مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته سم شناسی در آمریکا

رشته سم شناسی در آمریکا

یکی از رشته های تحصیلی و جویای پذیرش که مرتبط با سموم و تاثیر آن بر مواد شیمیایی است مربوط به رشته سم شناسی در آمریکا می باشد. سم شناسی یکی از پرتقاضاترین مسیرهای شغلی در ایالات متحده است. با بحران رو به رشد اعتیاد به مواد افیونی، سم شناسی بیش از هر زمان دیگری برای کمک به شناسایی و درمان موارد سوء مصرف مواد مخدر بالقوه مورد نیاز است. علاوه بر مواد افیونی، سم شناسی می تواند به شناسایی سایر داروها و مواد شیمیایی مضر برای بدن نیز کمک کند.

یکی از دلایل تقاضای سم شناسی این است که زمینه های بسیار متفاوتی وجود دارد که می تواند منجر به آن شود. پس از تکمیل یک برنامه درجه سم شناسی، می توانید به عنوان یک دانشمند در یک آزمایشگاه تحقیقاتی یا به عنوان یک متخصص مراقبت های بهداشتی که با بیماران کار می کند کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به تجارب خود در زمینه اعزام دانشجویان به آرژانتین، آماده ارائه خدمات مشاوره ای مهاجرتی به متقاضیان می باشد.

مزایای تحصیل در رشته سم شناسی در آمریکا

پیش از هر چیز باید گفت که سم شناسی اطلاعات و دانش مهمی را ارائه می دهد که می تواند توسط سازمان های نظارتی، تصمیم گیرندگان و سایرین برای ایجاد برنامه ها و سیاست هایی برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض این مواد استفاده شود، در نتیجه از احتمال بروز یک بیماری یا سایر پیامدهای منفی سلامتی جلوگیری یا کاهش می دهد. . به عنوان مثال، ایالت کالیفرنیا از یافته های NTP برای ایجاد اولین استاندارد آب آشامیدنی کشور برای کروم شش ظرفیتی استفاده کرد. این استاندارد به کاهش مواجهه افراد با این عنصر فلزی کمک می کند.

سایر مزایای رشته سم شناسی در آمریکا در جدول زیر اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
سازمان ‌های دولتی برای ایجاد مقررات و سیاست‌ هایی با هدف حفاظت و صیانت از سلامت انسان و محیط‌ زیست، مبنای علمی محکمی دارند1
شرکت هایی مانند داروسازی و شیمیایی می توانند محصولات، داروها و محل های کار ایمن تری تولید کنند2
مصرف کنندگان به اطلاعاتی دسترسی دارند که به آنها در تصمیم گیری در مورد سلامت خود و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند3
شما می توانید به گروه بزرگی از پژوهشگران بین المللی مناطق مختلف جهان در ارتباط باشید4

معرفی رشته سم شناسی در آمریکا

تمرکز رشته سم شناسی در آمریکا بر روی بررسی اثرات مضر مواد شیمیایی بر موجودات زنده، با در نظر گرفتن خطرات قرار گرفتن در معرض این مواد برای انسان، حیوانات و محیط زیست و به حداقل رساندن اثرات نامطلوب است. از سوی دیگر سم شناسی در آمریکا یک رشته بین رشته ای بین رشته های پزشکی، بیولوژیکی و شیمیایی علم است. اگرچه در کل یک سم شناس در آمریکا، اثرات مضری که مواد شیمیایی (“سموم”) ممکن است بر موجودات زنده داشته باشند را مطالعه می کند، اما یک پیشرفت بسیار جدید در سم شناسی، تحقیقات سم شناسی است. این ممکن است با تکنیک های پیشرفته، تأثیر مواد سمی را در سطح هزاران ژن به طور همزمان تعیین کند.

بسیاری از دانشمندان امیدوارند که روش دوم در ترکیب با سایر تکنیک های آزمایشگاهی، استفاده از حیوانات را به شدت کاهش دهد یا به شدت کاهش دهد. امروزه سم شناسی دارای زیرشاخه های بسیاری مانند سم شناسی محیطی، سم شناسی ژنتیکی و تولیدمثلی، سم شناسی شغلی، سم شناسی دارویی، سم شناسی مواد غذایی و سم شناسی پزشکی / قانونی است. علاوه بر سم شناسی محیطی، که اغلب در اخبار مانند رسوایی جدید دیوکسین است، سم شناسی پزشکی و پزشکی قانونی اغلب در برنامه تلویزیونی “تحقیق صحنه جرم” نقش ایفا می کند.

معرفی رشته سم شناسی در آمریکا

چشم انداز شغلی رشته سم شناسی در آمریکا

به عنوان یک سم شناس، شما می توانید در هر تعدادی از صنایع کار کنید. صنایعی که ممکن است علاقه مند به استخدام یک سم شناس باشند عبارتند از:

  • حفاظت از محیط زیست
  • داروسازی
  • تولید مواد غذایی و نوشیدنی
  • تولید شیمیایی
  • اصلاح محیط زیست

مقیاس پرداخت در ایالات متحده بر اساس تجربه، تحصیلات و موقعیت مکانی است. تجربه مهم ترین عامل در مورد دریافت حقوق در ایالات متحده است. حقوق افراد با تجربه کمتر معمولا کمتر از حقوق افراد با تجربه بیشتر است. اما با اخذ مدرک بالاتر می توان حقوق ها را افزایش داد. تحصیلات نیز در تعیین حقوق افراد نقش دارد. حقوق معمولا برای افرادی که مدرک دانشگاهی دارند بیشتر از افرادی است که فقط دبیرستان را به پایان رسانده اند. در نهایت، مکان نیز بر حقوق افراد تأثیر می گذارد.

 درآمد شاغلان رشته سم شناسی در آمریکا

فردی که به عنوان سم شناس در ایالات متحده کار می کند معمولا حدود 104000$ (دلار) در سال درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد و از $54100 (دلار) در سال (حداقل حقوق) تا 159000$ (دلار) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، میانگین حقوق 99800$ (دلار) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از $99800 (دلار) دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 99800$ (دلار) درآمد دارند.

از سوی دیگر، 25%از متخصصان سم شناسی کمتر از 69200$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 69200$ (دلار) درآمد دارند. یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 61400$ (دلار) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 63000$ (دلار) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 107000$ (دلار) در سال حقوق دریافت می کند که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در آمریکا در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در آمریکا در رشته سم شناسی

سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مطالب مختلفی را درباره امریکا منتشر نموده که شما می توانید با جست و جو در بخش مهاجرت و بخش مهاجرت تحصیلی اطلاعات خود را کامل نمایید.

متداول ترین سوالات رشته سم شناسی در آمریکا

در بخش پایانی مقاله رشته سم شناسی در آمریکا مفتخر به پاسخ گویی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • چشم انداز شغلی مرتبط با رشته سم شناسی در آمریکا شامل چه مشاغلی خواهد بود؟ حفاظت از محیط زیست، داروسازی، تولید مواد غذایی و نوشیدنی،تولید شیمیایی و اصلاح محیط زیست
  • میانگین درآمد شاغلان رشته سم شناسی در آمریکا چه قدر است؟ فردی که به عنوان سم شناس در ایالات متحده کار می کند معمولا حدود 104000$ (دلار) در سال درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد.
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *