مهاجرت تحصیلی استونی

رشته باستان شناسی در استونی

برای تحصیل رشته باستان شناسی در استونی دانشجویان حق انتخاب بسیاری در بین دانشگاه ها ندارند اما هزینه تحصیل در این کشور مقرون به صرفه است. این کشور یکی از 3 کشور بالتیک است، گروهی از کشورهایی که شمال اروپا در آن شرق را ملاقات می کند. این کشور با روسیه، لتونی و دریای بالتیک همسایه است. این کشور، به معنای سرزمین در شرق، آداب و رسوم، فرهنگ و حتی زبان کاملا منحصربه ‌فرد خود را دارد که همگی با تالین به ‌عنوان نیروگاه فناوری آن پایتخت است. برای یک کشور کوچک، این کشور پیشروی جهانی در فناوری است. زادگاه Skype و TransferWise است.

این بانک همچنین محل استقرار بانک این کشور است، اولین بانک در جهان که اقامت الکترونیکی را برای خدمات مالی و مشاغل ارائه می دهد. وقتی صحبت از فناوری به میان می‌آید، این کشور در بالاترین سطح قرار دارد. علاوه بر موفقیت تکنولوژیکی، این کشور به زبان استونیایی نیز می بالد. یک زبان اورالیک، استونیایی شباهت هایی با فنلاندی و مجارستانی دارد، اما تقریبا منحصر به فرد است. استونیایی با صداهای مصوت غنی و صامت های بلندش اغلب به عنوان زبانی در نظر گرفته می شود که از نظر زیبایی با فرانسوی برابری می کند. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته باستان شناسی در استونی هستید، پیشنهاد می کنیم این نگارش که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است را مطالعه کنید.

تحصیل رشته باستان شناسی در استونی

این کشور سابقه طولانی در زمینه آموزش عالی دارد و اولین دانشگاه به نام دانشگاه تارتو در سال 1632 در آنجا تأسیس شد و آن را در زمره قدیمی ترین دانشگاه های اروپای شمالی قرار داد. امروزه این کشور بخشی از فرآیند بولونیا است. این بدان معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که تحصیلات شما در سطح جهانی است. فرآیند بولونیا همچنین به این معنی است که آموزش عالی استونی به 3 دوره تقسیم می شود. بسیاری از برنامه هایی که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند در دسترس هستند. بسیاری از مردم این کشور انگلیسی را روان صحبت می کنند، بنابراین تدریس به زبان انگلیسی مشکلی ندارد.

دوره اول تحصیل در مقطع کارشناسی است. مدارک کارشناسب معمولا 3 یا 4 سال طول می کشد. اگر مجبور باشید به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی خود در یک رشته تحصیلی قرار بگیرید یا اگر یک موضوع فنی مانند پزشکی یا مهندسی باشد، 1 سال اضافی ممکن است ضروری باشد. مقطع کارشناسی ارشد 2 سال و مقطع دکترا 4 سال طول می کشد. کسانی که علاقه به تحصیل رشته باستان شناسی در استونی دارند، می توانند دانشگاه های زیر را جهت تحصیل انتخاب کنند:

دانشگاه های باستان شناسی در استونیرتبه آن ها در جدول زیر نشان داده شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه تارتو375
دانشگاه تالین751

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در استونی

باستان شناسان کار میدانی و آزمایشگاهی را هدایت می کنند و کارکنان را مدیریت می کنند. پس از جمع آوری داده ها، آن ها مسئول نوشتن گزارش ها و سایر انتشارات برای به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات خود هستند. باستان شناسان همچنین ممکن است در آموزش عمومی و تلاش های اطلاع رسانی مشارکت کنند. آن ها می توانند اکتشافات خود را از طریق تورهای سایت، بروشورها و نمایشگاه ها با مردم به اشتراک بگذارند. باستان شناسان بسیار بیشتر از “کاوش” انجام می دهند. برخی از باستان شناسان در موزه ها، پارک های باستان شناسی یا مکان های تاریخی کار می کنند.

باستان شناسان ممکن است مجموعه هایی از مصنوعات، کار در آموزش یا برنامه ریزی عمومی را مدیریت کنند. آن ها ممکن است مدیرانی شوند که برنامه های مربوط به تحقیقات، مجموعه ها، آموزش و نمایشگاه ها را مدیریت می کنند. کالج ها و دانشگاه ها باستان شناسان را به عنوان هیئت علمی برای آموزش به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد استخدام می کنند. باستان شناسان دانشگاهی علاوه بر تدریس، پژوهشگران فعالی در حوزه کاری خود هستند. آن ها برای کمک به تأمین مالی تحقیقات خود کمک مالی می نویسند. آن ها همچنین بر تحلیل و تفسیر پروژه ها نظارت می کنند و نتایج کار خود را منتشر می کنند. تحقیقات آن ها در کتاب ها، مجلات و نشریات معروف ظاهر می شود.

حقوق ماهیانه کار در استونی برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در استونی

هزینه تحصیل در استونی

هزینه تحصیل در استونی به ملیت شما، آنچه در حال تحصیل هستید و زبان شهریه شما بستگی دارد. برنامه هایی که به زبان استونیایی تدریس می شوند بدون توجه به ملیت رایگان هستند. اگر استونیایی صحبت نمی ‌کنید، هزینه ‌ها به آن اضافه می ‌شود. هزینه ها از 1900$ تا 8850$ (دلار) در سال متغیر است، با برخی از برنامه های عملی تر، مانند پزشکی، تا 14000$ (دلار) در سال هزینه دارند.

این هزینه ها بیشتر به موضوع بستگی دارد تا سطح، بنابراین تفاوت زیادی بین هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود ندارد. دکترا شهریه ندارند. برخی از رشته ها در مقطع دکترا حتی به عنوان مشاغل حقوقی طبقه بندی می شوند. وام های دانشجویی موجود است. آن ها توسط SEB Eesti، یک بانک خصوصی اداره می شوند. وام های دانشجویی این کشور بیشتر شبیه وام مسکن است تا وام های دانشجویی سنتی.

ویزای تحصیلی استونی

این کشور یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و در منطقه شنگن مشارکت دارد. این بدان معناست که هیچ کنترل مرزی با هیچ کشور دیگری در منطقه وجود ندارد. شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس می توانند آزادانه به این کشور نقل مکان کنند و پس از ثبت نام تا زمانی که بخواهند در آنجا اقامت داشته باشند. اگر از خارج از حوزه اتحادیه اروپا هستید، به عنوان یک شهروند کشور ثالث طبقه بندی می شوید و به ویزا نیاز دارید. لطفا توجه داشته باشید که شهروندان بریتانیا اکنون به عنوان اتباع کشورهای ثالث طبقه بندی می شوند. ویزای شنگن به طور کلی دارای شرایط مشابهی است. بنابراین، دریافت ویزای این کشور بسیار سخت تر از ویزای صادر شده توسط آلمان یا فرانسه نیست.

این چیزی است که برای دریافت ویزای تحصیلی استونی نیاز دارید:

  • فرم درخواست تکمیل شده، این کار را می توان به صورت آنلاین انجام داد.
  • پاسپورت و 2 عکس و همچنین کپی ویزاهای قبلی که به شما داده شده است.
  • بیمه درمانی با حداقل ارزش 35500$ (دلار) معتبر در سراسر اتحادیه اروپا
  • نامه ای که توضیح می دهد چرا می خواهید وارد این کشور شوید و در آن بمانید.
  • تایید پرواز
  • تایید محل اقامت (مدرسه شما می تواند در این مورد پس از پذیرش به شما کمک کند)
  • شناسنامه
  • مدرک مالی برای کل اقامت شما
  • مدارک ثبت نام در یک مدرسه این کشور
  • گواهی عدم اعتراض از مدرسه شما

شما باید به صورت حضوری در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری این کشور خود درخواست دهید. هزینه درخواست 120$ (دلار) است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب می تواند متقاضیان را در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت به استونی راهنمایی کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *