مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته بیهوشی در پرتغال

رشته بیهوشی در پرتغال

تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال را می توان در دانشگاه های برتر این کشور به خصوص دانشگاه لیسبون و پورتو تجربه کرد. این کشور با دهکده های زیبا، تاریخ چشمگیر، و در عین حال سبک زندگی شهری مدرن، انواع تجربیات عالی را ارائه می دهد. این کشور علاوه بر حومه باشکوه، آب و هوای معتدل و تجربیات فرهنگی عالی، جنبه مثبت دیگری نیز برای دانشجویان بین المللی دارد.

این یکی از ارزان ترین مکان های اروپا برای زندگی است که با توجه به غذاهای شگفت انگیز و شراب های محلی بسیار مفید است. شهرهای اصلی بسیار بین ‌المللی هستند و دارای موسیقی و صحنه‌ های زندگی شبانه پر جنب و جوش و معاصر هستند. با آن و زیبایی طبیعی آن، همیشه می توانید چیزی برای درگیر شدن در اینجا در این کشور پیدا کنید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش تمامی توضیحات مربوطه به رشته بیهوشی در پرتغال را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

دلایل تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال

برنامه های رشته بیهوشی در پرتغال دوره های یکپارچه و انعطاف پذیری را ارائه می دهند. به همین دلیل هر ساله بیش از صدها دانشجوی بین المللی از نقاط مختلف جهان برای تحصیل رشته بیهوشی به این کشور زیبا مهاجرت می کنند. یکی از اصلی ترین دلایل تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال امکان تحصیل این رشته به زبان انگلیسی می باشد. به عبارت دیگر، تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال مزیت های بی شماری را برای ارائه به دانشجویان بین المللی از سراسر جهان دارد.

در تصویری که در این قسمت از مقاله برای شما عزیزان تهیه شده، می توانید با مهمترین دلایل تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال به طور دقیق آشنا شوید:

دلایل تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در پرتغال

از طریق فرآیند بولونیا، آموزش عالی در این کشور با سایر کشورهای اروپایی همسو می شود و مدارکی که در این کشور ارائه می شود عبارتند از:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

مانند سایر کشورها، این کشور بین دانشگاه‌ های عمدتا پژوهش محور و پلی تکنیک‌ های تمرین محور تمایز قائل می ‌شود. اکثر رشته ها در دانشگاه ها به زبان پرتغالی ارائه می شوند. اما تعداد دوره ‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می ‌شوند در حال افزایش است. بزرگترین دانشگاه این کشور دانشگاه لیسبون (ULisboa) می باشد. این دانشگاه در پایتخت قرار دارد. در سال 1911 تأسیس شد و امروزه نزدیک به 50000 دانشجو وجود دارد. همچنین دانشگاه لیسبون طیف وسیعی از رشته ها را ارائه داده و در سطح بین المللی شناخته شده است. رتبه دوم از نظر اندازه، دانشگاه پورتو نیز در میان دانشگاه ‌های پرتغالی بالاترین رتبه در رتبه ‌بندی جهانی قرار دارد و 10% از دانشجویان آن بین ‌المللی هستند. این دانشگاه که در سال 1911 تأسیس شد، به دلیل تحقیقات علمی قوی خود شناخته شده است.

دانشگاه های رشته بیهوشی در پرتغال در جدول زیر نشان داده شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در اروپا
دانشگاه پورتو473151
دانشگاه لیسبون691212
دانشگاه کویمبرا757223
دانشگاه Tras-os-Montes و Alto Douro1111310

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در پرتغال

حقوق رشته بیهوشی در پرتغال

متخصص بیهوشی یک پزشک قبل از عمل است که در تجویز، دوز، نظارت و اثرات بعد از زیبایی موضعی و عمومی بر روی بیمار تخصص دارد. برای تبدیل شدن به یک متخصص بیهوشی، باید مهارت های تحصیلی بسیار قوی، علاقه به سلامت و علم، و مهارت های بین فردی خوب داشته باشید. متخصص بیهوشی یک پزشک پزشکی است که برای تکمیل دوره آموزشی خود 2 تا 3 سال دوره رزیدنتی را پشت سر می گذارد. آن ها قبل از جراحی با بیمار مشورت می کنند تا دوز و انواع بیهوشی را که برای هر فرد مناسب است، تعیین کنند.

در طول یک عمل، آن ها بیهوشی را همراه با سایر داروها انجام می دهند و شرایط بیمار را تحت نظر دارند و به علائم حیاتی آن ها توجه ویژه ای دارند. هنگامی که متخصص بیهوشی می شوید، نقش اصلی شما ارائه داروی بیهوشی یا مسکن های دیگر به بیمار در طول یک جراحی است. بیهوشی به عنوان قبل از عمل دیده می شود، به این معنی که یک متخصص بیهوشی قبل، حین و بعد از جراحی با بیمار کار می کند. قبل از جراحی، متخصص بیهوشی با بیمار ملاقات می کند. نوع عمل، داروهای فعلی، سن، جنسیت و وزن همه در نظر گرفته می شود.

حقوق ماهیانه کار در پرتغال برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در پرتغال برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در پرتغال

هزینه تحصیل در پرتغال برای دانشگاه های دولتی در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل در پرتغال برای دانشگاه های دولتیالبته، استثناهایی وجود دارد. به عنوان مثال، شما باید 4000€ (یورو) در سال برای بسیاری از کارشناسی ها در دانشگاه مادیرا بپردازید. و اگر می خواهید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آویرو تحصیل کنید، انتظار دارید 4500€ تا 5500€ (یورو) در سال بپردازید. شهریه های ذکر شده در بالا عمدتا برای دانشجویان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا اعمال می شود. اگر شهروند اتحادیه اروپا یا EEA نیستید، می توانید انتظار داشته باشید که شهریه بیشتری بپردازید. این برای همه برنامه های تحصیلی صادق نیست.

چرا که، هزینه های موسسات آموزش عالی توسط خودشان تعیین می شوند. برای اینکه به اطلاعات درست دسترسی داشته باشید همیشه وب سایت دانشگاه ها را بررسی کنید. در حالی که هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی بالاتر است، اما در مقایسه با کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا یا استرالیا هنوز پایین تر است. شما می توانید انتظار داشته باشید که برای برخی از برنامه های تحصیلی بیش از 7000€ (یورو) در سال بپردازید. شایان ذکر اسن که هزینه ها برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا یا EEA ممکن است بیشتر باشد.

ویزای تحصیلی پرتغال

اگر در یک موسسه آموزش عالی این کشور پذیرفته شده اید، به احتمال زیاد باید برای ویزای تحصیلی پرتغال اقدام کنید. تحصیل در این کشور یک تجربه یک بار در زندگی است. زیرا، می توانید از یک کشور آفتابی زیبا که دارای فرهنگ و تاریخ غنی است لذت ببرید، دوستان جدیدی پیدا کنید، همه این ها در حالی که تحصیلات سطح بالایی دارید. ناگفته نماند این کشور یکی از کمترین هزینه های زندگی در اروپای غربی را دارد.

هنگام درخواست ویزای دانشجویی پرتغال، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • پاسپورت معتبر
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • اثبات اینکه شما هزینه های تحصیل را پرداخت کرده اید. اگر بورسیه تحصیلی دارید، مدرکی را از دانشگاه خود در تایید آن ارائه دهید.
  • 2 عکس در اندازه پاسپورت، اخیرا گرفته شده است.
  • فرم درخواست ویزای دانشجویی این کشور سفارت معمولا این را برای شما فراهم می کند.
  • مدرکی که توانایی مالی کافی برای حفظ اقامت خود را دارید. این می تواند صورت های بانکی، بورسیه تحصیلی، اثبات کمک مالی یا اثبات حمایت مالی باشد.
  • مدرک اقامت در این کشور این می تواند یک قرارداد اجاره، محل اقامت از دانشگاه شما (خوابگاه) یا یک دعوت نامه از یکی از اعضای خانواده یا دوستی باشد که با آن ها در این کشور زندگی خواهید کرد.
  • گواهی سوابق کیفری
  • گواهی بیمه سلامت مسافرتی شنگن.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به این کشور می تواند به متقاضیان علاقه مند مشاوره ارائه دهد.

سوالات پرتکرار در باب رشته بیهوشی در پرتغال

با توجه به استقبال بی سابقه دانشجویان بین المللی از رشته بیهوشی در پرتغال، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات آنها در این زمینه پاسخ دهیم. این سوالات به شرح زیر می باشد:

  • بهترین موسسه آموزشی برای تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال کدام است؟ طبق تحقیقات صورت گرفته از دانشجویان بین المللی، بهترین دانشگاه پرتغال جهت تحصیل رشته بیهوشی موسسه آموزشی پورتو پرتغال می باشد.
  • طول دوره تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال چقدر است؟ طول دوره تحصیلی رشته بیهوشی در پرتغال همانند اغلب رشته های پزشکی در این کشور 4 تا 5 سال تحصیلی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *