مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته بینایی سنجی در شیلی

رشته بینایی سنجی در شیلی

تحصیل در رشته بینایی سنجی در شیلی برای مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دانشگاه های معدود این کشور امکان پذیر خواهد بود. برای تحصیل در این حوزه باید مدارک تحصیلی شما دارای الزاماتی باشد و به عبارت دیگر پیش نیازهای تحصیل در این حوزه را گذرانده باشید. در این مطلب در مورد تحصیل رشته بینایی سنجی در شیلی و شرایط و دانشگاه های آن صحبت خواهیم کرد. در صورتی که تمایل به اخذ مشاوره در خصوص مهاجرت تحصیلی به شیلی دارید با مشاوران متبحر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در شیلی

یک فارغ التحصیل رشته بینایی سنجی در شیلی تشخیص و درمان بینایی و مشکلات مختلف مربوط به بینایی و بیماری های چشمی ارزیابی بیمار، انجام معاینه داخلی و خارجی چشم را انجام می دهد. عینک یا لنز را تجویز می کند. درمان ها و داروها را برای درمان اختلالات چشمی تجویز می کند یا تجویز می کند. اپتومتریست ها افرادی با درآمد بالا هستند و پتانسیل فوق العاده ای برای رشد، امنیت شغلی و رضایت دارند. حرفه ای در بینایی سنجی عملاً بدون استرس است و از نظر جسمی سخت نیست. در طول آموزش های بالینی، دانشجویان UCSI در یک محیط اپتومتری شبیه سازی شده، تمرین روی یکدیگر قبل از رفتن به بیماران واقعی، تحت نظارت اساتید مجرب، یاد می گیرند.

این آموزش تجربیات رویه ‌ای را در زمینه گرفتن شرح حال، انجام معاینات چشمی، استفاده از تکنیک ‌های تشخیصی و بکارگیری مهارت ‌های ارتباطی لازم برای بحث در مورد برنامه‌ ها و گزینه ‌های درمانی با بیماران ارائه می ‌دهد. اپتومتریست واجد شرایط یک متخصص مراقبت های بهداشتی اولیه است که بیماری ها، صدمات و اختلالات سیستم بینایی، چشم و ساختارهای مرتبط را بررسی، تشخیص، درمان و مدیریت می کند و همچنین شرایط سیستمیک مرتبط را که بر چشم تأثیر می گذارد را از طریق بالینی خود شناسایی می کند. آموزش، آموزش و تجربه. اپتومتریست ها با آموزش دید گسترده جغرافیایی در رسیدگی به بیمار، می توانند خدمات اولیه مراقبت از چشم و بینایی را به کودکان و عموم مردم ارائه دهند.

کار در رشته بینایی سنجی در شیلی

حرفه اپتومتری همه چیز در مورد درمان و تشخیص دوربین طبیعی است که چشم انسان است. اگر به درمان چشم و مراقبت از بینایی افراد علاقه دارید، به عنوان اپتومتریست شغلی را در نظر بگیرید. به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های اولیه چشم، پزشکان بینایی سنجی بیماری ها و اختلالات سیستم بینایی، چشم ها و ساختارهای مرتبط را بررسی، تشخیص، درمان و مدیریت می کنند. آنها عینک و لنزهای تماسی، کمک بینایی کم بینایی، درمان بینایی و داروها را برای درمان بیماری های چشم و همچنین انجام برخی روش های جراحی تجویز می کنند.

اپتومتریست ها معمولا کارهای زیر را انجام می دهند:

  • بینایی را آزمایش کنید و مشکلات بینایی را بررسی کنید.
  • عینک، لنز تماسی و دارو تجویز کنید.
  • مراقبت های قبل و بعد از عمل را برای بیماران تحت عمل جراحی چشم بررسی و ارائه می کند.
  • بیماران را از نظر وجود بیماری هایی مانند دیابت ارزیابی کرده و در صورت نیاز به سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارجاع دهید.
  • به بیماران در مورد سلامت چشم مشاوره دهید.

کار در رشته بینایی سنجی در شیلی

الزامات کار در رشته بینایی سنجی در شیلی

مهارت های مورد نیاز برای اپتومتریست بودن شامل مواردی همچون توانایی های بصری می شود. اپتومتریست ها به توانایی های بصری بسیار خوبی برای تجسم و خواندن اطلاعات از کاغذها، فیلم ها، اسلایدها، ویدئوها و نمایشگرهای کامپیوتری نیاز دارند. مهارت های ارتباطی هم حایز اهمیت برقراری ارتباط موثر، کارآمد و حساس با بیماران و خانواده های آنها، همسالان، کارکنان، مربیان و سایر اعضای تیم مراقبت های بهداشتی.

مهارت دیگر مهارت تصمیم گیری است. یک بینایی سنج ماهر در شیلی باید بتواند نتایج آزمایشات بینایی را ارزیابی کند و در مورد انواع روش های درمانی برای بیمار تصمیم گیری کند. مهارت های بین فردی و روابط بین فردی موثر با بیماران، همسالان و مربیان هم الزامی است. همچنین اپتومتریست ها باید بتوانند دستورالعمل های مراقبت از چشم را به وضوح برای بیماران خود توضیح دهند و همچنین به سوالات بیماران پاسخ دهند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه بینایی سنجی در شیلی می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه بینایی سنجی در شیلی

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در شیلی

همه تحصیلات تکمیلی تئوری علمی نیستند. بسیاری از آنها بسیار تمرین محور هستند. دانش ‌آموزان در سال آخر می ‌توانند با دانش روشنی از قوانین و سیاست‌ های مراقبت‌ های بهداشتی، اخلاقیات و اقتصاد که در زمینه بینایی ‌سنجی قابل اجرا هستند، یک مطب را مدیریت کرده و با کودکان و سالمندان کار کنند. اپتومتریست های حرفه ای واجد شرایط در دانشگاه ها بر دانش آموزان در جلسات مختلف کلینیک عملی، از جمله خدمات اجتماعی نظارت خواهند کرد.

به این ترتیب دانش آموزان برای درک مشکلات و نیازهای منحصر به فرد بیماران در مراحل مختلف زندگی به ویژه بیماران در آسایشگاه آموزش می بینند. از این تجربیات، پزشک قادر خواهد بود کلینیک ‌های محله ‌های درون شهری، زندانیان و بیماران نهادی و کم ‌درآمد را مدیریت کند که در غیر این صورت به مراقبت ‌های بینایی مورد نیاز خود دسترسی نخواهند داشت. این یک راه خوب برای به دست آوردن مواجهه ارزشمند با نیازهای سلامت چشم مردم است. رشته ارتودنسی در شیلی هم در سال های اخیر بیش از گذشته مورد توجه است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور شیلی برای تحصیل رشته بینایی سنجی می باشید:

رتبه در جهانرتبه در آمریکای لاتینرتبه در شیلینام دانشگاه
25761دانشگاه لا فرونترا
43092دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی

الزامات تحصیل در رشته بینایی سنجی در شیلی

حداقل CGPA 2.50 شامل هر 3 موضوع فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات الزامی است. حداقل دانش در شامل هر 3 موضوع زیر: فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات یا حداقل CGPA 2.50 در STPM جریان علمی باید وجود داشته باشد. حداقل B5 هر کدام در هر 3 دروس فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات. و حداقل B6 در 2 درس دیگر ویا میانگین امتیاز 14 شامل هر 3 موضوع فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات. داشتن دیپلم (مرتبط با علم) دیپلم در بینایی شناسی و دیپلم در توزیع نوری هم مورد توجه است. داشت لیسانس (مدرک بهداشت یا علوم محض یا کاربردی) برای تحصیل ارشد و دکترا بررسی خواهد شد. رشته طب ورزشی در شیلی هم شاید رشته خوبی برای شما باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای مشاوران عالی در حوزه تحصیل در شیلی است لذا می توانید با اخذ مشاوره سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *