مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته فارماکولوژی در بلژیک

رشته فارماکولوژی در بلژیک

تحصیل رشته فارماکولوژی در بلژیک می تواند تجربه خوبی برای دانشجویانی باشد که قصد دارند در رشته فارماکولوژی دانش کاربردی کسب کنند. در کشور بلژیک شرایط رفاهی خوبی برای تحصیلات وجود دارد. شهرهای دانشجویی فعال و پرجنب و جوش و مراکز تفریحی و کتابخانه ها از مهم ترین جاذبه های کشور بلژیک برای دانشجویان بین المللی است. شما می توانید به عنوان دانشجوی بین المللی محصل در کشور بلژیک به صورت پاره وقت و محدود در هفته کار کنید و درآمد کسب کنید. این درآمد به گذران زندگی دانشجویی شما بسیار کمک خواهد کرد علاوه برآنکه می توانید زبان خود را تقویت کنید و سابقه شغلی خوبی نیز برای خود رقم بزنید. برای تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور بلژیک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

نحوه تحصیل در بلژیک

بلژیک یکی از کوچکترین کشورهای اروپایی است اما با این وجود تعداد زیادی مکان جذاب و متنوع برای کشف دارد. بلژیک واقع در اروپای غربی، با هلند، آلمان، لوکزامبورگ و فرانسه و همچنین دریای شمال همسایه است. بلژیک نه تنها دارای شهرهای شهری است بلکه سواحل زیبایی نیز دارد. یکی از ویژگی های قابل توجه بلژیک این است که اکثر مردم در قسمت شمالی به زبان هلندی و اکثریت در قسمت جنوبی به زبان فرانسه صحبت می کنند. سیستم آموزش عالی بلژیک به دانشگاهها و دانشگاههای علوم کاربردی تقسیم می شود. طبق معمول در اتحادیه اروپا، درجه تحصیلی سه طبقه است: لیسانس، فوق لیسانس و دکترا. در حال حاضر 81 موسسه آموزش عالی بلژیک وجود دارد که 30 مورد از آنها خصوصی هستند. به طور کلی، برنامه های تحصیلی براساس سال های تحصیلی تنظیم شده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور بلژیک و رتبه های آن ها می باشید:

نام دانشگاهشهربهترین دانشگاه ها برای فارماکولوژی و سم شناسیرتبه در بهترین دانشگاه های جهانی امتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه کاتولیک لوونلوون16487375
دانشگاه گنتجنت29856871
دانشگاه کاتولیک لوونلوون لا نوو831485666
دانشگاه لیژارباب2123703755
دانشگاه آنتورپآنتورپ2222123661

تحصیل رشته فارماکولوژی در بلژیک

آیا رویای یک شغل برتر در بخش پزشکی یا داروسازی را دارید؟ شما می توانید مدرک فارمکولوژی خود را از طریق یک مطالعه منعطف در بلژیک دریافت کنید. یا تحصیل این رشته در بلژیک یک بسته کامل دوره و راهنمای حرفه ای توسط مربیان مجرب به شما ارائه می شود. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که همیشه چیزهای درست را از افراد مناسب یاد می گیرید. با اخذ مدرک کارشناسی از رشته فارماکولوژی در داروخانه یا آزمایشگاه های این کشور کار خواهید کرد. بنابراین دیگر صبر نکنید، آینده خود را در دست بگیرید و همین امروز ثبت نام کنید. از مهم ترین مزیت های تحصیل رشته فارماکولوژی در این کشور تحصیل در دانشگاه های خوب و عالی رتبه می باشد. برای توسعه تخصص پزشکی و شیمیایی خود به عنوان دستیار داروسازی مقطع کارشناسی مناسب است.

فارماکولوژی بر رابطه بین داروها و استفاده ایمن و کارآمد آنها در انسان تمرکز دارد. این گروه حاصل ادغام اخیر 3 گروه تحقیقاتی به نام داروسازی بالینی است، فارماکولوژی و داروسازی بالینی. در مطالعات داروسازی بالینی ما، داروها اغلب هنوز (در مراحل اولیه) بالینی هستند و لزوماً در زمینه درمانی استفاده نمی شوند. در نتیجه، عمدتا افراد سالم یا جمعیت بیماران به خوبی تعریف شده درگیر هستند. در رشته فارماکولوژی تمرکز بر استفاده از داروها در مراقبت های روزانه بیماران (چه سرپایی و چه در بیمارستان) است و این شامل مطالعه جنبه های قانونی و قانونی توسعه دارو، بازپرداخت و استفاده پس از بازاریابی است. از نظر داروسازی بالینی، حوزه مورد نظر استفاده از داروها و تعامل آنها در محیط بیمارستانی است که شامل بیماران اغلب شدید بیمار با بسیاری از بیماری ها و داروهای همزمان می شود.

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در بلژیک

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در بلژیک

زمینه های تحقیقاتی بر روی طراحی، سنتز شیمیایی و ارزیابی بیولوژیکی مولکول های اصلی با علاقه درمانی متمرکز شده است. دانشگاه های این کشور همچنین به خواص فیزیک وشیمیایی ترکیبات جدید علاقه مند هستند و از تحقیقات در این خصوص استقبال می کنند. دپارتمان داروسازی تدریس لیسانس فارماکولوژی و مشارکت در آموزش دانشجویان در زمینه زیست شناسی را سازماندهی می کند. این دپارتمان دوره آموزشی دکتری علوم دارویی را در نظر می گیرد. گروه داروسازی در رشته فارماکولوژی مقدمه ای بر علوم دارویی، بیوشیمی، تجزیه و تحلیل دارویی و شیمی دارویی را آموزش می دهد. گرفتن مدرک از طریق هیئت امتحان نیاز به مطالعه زیادی دارد لذا شما باید شایستگی خود را در این رشته نشان دهید و نمرات خوبی کسب کنید.

فرصت های آینده شغلی در رشته فارماکولوژی در کشور بلژیک را مشاهده می کنید:

  • دستیار داروسازی در داروخانه معمولی یا داروخانه بیمارستانی
  • کارمند در یک شرکت دارویی، آزمایشگاه یا مرکز بهداشت
  • محقق در شرکت های پژوهشی و تحقیقاتی
  • کار در دانشگاه ها

تحصیل رشته فارماکولوژی در بلژیک در مقطع ارشد

اساس برنامه مطالعاتی شامل آموزش داروسازان است. داروسازان آینده آموزش خود را با پیروی از لیسانس علوم دارویی آغاز می کنند. در طول این برنامه تحصیلی، دانش آموزان دارای صلاحیت های عمومی و علمی، و دانش اساسی در مورد داروهای دارویی (دانش دارویی) و بیماری ها/سلامت (دانش پایه پزشکی) می شوند. با توجه به تکامل نقش اجتماعی داروساز و فارماکولوژی، دانشکده 2 برنامه اولیه کارشناسی ارشد (به دنبال برنامه لیسانس) ترتیب می دهد. در کارشناسی ارشد مراقبت های دارویی تأکید بر رابطه بین ارائه دهنده مراقبت از بیمار-داروساز، بیمار-دارو و بیمار-دارو است. این برنامه در درجه اول برای موقعیتی در داروخانه یا بیمارستان آماده می شود، احتمالاً پس از دنبال کردن یک برنامه مطالعاتی پیشرفته (کارشناسی ارشد پس از کارشناسی ارشد) در داروسازی بیمارستان. این می تواند به همان اندازه منجر به شغل محقق علمی، کار در دولت و غیره شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ ثبت نام دانشجویان بین المللی در دانشگاه های کشور بلژیک می باشید:

تحصیل دانشجویان بین المللی در بلژیک

الزامات تحصیل رشته Pharmacology در Belgium

برای تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد به زبان انگلیسی مستلزم مهارت زبان خوب کاملاً ضروری است و به طور رسمی مورد نیاز است. این اثبات باید همراه با درخواست دانشجویان شما ارائه شود. از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی تشویق می شوند تا برای انجام یک پروژه تحقیقاتی که متناسب با برنامه درسی آنها است، به زبان انگلیسی بپیوندند. از موارد لازم دیگر پرداخت شهریه و ارائه مدارک معتبر شناسایی و همچنین سائبق و نمرات تحصیلی می باشد. برای اخذ مدرک کارشناسی فارماکولوژی باید دوره کارآموزی را در داروخانه گذرانده باشید. این امر برای کسب تجربه عملی ضروری است. برای آماده شدن برای این کارآموزی، ابتدا آزمایشگاه را دنبال کنید. سپس می توانید کارآموزی galenica و کارآموزی FTA را آغاز کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و نحوه تحصیل در بلژیک مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *