مهاجرت تحصیلی استونی

رشته جراحی زنان و زایمان در استونی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در استونی

با تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استونی دانشجویان علاوه بر بهره مندی از کیفیت آموزشی بالا می توانند اقامت این کشور را نیز بدست آورند. این کشور، در کشورهای بالتیک اروپای شمالی واقع شده است. کشور کوچکی است و حدود 1.3 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. علیرغم اندازه کوچکش، این کشور، کشوری توسعه یافته با اقتصاد پیشرفته و پردرآمد است. این کشور از نظر پیشرفت دیجیتالی پیشرفت زیادی داشته است و اولین کشوری است که در سال 2005 انتخابات را از طریق اینترنت برگزار می کند. این کشور که با لتونی و روسیه هم مرز است و در دریای بالتیک قرار دارد، کشوری پست است.

دریاچه ها و جنگل های زیبا و همچنین رودخانه های بسیار و منطقه ساحلی بزرگی دارد. این کشور تنها از حدود 13000 سال پیش، از زمان ذوب شدن یخ ها از آخرین دوره یخبندان، مسکونی بوده است. از زمان استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، این کشور با سرعتی سریع توسعه یافته است. این کشور اکنون عضو اتحادیه اروپا و ناتو است و به شدت مدرن شده است. اگرچه، شهرهای بزرگتر تغییرات عمده ای را تجربه کرده اند، عناصر آشکاری از تاریخ باستانی کشور، با قلعه ها و معماری تاریخی در شهرها وجود دارد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات خود را درباره رشته جراحی زنان و زایمان در استونی در این نگارش به رشته تحریر در آورده اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استونی

تاریخچه آموزش رسمی در این کشور که قدمت آن به قرن سیزدهم بازمی‌گردد طولانی و به خوبی تثبیت شده است. قدیمی ترین موسسه این کشور در سال 1632 توسط گوستاو دوم آدولف، پادشاه سوئد تأسیس شد. این کشور در سال 2002 فرآیند بولونیا را پذیرفت و اکنون دارای 3 سطح مطالعه است. این ها کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند. در برخی موارد، شما کارشناسی ارشد یکپارچه را پیدا خواهید کرد، که در آن در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور متوالی بدون تغییر برنامه تحصیل می کنید. موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی در این کشور وجود دارد.

3 موسسات استونی را در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS پیدا خواهید کرد. این ها دانشگاه تارتو، دانشگاه فناوری تالین (TalTech) و دانشگاه تالین هستند. این کشور یک آموزش عالی و شناخته شده بین المللی ارائه می دهد و دانشجویان از بیش از 70 کشور هر ساله در آنجا تحصیل می کنند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استونی دانشگاه های زیر مناسب است:

رتبه دانشگاه های جراحی زنان و زایمان در استونی

هزینه تحصیل و زندگی در استونی

هزینه تحصیل در استونی بسته به اینکه شما یک موسسه دولتی یا خصوصی را انتخاب کنید متفاوت است. همچنین بستگی به این دارد که در چه مقطعی تحصیل می کنید. زیرا مدرک دکترا در استونی برای همه دانشجویان رایگان است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در جدول زیر آمده است:

پارمترهزینه به یورو
حداقل1000€
حدکثر8000€

اگر یک مدرک تخصصی مانند مدرک پزشکی را انتخاب می کنید، باید انتظار داشته باشید که هزینه آن حدود 11000€ (یورو) در سال باشد. بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. اما آن ها عمدتا در سطح کارشناسی ارشد هستند. برای اطلاعات در مورد بورسیه تحصیلی، با موسسه انتخابی خود تماس بگیرید. هزینه های زندگی شما عمدتا به محل زندگی شما بستگی دارد. هزینه یک اتاق خوابگاه حدود 80€ تا 100€ (یورو) در ماه است، در حالی که یک آپارتمان اجاره ای خصوصی حدود 100€ تا 550€ (یورو) در ماه هزینه دارد.

دولت این کشور توصیه می کند که دانشجویان برای پوشش هزینه زندگی در استونی، حدود 300€ تا 500€ (یورو) در ماه بودجه داشته باشند. اگر اهل یک کشور اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید، می توانید بدون هیچ گونه مجوز اضافی در این کشور کار کنید. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، قبل از اینکه بتوانید به دنبال کار باشید، باید برای مجوز کار درخواست دهید. این را می توان در هیئت پلیس و گارد مرزی انجام داد. برای تامین هزینه تحصیل و زندگی خود در این کشور نباید به کسب شغل متکی باشید.

ویزای تحصیلی استونی

اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید، برای تحصیل در استونی نیازی به درخواست ویزای دانشجویی ندارید. با این حال، پس از ورود باید برای اجازه اقامت موقت درخواست دهید. همچنین باید ظرف 3 ماه پس از ورود خود در مقامات محلی ثبت نام کنید. در مدت 1 ماه پس از دریافت مجوز اقامت موقت، دانشجویان اتحادیه اروپا باید برای کارت شناسایی این کشور درخواست دهند. اجازه اقامت شما به مدت 5 سال طول می کشد. بنابراین، نیازی به تمدید آن ندارید مگر اینکه تحصیل شما بیشتر از این باشد.

اگر اهل هر کشور دیگری هستید، باید قبل از ورود برای اجازه اقامت موقت درخواست دهید. این به عنوان ویزای دانشجویی عمل خواهد کرد. برای دریافت این مدرک باید به سفارت یا کنسولگری استونی در کشور خود مراجعه کنید. ظرف یک ماه پس از ورود خود به استونی، باید در مقامات محلی ثبت نام کنید. مجوزهای اقامت موقت برای 1 سال معتبر است. بنابراین، باید تمدید شود. تمدید باید حداقل 2 ماه قبل از انقضای مجوز انجام شود.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در استونی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در استونی

متخصص زنان و زایمان، پزشکانی هستند که مراقبت های مربوط به بارداری، زایمان و سیستم تولید مثل را ارائه می دهند. آن ها در طول دوران بارداری زنان را درمان و مشاوره می دهند و به زایمان نوزادان کمک می کنند. آن ها همچنین مسائل مربوط به سلامتی زنان از جمله موارد زیر را درمان می کنند:

  • سرطان
  • اختلالات هورمونی
  • نازایی

متخصص زنان و زایمان آزمایش هایی از جمله پاپ اسمیر، معاینه لگن و پستان را انجام می دهد و درمان اختلالات و بیماری ها را تشخیص داده و تجویز می کند. آن ها معاینات معمول بیمار را انجام می دهند و مادران باردار را در دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان تحت نظر و درمان می کنند. متخصص زنان و زایمان سوابق پزشکی بیماران را ثبت می کند و به آن ها در مورد بیماری ها، پیشگیری، تشخیص و سلامت باروری آموزش می دهد. آن ها با سایر پرسنل پزشکی و غیرپزشکی همکاری می کنند و با شیوه ها و نوآوری های فعلی به روز می مانند. متخصص زنان و زایمان به دکترای پزشکی، 4 سال رزیدنتی، گواهی بورد و مجوز دولتی نیاز دارند.

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در استونی در نمودار زیر آمده است. مقادیر در نمودار زیر به یورو است:

حقوق کار زنان و زایمان در استونیبرای شروع پروسه مهاجرت به استونی می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *