مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته سم شناسی در فیلیپین

رشته سم شناسی در فیلیپین

سم شناسی مدرن یک رشته چند رشته ای است و به این ترتیب به طور رایگان از چندین مورد از علوم پایه وام گرفته است. رشته سم شناسی در فیلیپین بر اساس پیش‌ زمینه ‌ای در همه موضوعات اساسی فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی پیش‌ بینی می ‌شود. سم شناسی از دانش شیمی و به ویژه بیوشیمی وام گرفته است. این بستگی به دانش و درک فیزیولوژی دارد. دانش آمار و بهداشت عمومی برای مطالعه سم شناسی ضروری است.

میان دانشمندان فعال در این حوزه در فیلیپین، گفته می شود که آسیب شناسی بخشی از سم شناسی برای تأثیر مضر یک ماده شیمیایی بر سلول، بافت یا ارگانیسم است که باید خود را به شکل انحرافات میکروسکوپی یا زیر میکروسکوپی فاحش از حالت طبیعی نشان دهد. از سوی دیگر رشته ای که بیشترین ارتباط را با سم شناسی دارد، فارماکولوژی است، زیرا فارماکولوژیست باید نه تنها اثرات مفید مواد شیمیایی، بلکه اثرات مضر آن دسته از مواد شیمیایی را که ممکن است برای استفاده درمانی مورد استفاده قرار گیرند، درک کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ضمن ارائه این مقاله، آماده است که شما را در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های فیلیپین راهنمایی نماید.

تاریخچه رشته سم شناسی در دانشگاه مانیل فیلیپین

در دهه 1960 برنامه کارشناسی ارشد فارماکولوژی برای اجرا تصویب شد. این یکی از قدیمی‌ ترین برنامه ‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه کالج پزشکی فیلیپین است. اولین بازنگری در 27 فوریه 1992 به تصویب هیئت رئیسه رسید. در سال 2004، هیئت رئیسه تغییر نام رسمی دپارتمان فارماکولوژی به دپارتمان فارماکولوژی و سم شناسی را تصویب کرد. این تغییر در دامنه پیشنهادات آموزشی در بخش از جمله برنامه فارماکولوژی MS منعکس شد.

بنابراین، در سال 2006، تحت رهبری جدید در بخش، یک برنامه احیا شده با توجه به پیشرفت در زمینه فارماکولوژی و سم شناسی با دانشجویان جدید پذیرفته شده در این برنامه اجرا شد. به عنوان یک موسسه آکادمیک و تحقیقاتی پیشرو در فیلیپین که برنامه MS فارماکولوژی ارائه می دهد، فارغ التحصیلان این دانشگاه، دانش و مهارت های پیشرفته ای در زمینه های چند رشته ای و/یا تخصصی فارماکولوژی و سم شناسی کسب می کنند.

در جدول زیر به نتایج اشاره شده از تحصیل رشته سم شناسی در دانشگاه مانیل فیلیپین اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
دانش و مهارت ‌های پیشرفته را برای فعالیت حرفه ‌ای انتخابی و تحقیقات خودگردان کسب می کنند.1
ارتباط محتوای علمی در انجمن های تخصصی یا فنی و یا در رسانه های نوشتاری مختلف برای آگاهی عمومی و استفاده از خروجی تحقیقات در فارماکولوژی و سم شناسی را پیدا می کنند.2
با مسئولیت اجتماعی حرفه ای و اخلاقی آشنا می شوند.3
دانش و نوآوری در فارماکولوژی و سم شناسی برای رفع نیازهای ملی و جهانی را می آموزند.4

حوزه های دانش رشته سم شناسی در فیلیپین

سم شناسی در فیلیپین رشته ای از علم است که به شما کمک می کند تا اثرات مضری که مواد شیمیایی، مواد یا موقعیت ها می توانند بر افراد، حیوانات و محیط زیست داشته باشند را درک کنید. در این کشور، برخی از سم شناسی به عنوان “علم ایمنی” یاد می کنند زیرا به عنوان یک رشته از علمی متمرکز بر مطالعه سموم و اثرات نامطلوب قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی به علمی اختصاص یافته به مطالعه ایمنی تکامل یافته است. اما در کل اعتقاد بر این است که سم شناسی از قدرت علم برای پیش بینی اینکه چه چیزی و چگونه مواد شیمیایی ممکن است باعث آسیب شوند استفاده می کند و سپس آن اطلاعات را برای محافظت از سلامت عمومی به اشتراک می گذارد.

همه به مواد دقیقاً به یک شکل پاسخ نمی دهند. بسیاری از عوامل، از جمله میزان و مدت قرار گرفتن در معرض، حساسیت فرد به یک ماده، و سن فرد، همگی بر ابتلای فرد به بیماری یا عدم ابتلا تأثیر می‌گذارند. زمان هایی در زندگی فرد وجود دارد که ممکن است بیشتر در معرض مواد شیمیایی قرار گیرد. دوز ماده شیمیایی یا ماده ای که فرد در معرض آن قرار می گیرد یکی دیگر از عوامل مهم در سم شناسی است. همه مواد اگر در شرایط خاص و در دوزها یا سطوح معین به انسان و سایر موجودات زنده داده شوند پتانسیل سمی بودن را دارند.

حوزه های دانش رشته سم شناسی در فیلیپین

دلایل تحصیل رشته سم شناسی در فیلیپین

اولین دلیل ایجاد کننده اشتیاق تحصیل در مورد فیلیپین را می توان به گسترش علم پزشکی و تجهیزات مدرن در این کشور مرتبط نمود. از سوی دیگر استفاده این کشور از اساتید اروپایی در پروسه تحصیلی دانشجویان. از سوی دیگر برای تحصیل در فیلیپین نیازی به شکستن بانک ندارید. این اصطلاح به این معنی است که این کشور در مقایسه با مقاصد تحصیلی محبوب مانند ایالات متحده یا بریتانیا، شهریه بسیار پایینی دارد. هزینه های زندگی نیز مقرون به صرفه است، به این معنی که می توانید پول بیشتری را برای سفر و کاوش در جزایر سرمایه گذاری کنید. نکته مهم دیگر اینکه، انگلیسی یک زبان ملی است و این کشور مجمع الجزایری از زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزشی پیش فرض در موسسات آموزشی، از مهدکودک تا دانشگاه، استفاده می کند.

جذابیت دیگر در خصوص تحصیل و هزینه زندگی در فیلیپین به این موضوع باز می گردد که این کشور یک بهشت ​​گرمسیری است با بیش از 7000 جزیره، سواحل بکر، و صخره های مرجانی زنده، دانش آموزان می توانند پس از کلاس های خود از استراحتی شایسته لذت ببرند. هوای آفتابی و آب و هوای گرمسیری تمام نگرانی های شما را از بین می برد. اگر از کنار دریا لذت نمی برید، سایر گنجینه های ملی مانند جنگل های بارانی، کوه ها و آبشارهای زیبا را کشف کنید. یکی دیگر از جنبه های قابل ذکر سیستم آموزشی مستقر در ایالات متحده است. درست است.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در فیلیپین

شخصی که به عنوان سم شناس در فیلیپین کار می کند معمولا حدود 46900PHP (پزو) در ماه دریافت می کند. دستمزدها از 21600PHP تا PHP74600 (پزو) متغیر است که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد. با این حال، حقوق متوسط در ماه است. در حالی که نیمی دیگر بیش از 50700 PHP (پزو) درآمد دارند. 25% از سم شناسان کمتر از PHP32500 (پزو) درآمد دارند.

در حالی که 25 بیش از 67700PHP (پزو) درآمد دارند. یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً PHP24500 (پزو) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 32700PHP (پزو) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل PHP48400 (پزو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی در رشته سم شناسی در فیلیپین می باشد:

سطوح حقوقی در رشته سم شناسی در فیلیپین

اگر دغدغه هایی مرتبط با پاسپورت فیلیپین جهت ورود به رشته سم شناسی در این کشور دارید، در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باره توضیحات جامعی طرح شده است.

متدوال ترین سوالات رشته سم شناسی در فیلیپین

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در خصوص رشته سم شناسی در فیلیپین خواهیم بود:

  • دلایل تحصیل در رشته سم شناسی در فیلیپین شامل چه مواردی می باشد؟ اولین دلیل ایجاد کننده اشتیاق تحصیل در مورد فیلیپین را می توان به گسترش علم پزشکی و تجهیزات مدرن در این کشور مرتبط نمود. از سوی دیگر استفاده این کشور از اساتید اروپایی در پروسه تحصیلی دانشجویان.
  • میزان حقوق دریافتی رشته سم شناسی در فیلیپین چه میزان می باشد؟ شخصی که به عنوان سم شناس در فیلیپین کار می کند معمولا حدود 46900PHP (پزو) در ماه دریافت می کند. دستمزدها از 21600PHP تا PHP74600 (پزو) متغیر است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *