مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

دانشجویان بین المللی رشته ایمنی شناسی در سنگاپور که دارای پاس دانشجویی سنگاپور هستند واجد شرایط کار پاره وقت در حدود 16 ساعت در هفته درهستند. دانشجویان می توانند بدون نیاز به دریافت مجوز / پاس کار با پاس دانشجویی سنگاپور در این کشور کار کنند. دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی نیز می توانند در این کشور کار آسیایی کنند البته باید برای ویزای کار درخواست ارائه دهند.

با وجود این که ممکن است سنگاپور کشور کوچکی باشد اما در حوزه آموزش عالی و تحقیقات، حرف زیادی برای گفتن دارد. مجموعه کاملی از گزارش ‌های جهانی، سنگاپور را به عنوان یک رهبر جهانی در تحقیق و نوآوری در چند دهه گذشته شناسایی کرده ‌اند. در چارچوب رقابتی بودن و نوآوری جهانی، دانشگاه ‌های سنگاپور نیز در حال به رسمیت شناخته شدن هستند، زیرا کشورهای آسیایی به طور کلی موقعیت خود را در بازار آموزش جهانی تقویت می ‌کنند.

دانشگاه های سنگاپور قطعا مقرون به صرفه ترین در آسیا نیستند. با این حال، دولت این کشور به دانشجویان بین المللی کمک مالی می کند. کسانی که کمک هزینه دریافت می کنند، شهریه کم تری نسبت به بقیه دانشجویان بین المللی می پردازند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سنگاپور تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • ارائه درخواست برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سنگاپور چگونه است؟
  • وضعیت حقوق ایمنی شناسان در سنگاپور چگونه است؟
  • هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان رشته ایمنی شناسی در سنگاپور چه رقمی است؟

ارائه درخواست برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

برای تحصیل در سنگاپور به عنوان یک دانشجوی بین المللی، متقاضی باید مستقیماً به موسسه انتخابی خود درخواست ارائه دهد. بنابراین اولین نقطه تماس متقاضی، برای بررسی مهلت ‌ها، مراحل درخواست و هر گونه جزئیات دیگر، با خود موسسه خواهد بود – متقاضی باید با وب‌ سایت رسمی دانشگاه انتخابی مشورت کند و برای هرگونه سؤال مستقیماً با دفتر بین ‌المللی دانشگاه مورد نظر تماس بگیرد. ممکن است محدودیت‌ هایی در مورد تعداد دوره ‌هایی که متقاضی می‌تواند در هر مؤسسه ‌ای خاص درخواست دهد وجود داشته باشد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در این کشور آسیایی فرآیند ارائه درخواست و مهلت های ارسال درخواست بسته به عواملی متفاوت هستند. مراحل و الزامات ارائه درخواست متقاضیان مقطع لیسانس بسته به ملیت متقاضیان و نوع برنامه انتخابی آن ها متفاوت می باشد. البته متقاضیان مقطع فوق لیسانس با پیچیدگی کم تری رو به رو می شوند.

حقوق متخصصان رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

حقوق متخصصان رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

متقاضیان تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سنگاپور که علاقه مند به کار در سنگاپور پس از فارغ التحصیلی هستند باید اطلاع داشته باشند که در حال حاضر فردی که به عنوان ایمنی شناس در سنگاپور کار می کند معمولاً حدود 15000SGD (دلار سنگاپور) در ماه حقوق می گیرد. حقوق ایمنی شناسان در این کشور آسیایی بین 7180SGD (کم ترین) تا 23500SGD (بیش ترین) (دلار سنگاپور) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه ایمنی شناسان در سنگاپور را نشان می دهد:

حقوق سالانه ایمنی شناسان در سنگاپورحقوق ایمنی شناسان در سنگاپور از 86200SGD (دلار سنگاپور) در سال (حداقل حقوق) تا 282000SGD (دلار سنگاپور) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. کاملا مشخص است که همه ایمنی شناسان حقوق یکسانی دریافت نمی کنند و عواملی بر میزان حقوق آن ها تاثیر می گذارد. نمودار زیر تاثیر تجربه و سن بر روی حقوق دریافتی ایمنی شناسان در سنگاپور را نشان می دهد:

تاثیر سن و سبقه کاری بر حقوق در سنگاپور

نمودار فوق به خوبی نشان می دهد که سطح تجربه تاثیر زیادی بر روی حقوق ایمنی شناسان در سنگاپور دارد. به عنوان مثال، یک ایمنی شناس با کم تر از 2 سال تجربه تقریبا 101000SGD (دلار سنگاپور) در سال درآمد دارد در حالی که ایمنی شناسی با دو تا پنج سال تجربه در حدود 143000SGD (دلار سنگاپور) در سال حقوق می گیرد، یعنی 42% بیش تر از اولی! همچنین، یک ایمنی شناس با پنج تا ده سال تجربه حقوقی معادل 188000SGD (دلار سنگاپور) در سال دریافت می کند، یعنی 31% بیش تر از ایمنی شناسی با دو تا پنج سال تجربه.

جنسیت نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر میزان حقوق ایمنی شناسان در سنگاپور است. در نمودار زیر تاثیر زن یا مرد بودن بر میزان حقوق این افراد را نشان می دهد:

درآمد زنان و مردان در سنگاپورنمودار فوق نشان می دهد که ایمنی شناسان مرد در سنگاپور به طور متوسط 5% بیش تر از ایمنی شناسان زن حقوق می گیرند.

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

اقتصاد قوی و کیفیت بالای زندگی سنگاپور با هزینه های زندگی بالا و برخی از بالاترین هزینه های تحصیل در آسیا همراه است. با این حال، هنگام مقایسه هزینه های شهریه در سطح بین المللی، سنگاپور هنوز یک گزینه نسبتا ارزان است. هزینه های سالانه برای دانشجویان بین المللی در این کشور در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 14400USD (دلار آمریکا) است، اما باید توجه داشت که بسته به شهرت دانشگاه و نوع برنامه، ممکن است در نهایت دانشجو به میزان قابل توجهی شهریه بیش تری بپردازد. خبر خوب این است که بیش از نیمی از دانشجویان بین المللی نوعی کمک مالی دریافت می کنند.

برای مثال، هزینه تحصیل سالانه کنونی “دانشگاه ملی سنگاپور” برای دانشجویان بین المللی از 17550SGD (دلار سنگاپور) معادل 12750USD (دلار آمریکا) تا 50800SGD (دلار سنگاپور) معادل 36900USD (دلار آمریکا) برای برنامه های پزشکی و دندانپزشکی متغیر است. این ها برای دانشجویانی است که دارای کمک هزینه تحصیلی MOE هستند – هزینه برای کسانی که توسط دولت یارانه دریافت نمی کنند از 29850SGD (دلار سنگاپور) معادل 21685USD (دلار آمریکا) شروع می شود.

هزینه های زندگی یکی دیگر از هزینه های قابل توجه است. در سنگاپور، دانشجویان باید انتظار داشته باشند مسکن، قبوض و سایر هزینه ‌های ضروری به طور متوسط ​​حدود 8000USD (دلار آمریکا) در سال برای آن ها هزینه داشته باشد. توزیع هزینه های زندگی در سنگاپور به صورت زیر است:

  • حمل و نقل: 4%
  • پوشاک و کفش: 7%
  • ورزش و سرگرمی: 3%
  • خرید از بازار: 3%
  • خدمات رفاهی (ماهانه): 3%
  • اجاره ماهانه: 1%
  • صرف غذا در رستوران: 9%

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سنگاپور هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *