مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته طب ورزشی در انگلستان

رشته طب ورزشی در انگلستان

پزشکی ورزشی در حال رشد در حوزه مراقبت های بهداشتی انگلستان است و رشته طب ورزشی در انگلستان بر درمان آسیب های مرتبط با ورزش تمرکز دارد. متخصصان در این زمینه وظایف ارزیابی، تشخیص، برنامه ریزی و اجرای درمان، جراحی و مراقبت های بعد از عمل را انجام می دهند. وظایف شغلی خاص انجام شده به تحصیلات، آموزش و سایر صلاحیت های متخصص پزشکی ورزشی بستگی دارد حفظ سلامت و رفاه ورزشکاران تأثیر بسزایی بر معیشت شخصی، موفقیت تیم آنها و جنبه های مالی صنعت ورزش دارد. افرادی که در حرفه پزشکی ورزشی فعالیت می کنند می توانند به ورزشکاران در کاهش درد، تقویت قدرت و افزایش عملکرد ورزشی خود کمک کنند.

متخصصان پزشکی ورزشی همچنین به افراد غیر ورزشکار کمک می ‌کنند تا از آسیب‌ های عضلانی، عصبی و مفاصل بهبود یابند و به آن‌ ها اجازه می‌ دهند قدرت و دامنه حرکتی لازم برای داشتن یک سبک زندگی فعال و سالم را بازیابند. متخصصان موفق پزشکی ورزشی به دلیل طیف وسیع تخصص خود می توانند یک برنامه درمانی جامع و سفارشی را برای بیماران ورزشکار و غیرورزشکار ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخشی از تلاش خود را در راه اعزام دانشجو به انگلستان گذاشته است و شما می توانید برای آگاهی بیشتر از جزئیات برنامه های مهاجرتی ما در حوزه طب سلامت مراجعه حضورس یا تماس داشته باشید.

موقعیت های رشته طب ورزشی در انگلستان

فیزیولوژیست ورزش یکی از موقعیت های شغلی در انگلستان است که یک فیزیولوژیست ورزشی تاریخچه پزشکی و سطح آمادگی جسمانی فعلی فرد را تجزیه و تحلیل می کند تا رژیم سلامت و ورزش مناسب را تعیین کند. این شامل انجام تست های استرس و تناسب اندام، نظارت بر علائم حیاتی قبل و حین ورزش و طراحی یک برنامه ورزشی ایمن و موثر است. فیزیولوژیست های ورزشی بیشتر بر سلامت قلب و عروق و متابولیسم متمرکز هستند. برای اینکه یک فیزیولوژیست ورزشی باشید، باید مدرک کارشناسی خود را در فیزیولوژی ورزش یا رشته های مرتبط مانند زیست شناسی، علوم ورزشی یا حرکت شناسی تکمیل کنید. افراد ممکن است انتخاب کنند که مدرک کارشناسی ارشد یا گواهینامه های تکمیلی را نیز دنبال کنند.

این موقعیت شغلی، شامل توصیه برنامه ‌های ورزشی و تغذیه، مدل ‌سازی تکنیک‌ های ورزشی ایمن و مؤثر، مداخله زودهنگام و مؤثر برای جلوگیری از آسیب و توصیه به موقع تکنیک‌ های بازیابی آسیب است. مربیان ورزشی در محیط های مختلفی از جمله مراکز تناسب اندام، مطب پزشکان، بیمارستان ها، کالج ها و دانشگاه ها یا برای تیم های ورزشی حرفه ای یا دانشگاهی کار می کنند. برای اینکه یک مربی ورزشی باشید، باید یک برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد را در آموزش ورزشی بگذرانید و در آزمون آموزش ورزشی هیئت گواهینامه قبول شوید. پرستار ارتوپد دیگر موقعیت طب ورزشی در انگلستان با میانگین حقوق ملی 33.82$ (دلار) در ساعت است.

موقعیت های رشته طب ورزشی در انگلستان

آینده شغلی رشته طب ورزشی در انگلستان

در حال حاضر 19 مجموعه NHS در انگلستان مشاوران ورزش را استخدام می کنند. از آنجایی که تعداد فزاینده‌ای از متخصصان پزشکی برای تخصص در این زمینه انتخاب می ‌شوند، دانشکده فعالانه در تلاش است تا تعداد پست‌ های پزشکی ورزشی در NHS را افزایش دهد. پزشکان و مشاوران ورزش که در NHS کار می کنند، خدمات پزشکی ورزشی را ارائه می دهند و خدمات اسکلتی عضلانی مبتنی بر SEM را ارائه می دهند. پزشکان SEM همچنین می توانند سمت های مدیریتی، به عنوان مثال، یک رهبر بالینی یا مدیر بالینی را به عهده بگیرند. در این نقش های مدیریتی، پزشکان SEM بر پزشکان جوان نظارت می کنند و فرصت هایی برای انجام تحقیق و تدریس دارند.

یکی از امتیازات یک پزشک SEM کار با ورزشکاران نخبه است. اکثر مشاوران SEM در ورزش تیمی حرفه ای نقش دارند که مراقبت های پزشکی جامع را به بازیکنان ارائه می دهند. این شامل کل طیف بالینی و نه تنها مدیریت آسیب است. مدیریت مداوم شرایط پزشکی مزمن یا عیب یابی مشکلاتی که معمولاً توسط پزشک عمومی مشاهده می شود، همه بخشی از کار هستند. محبوبیت روزافزون فعالیت ‌های ورزشی آماتور و لیست‌ های انتظار طولانی برای درمان NHS در بریتانیا، فرصت‌ های فراوانی را برای مشاوران SEM برای کار خصوصی فراهم می‌کند.

در شکل زیر به مزایای کار در حوزه طب ورزشی در انگلستان اشاره شده است:

 

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در انگلستان

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در انگلستان کار می کند معمولاً سالانه حدود £196000 (پوند) انگلیس درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از £102000 (پوند) در سال (حداقل حقوق) تا £300000 (پوند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق £188000 (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشکی ورزشی کار می کنند کمتر از £188000 (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از £188000 (پوند) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از £131000 (پوند) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا £116000 (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال £156000 (پوند) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، £202000 (پوند) در سال حقوق دریافت می کند که 30 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در جدول زیر سایر توضیحات مرتبط با تغییرات حقوقی در انگلستان اشاره شده است:

میزان تجربه کاریمیزان دریافتی
بین 10 تا 15حقوقی معادل £245000 (پوند) در سال دریافت می کنند.
بین 15 تا 20دستمزد مورد انتظار £268000 (پوند) در سال است..
بیش از 20 سالدر سال 281000£ (پوند) دریافت می کنند.

در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر فعال بودن امور مهاجرتی، مشاوران ما آماده هستند تا در موضوعاتی همچون ازدواج و مشارکت مدنی در انگلستان شما را راهنمایی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *