دسته بندی نشده

رشته جراحی مغز و اعصاب در ارمنستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در ارمنستان از رشته های مهم در میان تخخص های پزشکی است که مهم ترین عضو بدن یعنی مغز را مورد بررسی قرار می دهد. از جراحی، اطفال، قلب، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، فارماکولوژی گرفته تا مدیریت مراقبت های بهداشتی و فناوری پزشکی، دانشگاه های ارمنستان به طور سنتی بهترین برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته پزشکی و سلامت در منطقه ارائه می دهند. اگر انتخاب کرده اید که مدرک MBBS را در خارج از کشور دنبال کنید، باید چندین سال قبل از اینکه بتوانید پایه علمی را در محیط بالینی اعمال کنید، آماده تحصیل باشید. مسیر شغلی در پزشکی و سلامت را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب است، سخت کار کنید و پاداش خواهید گرفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به ارمنستان و اخذ ویزای این کشور مشاور شماست.

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در ارمنستان

صنعت مراقبت های بهداشتی فرصت های شغلی فریبنده ای را ارائه می دهد. با ظهور بازار سلامت دیجیتال، فرصت ها جذاب تر به نظر می رسند. امروزه، بازار در حال تحول مراقبت های بهداشتی نیازمند دانش آموزانی با دانش چند رشته ای است که آماده گنجاندن داده ها و فناوری در مطالعات خود هستند. برنامه های مدرک پزشکی در ارمنستان شما را به دانش سلامت دیجیتالی که برای موفقیت در بازار کار آینده نیاز دارید مجهز می کند. دانشگاه پزشکی دولتی ایروان که در سال 1920 تأسیس شد، همیشه گزینه های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی به عنوان اولویت اصلی قرار می دهد و کیفیت آموزش و یادگیری را بهبود می بخشد و به طور منظم فرآیندهای مطالعه را اصلاح می کند. امروزه دانشگاه پزشکی ده ها هزار دانشجو از تقریباً هر قاره دارد.

در لیست زیر شاهد مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ارمنستان می باشید:

  • یکی از قابل استخدام ترین و معتبرترین مدارک تحصیلی در سراسر جهان.
  • فرصتی برای پس دادن به جامعه و کمک به مردم.
  • فرصتی برای تحصیل در یک محیط چند فرهنگی.
  • یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا.

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در ارمنستان

دانشگاه دولتی ایروان قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه ارمنستان است. این دانشگاه که “دانشگاه مادر” نامیده می شود، تأسیس سایر مؤسسات آموزش عالی را در ارمنستان تسهیل کرد. امروزه دانشگاه دولتی ایروان دارای 19 برنامه، 100 کرسی و حدود 20000 دانشجو است که 18000 نفر از آنها در مقطع کارشناسی و 2000 در مقطع کارشناسی ارشد، از جمله 300 دانشجوی بین المللی هستند. هیئت علمی و کارکنان شامل حدود 1600 نفر است. از آنجایی که دانشگاه تحقیقات و آموزش علوم را در اولویت قرار داده است، چندین مرکز علمی و تحقیقاتی از جمله مرکز مطالعات اروپایی، مرکز مطالعات مصر، مرکز آموزش و تحقیقات فناوری اطلاعات، مرکز حفاظت از محیط زیست و همچنین بیش از 20 آزمایشگاه را اداره می کند

دانشگاه بین ‌المللی اوراسیا که در سال 1996 تأسیس شد، به سیاست بین ‌المللی‌سازی خود متعهد بوده و به طور فعال با سازمان‌ های بین ‌المللی برای ارائه برنامه ‌های تبادل دانشجو، جلسات آموزشی و کارگاه ‌های آموزشی همکاری می‌کند. امروزه، دانشجویان داخلی و خارجی در 4 بخش این دانشگاه از جمله داروسازی آموزش می‌بینند. ، حقوق، زبان های خارجی و ادبیات و مدیریت. در نتیجه همکاری بین المللی جامع، 6 برنامه تحرک با بودجه اتحادیه اروپا در حال حاضر برای دانشجویان در دسترس است. همچنین دانشجویان واجد شرایط تحصیل در خارج از کشور در پروژه  Erasmus+ هستند. دانشگاه دولتی پزشکی ایروان پس از مخیتر هراتسی صدمین سالگرد خود را در سال 2020 جشن گرفت. میراث فرهنگی و آموزشی غنی دانشگاه پزشکی با جذب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان که به دنبال دریافت مدرک MBBS/MD در یک دانشگاه بسیار مشهور هستند، برجسته است.

تحصیل پزشکی در ارمنستان

در 2 دهه گذشته، ارمنستان به مقصدی بیشتر و بیشتر برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است که رویای پزشک شدن را دارند. پایتخت ایروان بیشترین توجه را به خود جلب می کند. این شهر میزبان هر 4 دانشگاه پزشکی ارمنستان است که پزشکی را به زبان انگلیسی تدریس می کنند. ایروان جایی است که می توانید سال های تحصیلی با کیفیت را با هزینه های کم زندگی در آن سپری کنید. و همچنین، هزینه های تحصیل از €4000 (یورو) تجاوز نمی کند و سطح تحصیلات را به خطر نمی اندازد. ایروان شهری باستانی است که قدمت آن به قرن ها قبل از میلاد می رسد. امروزه در اینجا می توانید زندگی اجداد ما را ببینید و تصدیق کنید. اما ایروان زیرساخت مدرنی نیز دارد.

مهم نیست که زندگی شبانه را ترجیح می دهید یا پیاده روی در مناطق سرسبز، پایتخت همه چیز را دارد. مناطق ورزشی، مراکز خرید، و دیسکوها تنها بخش کوچکی از چیزهایی هستند که می توانید در آنجا پیدا کنید. آنچه در طول تحصیل دکتری در ارمنستان حتی بهتر از کیفیت زندگی است، آموزش پزشکی است که دریافت خواهید کرد. برای مدت 6 سال تحصیل پزشکی خود، دانش و تجربه ای را از یک پزشک کسب خواهید کرد. افرادی با چندین سال تمرین و مهارت های فراوان به شما آموزش خواهند داد. دندانپزشکان و داروسازان آینده به مدت 5 سال تحصیل می کنند. در سال های بالینی دوره DMD شما تحت نظر یک متخصص به تمرین و درمان بیماران می پردازید. داروسازان می توانند در طول دوره در داروخانه ها و آزمایشگاه ها تمرین کنند.

در نمودار زیر شاهد متقاضیان تحصیل در ارمنستان در رشته پزشکی می باشید:

متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی در ارمنستان

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ارمنستان

شهریه پایین در دانشگاه های پزشکی ارمنستان دلیل اصلی جذب هزاران دانشجو از سراسر جهان است. به دلیل امکاناتی که در دانشگاه ‌های پزشکی دولتی ارمنستان دریافت می‌کنند، دانشجویان هنگام رفتن به گزینه MBBS در خارج از کشور، MBBS را در ارمنستان ترجیح می‌دهند. تحصیل MBBS در ارمنستان و تحقق رویای دکتر شدن برای یک دانشجو می تواند تصمیم بسیار عاقلانه ای باشد. استفاده از زبان انگلیسی به عنوان ابزار آموزشی یکی دیگر از دلایل اصلی ترجیح دانشجویان رشته پزشکی در ارمنستان است. از بین دانشجویان خارجی که برای دانشجویان پزشکی خود از ارمنستان بازدید می کنند، دانشجویان بین المللی نسبت بسیار بالایی دارند.

در جدول زیر شاهد شهریه های تحصیل پزشکی در ارمنستان در دانشگاه های مختلف این کشور می باشید:

دانشگاهشهریه به یورو
دانشگاه پزشکی سنت ترزا3300€
دانشگاه طب سنتی ارمنستان2900€
دانشگاه دولتی پزشکی ایروان3900€
دانشگاه هایبوساک ایروان€3200

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به ارمنستان مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *