. هزینه های پذیرش دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس نیز پایین است. فرم پذیرش دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس نیز به راحتی در دسترس است.

در لیست زیر برخی از دانشگاه های بلاروس که رشته فارماکولوژی را تدریس می کنند را مشاهده می کنید:

  • 1 دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس
  • 2دانشگاه پزشکی دولتی GRODNO
  • 3 دانشگاه پزشکی دولتی GOMEL
  • 4 دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک

روند اخذ پذیرش از دانشگاه های بلاروس

آن دسته از دانشجویان خارجی که واجد شرایط شناخته می شوند، هزینه پردازش خود را ارسال می کنند و رسید انتقال هزینه ها را در ایمیل دفتر پذیرش برای سوابق خود اسکن می کنند. هنگامی که کارکنان پذیرش رسید هزینه پذیرش را با اسکن دریافت می کنند، مدارک پذیرش را برای تأیید به اداره مهاجرت در بلاروس ارسال می کنند. در بلاروس پذیرش دانشجویان خارجی توسط اداره مهاجرت کنترل و تأیید می شود. این پردازش در بخش مهاجرت 2 هفته طول می کشد تا دعوتنامه تحصیلی رسمی صادر شود. پس از صدور این دعوتنامه تحصیلی، برای متقاضی ارسال می شود، زیرا وی برای پردازش ویزا یا خروج از فرودگاه کشور به فرودگاه بین المللی مینسک به آن نیاز دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت و تحصیل و همچنین اخذ اقامت کشور بلاروس مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *