مهاجرت تحصیلی استونی

رشته فارماکولوژی در استونی

رشته فارماکولوژی در استونی

یکی از کشورهایی که می توانید در آن علاوه بر رشته های پزشکی در رشته فارماکولوژی نیز تحصیل کنید استونی است. تحصیل رشته فارماکولوژی در استونی می تواند تجربه خوب و جالبی برای تحصیل دانشجویان بین المللی در رشته های مرتبط با پزشکی باشد. تعدادی از دانشجویان بین المللی برای تحصیل کارشناسی در رشته فارماکولوژی این کشور را به دلیل دانشگاه های خوب که می تواند علم و دانش عمیقی که به آنها ارائه می دهد انتخاب می کنند.

برای آنکه بتوانید در در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنید باید مدارک زبان انگلیسی خود را نیز که مدرک معتبری است ارائه دهید. هزینه های تحصیل در کشور استونی به طور کلی بالا قلمداد نمی شود. البته می توانید در مقطع ارشد و دکترا نیز در دانشگاه های معتبر این کشور نیز تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت به کشور استونی و اخذ ویزای تحصیلی مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در استونی

استونی دارای سابقه طولانی در آموزش عالی است. اولین دانشگاه، دانشگاه تارتو، در سال 1632 در آنجا تاسیس شد. این دانشگاه را در زمره قدیمی ترین دانشگاه های شمال اروپا قرار داد. امروز، استونی بخشی از روند بولونیا است. این بدان معناست که شما می توانید اطمینان داشته باشید که تحصیلات شما در سطح جهانی است. روند بولونیا همچنین بدان معنی است که آموزش عالی استونی به 3 دوره تقسیم می شود. بسیاری از برنامه هایی که کاملا به زبان انگلیسی تدریس می شوند در دسترس هستند. بسیاری از استونیایی ها انگلیسی روان صحبت می کنند. بنابراین آموزش به زبان انگلیسی مشکلی ندارد. چرخه اول تحصیلات دوره کارشناسی است. مدرک لیسانس به طور معمول 3 یا 4 سال طول می کشد. اگر مجبور شوید به عنوان بخشی از مدرک خود کار خود را انجام دهید یا یک موضوع فنی باشد، مانند پزشکی یا مهندسی، سال اضافی می تواند لازم باشد.

مدرک کارشناسی ارشد بدون توجه به موضوع 2 سال به طول می انجامد. برخی از مدارس هم اکنون مدارک کارشناسی ارشد تسریع شده را ارائه می دهند که فقط یک سال به طول می انجامد. چرخه سوم مطالعات دکتراست. تکمیل مدرک دکترا حداقل 4 سال طول می کشد. بسیاری از دانشجویان مقطع دکترا تصمیم می گیرند که در حین تحصیل به صورت نیمه وقت تدریس کنند، به این معنی که گذراندن دوره سیکل سوم در استونی می تواند به مدت 6 سال طول بکشد. از آنجا که بخشی از اتحادیه اروپا است، مدارس استونی نیز در اراسموس مشارکت دارند. اراسموس به دانشجویان اجازه می دهد یک ترم یا یک سال را در خارج از کشور بگذرانند. مشارکت به ملیت شما بستگی ندارد. بلکه این که شما در مدرسه ای شرکت می کنید که در این برنامه شرکت می کند.

دانشگاه های معتبر جهت تحصیل فارماکولوژی در استونی

تحصیل در رشته فارماکولوژی در دانشگاه تارتو در استونی طبق یکی از 400 دانشگاه برتر جهان مطابق با رتبه بندی دانشگاه جهانی است. این بدان معناست که دانشگاه تارتو به 3% برترین دانشگاه های جهان تعلق دارد. در سال های اخیر دانشگاه تارتو نیز به عنوان یکی از امیدوارکننده ترین نامزدهای اروپای شرقی برای دستیابی به جایگاه درجه جهانی نامگذاری شد. استونی خانه آموزشگاه های فنی خوبی مانند TalTech و دانشگاه علوم زندگی استونی است. دانشگاه تارتو، یک مدرسه عمومی تر، نه تنها قدیمی ترین بلکه بهترین مدرسه در کشور است. دانشگاه تالین و آکادمی هنر استونی نیز مدارس عالی هستند. UT مرکز تحقیق و آموزش استونی است. این فرهنگ مردم استونی را حفظ می کند و شهرت این کشور در تحقیقات و ارائه آموزش عالی را بر عهده دارد.

در نمودار زیر شاهد رتبه های دانشگاه های برتر کشور استونی می باشید:

رتبه دانشگاه های استونی

تحصیل رشته فارماکولوژی در استونی

در طول سال اول تحصیل در رشته فارماکولوژی در استونی، دانش اولیه در مورد ساختار ارگانیسم انسان و عملکردهای آن، میکروب شناسی، گیاه شناسی، ژنتیک، مواد شیمیایی و فرآیندهای مرتبط با آنها کسب خواهد شد. یعنی دانش پایه و اساس شناخت و استفاده از داروها و گیاهان به شما آموزش داده خواهد شد. زبان لاتین به عنوان یک زبان تخصصی مورد مطالعه قرار می گیرد. در طول سال دوم و سوم، دانش حرفه ای در مورد شیمی دارویی، داروسازی و فارماکولوژی کسب خواهد شد. دانش در مورد آماده سازی داروهای معاصر، تاثیر آنها و استفاده از آنها در درمان بیماری ها می باشد. دانش و مهارت های عملی برای تولید دارو را نیز یاد خواهید گرفت. همچنین دانش در مورد کار داروخانه و سازماندهی تخصص داروخانه و اقدامات قانونی تنظیم کننده این حوزه کسب خواهد شد.

در جدول زیر شاهد دلایل اخذ مدرک رشته فارماکولوژی در استونی می باشید:

پارامترشرح
رتبه در آموزش جهانی11
رتبه در کسب و کار آسان28
رتبه در اقتصاد جهانی33
رتبه در ایمنی در جهان38

مدارک لازم جهت تحصیل در رشته فارماکولوژی در استونی

یکی از مهم ترین مسائلی برای تحصیل ممکن است برای شما مهم باشد شرایط و هزینه تحصیل در استونی است. توجه داشته باشید که برای اینکه رسمی شناخته شوید، کلیه گواهینامه ها باید دارای مهر و امضاء یک مقام مجاز باشند. اسناد رسمی باید از موسسه اعطاء گواهینامه مدرسه متوسطه ارائه شود. لطفا توجه داشته باشید که فقط گزارشات رسمی نمره ارسال شده مستقیم از مرکز آزمون پذیرفته می شوند. گواهی مدارس متوسطه ارسالی به دانشگاه باید حاوی شرح مقیاس درجه بندی باشد. دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه نمی توانند شروع تحصیلات خود را به سال تحصیلی بعدی موکول کنند. هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی به زبان انگلیسی در دانشگاه های کشور استونی به طور میانگین 11000€ (یورو) می باشد. در هر ترم 2 قسط پرداخت می شود.

در لیست زیر برخی از مدارک لازم برای تحصیل رشته فارماکولوژی در استونی را مشاهده می کنید:

  • انگیزه نامه
  • دستورالعمل ها و معیارهای ارزیابی در فرم درخواست آنلاین گنجانده شده است.
  • نتیجه آزمون SAT در زیست شناسی (حداقل نمره 640)
  • نسخه رسمی نسخه دوم صفحه گذرنامه با ذکر مشخصات شخصی متقاضی
  • گواهی مدرسه و لیست نمرات به زبان اصلی
  • ترجمه های مجاز گواهی دبیرستان و لیست نمرات به انگلیسی

مدارک لازم جهت تحصیل در رشته فارماکولوژی در استونی

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در استونی

شرایط کار پس از تحصیل برای حائز اهمیت است. ضرورت برای فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در استونی زیاد است. یافتن موقعیت کاری مناسب کار دشواری نیست. دیپلم و گواهی حرفه ای داروساز امکان یافتن کار تخصصی را در کشورهای خارجی نیز فراهم می کند. به طور مثال دستیار داروساز متخصصی است که دارو و کار در داروخانه را می داند، با تولید و توزیع دارو در داروخانه و همچنین با مشاوره مشتری در مورد دارو سروکار دارد. یک دستیار داروساز همچنین می تواند در شرکت های عمده فروشی دارو و سایر مشاغل مربوط به داروها، محصولات پزشکی و بهداشتی کار کند. کار در این زمینه به دقت، صحت و مهارت ارتباطی خوب با فردی که نیاز به کمک دارد نیاز دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف استونی به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *