مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته باستان شناسی در اروگوئه

رشته باستان شناسی در اروگوئه

رشته باستان شناسی در اروگوئه از برنامه هایی است که در دانشگاه های اندکی ارائه شده و دانشجویان گزینه های بسیار کمی را برای انتخاب دارند. این کشور، دومین کشور کوچک در آمریکای لاتین اما همچنین یکی از مرفه ترین ها می باشد. در آمریکای لاتین در سال 2018، این کشور سومین بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه، سومین کشور با بالاترین نرخ توسعه انسانی، دارای بالاترین نرخ باسوادی و کمترین نرخ در شاخص ادراک فساد بود. این کشور دارای سیستم آموزش عالی عالی با دانشگاه های با کیفیت است. این امر آن را به یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی در منطقه تبدیل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته باستان شناسی در اروگوئه را دارند، این نگارش را آماده کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته باستان شناسی در اروگوئه

دانشگاه ها به 2 دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. همچنین دانشگاه‌های فناوری وجود دارند که گواهی‌های حرفه ‌ای را برای کسانی که می خواهند سریع ‌تر به بازار کار بپیوندند ارائه می ‌دهند. موسسات دولتی رایگان هستند. در جدول زیر تعداد انواع دانشگاه های این کشور را نشان داده است:

نوع دانشگاهتعداد
دانشگاه دولتی1
دانشگاه فنی دولتی1
دانشگاه خصوصی6

آن ها برنامه های کارشناسی را ارائه می دهند که از 4 تا 5 سال طول می کشد، برنامه های کارشناسی ارشد که از 2 تا 2 سال و نیم طول می کشد، و برنامه های مدرک دکترا که 3 سال طول می کشد. دانشگاه های خصوصی معمولا نیاز به شرکت در آزمون های پذیرش دارند. محتوای آزمون ها معمولا برای هر دانشکده تنظیم می شود، بنابراین بسته به رشته های مورد علاقه شما، آزمون های متفاوتی وجود خواهد داشت.

دانشجویان بین‌المللی نیز باید مدارک و گواهی ‌های دبیرستان خود را در این کشور تأیید کنند. در مورد ویزای دانشجویی، آن ها توصیه می کنند که فرآیند را از سفارت این کشور در کشور خود شروع کنید. تنها استثنا برای مطالعاتی است که کمتر از 1 سال طول بکشد. اکثر ملیت ها می توانند به مدت 90 روز وارد کشور شوند. اگر کمتر از 1 سال تحصیل می کنید، می توانید پس از اتمام 90 روز مجوز اقامت خود را تمدید کنید.

دانشگاه دانشگاه جمهوری (Udelar) رشته باستان شناسی در اروگوئه را ارائه می دهد. اسپانیایی زبان رسمی این کشور است. بنابراین، برنامه های دانشگاه های این کشور بیشتر به زبان او در دسترس است. این به این معنی است که اگر بخواهید یک برنامه را به زبان انگلیسی مطالعه کنید، گزینه های شما واقعا محدود خواهد بود. دانشگاه ها برنامه های اسپانیایی را برای خارجی ها ارائه می دهند.

مشاغل و حقوق مربوط به رشته باستان شناسی در اروگوئه

مشاغل و حقوق مربوط به رشته باستان شناسی در اروگوئه

باستان شناسان تاریخ سکونت انسان را از طریق بررسی بقایای مادی گذشته مانند سفال، ابزار، ویژگی های چشم انداز و ساختمان ها مطالعه می کنند. چنین مطالعاتی ممکن است بر روی سایت‌ ها، ساختمان ‌ها، مناظر و محیط عمومی متمرکز شود. آن ها به دنبال درک مناظر، پوشش گیاهی و آب و هوای زمان های گذشته هستند که مردمان گذشته را تحت تأثیر قرار داده اند و تحت تأثیر قرار گرفته اند. باستان شناسان در بررسی و کاوش، در ارزیابی اثرات زیست محیطی، در پروژه های حفاظت از میراث و ابتکارات گردشگری کار می کنند.

کار میدانی شامل شرکت در حفاری ها و شناسایی، ثبت و حفظ اشیاء است. کارهای دیگر می تواند شامل تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی، تحقیق، مدیریت میراث و ارائه مشاوره برنامه ریزی باشد. این مطالعه از مرزهای علم و هنر عبور می کند و طیف گسترده ای از تکنیک های علمی استفاده می شود.

وظایف آن ها عبارتند از:

  • ارزیابی تأثیر پیشرفت‌های پیشنهادی بر بقایای باستان ‌شناسی
  • برنامه ریزی و اجرای پروژه های کاوش و آزمایش و پایش باستان شناسی
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های باستان شناسی
  • تهیه و نگارش گزارش
  • مذاکره بین خدمات باستان شناسی و توسعه دهندگان
  • انجام کارهای مصنوع (معمولا مبتنی بر موزه)
  • تحقیق، سخنرانی و مدیریت

حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در اروگوئه

هزینه تحصیل و زندگی در اروگوئه

شهریه سالانه در این کشور در نمودار زیر آمده است:

شهریه سالانه در اروگوئهتنها نقطه ضعف زندگی در این کشور، هزینه های زندگی در اروگوئه این است که یکی از گران ترین کشورهای آمریکای لاتین است. واحد پول رسمی اروگوئه پزو اروگوئه (UYU) است. 1000UYU (پزو اروگوئه) حدود 27$ (دلار) است. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 460$ (دلار) ماهانه هزینه دارد، اما قیمت ها بسته به منطقه می تواند بالاتر باشد. در خارج از مرکز، قیمت ها به حدود 360$ (دلار) در ماه کاهش می یابد.

در مورد غذا، سبد غذایی اولیه حدود 100$ (دلار) هزینه دارد. می توانید انتظار داشته باشید 10$ (دلار) برای یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت و 35$ (دلار) در یک رستوران متوسط برای یک وعده غذایی 2 نفره بپردازید. بودجه شما برای حمل و نقل باید حدود 50$ (دلار) در ماه باشد.

ویزای تحصیلی اروگوئه

این کشور با نام رسمی جمهوری شرقی اروگوئه در منطقه جنوب شرقی آمریکای جنوبی واقع شده است. مساحت آن 176215 کیلومتر مربع است و حدود 3.45 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. 1.8 میلیون نفر از آن ها در منطقه شهری مونته ویدئو، پایتخت اروگوئه و بزرگترین شهر این کشور زندگی می کنند. اگر نیاز به درخواست ویزای این کشور دارید، باید مراحل مختلفی را طی کنید تا مقامات این کشور را متقاعد کنید که واجد شرایط ورود به قلمرو آن ها هستید و هیچ خطری برای امنیت کشور و شهروندان آن ندارید. برای ویزای این کشور 2 گروه مدارک مورد نیاز است. اولی مدارک معمولا مورد نیاز است که هر متقاضی ویزا باید آن ها را جمع آوری کند و دوم مدارک مورد نیاز خاص ویزا است که بسته به هدف سفر به این کشور باید آن ها را جمع آوری کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی اروگوئه به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • یک عکس اندازه پاسپورت اخیر
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخی که قصد خروج از خاک این کشور را دارید.
  • فتوکپی صفحه اصلی پاسپورت شما

چنانچه قصد مهاجرت به اروگوئه را دارید قبل از شروع هر کاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *