مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته طب ورزشی در لهستان

رشته طب ورزشی در لهستان

متقاضیانی که جهت مطالعه رشته طب ورزشی در لهستان، به این کشور وارد می شوند، به صورت همزمان از جاذبه های توریستی جالب بهره مند خواهند شد. علاوه بر این شما به تراموا، اتوبوس و دوچرخه شهری دسترسی دارید که حمل و نقل راحتی را بواسطه این امکانات تجربه خواهید کرد.  از سوی دیگر زیرساخت های آموزشی، علمی و ورزشی غنی و متنوع، آزمایشگاه های مجهز، سالن های سخنرانی، امکانات ورزشی، فضای منحصر به فرد دانشجویی در دسترس شما خواهد بود. یک نکته خیلی مهم این است که امکان همکاری بین المللی فعال با بیش از 70 دانشگاه و موسسه شریک برای شما وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای معرفی بیشتر موقعیت تحصیلی لهستان، استفاده از راهنمایی مشاوران خود را پیشنهاد می دهد.

کلیات شغلی رشته طب ورزشی در لهستان

اگر به درمان آسیب ‌های ورزشی و سایر آسیب ‌های اسکلتی عضلانی علاقه دارید، اما ترجیح می‌ دهید جراحی نکنید، ممکن است علاقه مند باشید که یک پزشک ورزشی شوید. این پزشکان دانش تخصصی بیشتری نسبت به پزشکان مراقبت های اولیه در مورد درمان آسیب ها دارند. اما اگر آسیب به اندازه کافی شدید باشد که نیاز به جراحی داشته باشد، یک پزشک ورزشی معمولا به جراح ارتوپد ارجاع می دهد. پزشکان ورزشی در لهستان معمولاً با جمعیت های مختلف کار می کنند. بسیاری از بیماران ورزشکارانی خواهند بود که به دنبال بازتوانی آسیب های ورزشی هستند. برخی از بیماران نیز غیر ورزشکار (اغلب افراد مسن) هستند که دچار آسیب ارتوپدی یا اسکلتی عضلانی شده اند

در نهایت، شما نیاز به مدرک M.D در پزشکی ورزشی دارید. همانطور که در بالا اشاره شد، رشد شغلی برای انواع پزشکان و جراحان در سال های آینده 7% پیش بینی می شود و انواع موقعیت های شغلی در لهستان برای شما فراهم است. اگر توانایی ایجاد برنام ه‌های ورزشی تخصصی را دارید و از کمک به افراد برای دستیابی به سلامت و تناسب اندام لذت می ‌برید، ممکن است بخواهید به عنوان یک فیزیولوژیست ورزشی حرفه‌ ای را در حرکت درمانی دنبال کنید. از سوی دیگر می توانید به یک کینزیوتراپیست تبدیل شوید که در کنار یک پزشک کار می کند. آنها به بیماران کمک می کنند از ورزش برای مدیریت شرایط سلامتی استفاده کنند.

دانشگاه های رشته طب ورزشی در لهستان

دانشگاه بهداشت و علوم ورزشی Wroclaw (AWF Wroclaw) یک دانشگاه لهستانی است که در زمینه ورزش، تربیت بدنی، علوم بهداشتی، گردشگری و تفریح ​​تخصص دارد. AWF Wroclaw یک دانشگاه دولتی با دانشکده تربیت بدنی و ورزش و دانشکده فیزیوتراپی است که طب ورزشی را در سطح مطالعات دوره اول (لیسانس)، دوره دوم (کارشناسی ارشد) و دوره طولانی دوره کارشناسی ارشد و همچنین برنامه های تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین در سطح دکترا و به عنوان بخشی از دانشکده دکتری آموزش می دهد. دانشگاه بهداشت و علوم ورزشی Wroclaw دارای حقوق کامل آکادمیک برای اعطاء مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین مدارک دکتری و فوق دکترا در زمینه علوم پزشکی و بهداشتی در رشته علوم فرهنگ فیزیکی است.

برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه در زمینه های زیر ارائه می شود:

  • فیزیوتراپی
  • کار درمانی
  • ورزش
  • تربیت بدنی

در لیست زیر به مزایای تحصیل در پردیس های این دانشگاه برای مطالعه طب ورزشی پرداخته شده است:

  • زمین والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی
  • استخر سرپوشیده
  • سالن ژیمناستیک و آکروباتیک
  • اعتبار دانشگاهی
  • زمین های تنیس
  • خوابگاه های اسپارتاکوس و المپیا مسکن راحت برای دانشجویان

دانشگاه های رشته طب ورزشی در لهستان

درآمد رشته طب ورزشی در لهستان

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در لهستان کار می کند معمولا حدود 19700PLN (زلوتی) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از PLN9250 تا PLN31100 (زلوتی) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می کند. البته در کل حقوق متوسط ​​20900 PLN(زلوتی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از PLN20900 (زلوتی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از PLN20900 (زلوتی) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% پزشکان ورزشی کمتر از PLN13600 (زلوتی) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا PLN10700 (زلوتی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال PLN14700 (زلوتی) در ماه درآمد داشته باشد که 38% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل PLN20900 (زلوتی) در ماه به دست می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در لهستان می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در لهستان

برای اینکه بیشتر پیرامون زندگی و قوانین لهستان اطلاعات کسب نمایید، شما می توانید از مطالب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سایت این موسسه استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *