مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته ایمنی شناسی در سوئیس

رشته ایمنی شناسی در سوئیس

دانشجویان خارجی رشته ایمنی شناسی در سوئیس می توانند به صورت پاره وقت تا 15 ساعت در هفته در طول ترم و به صورت تمام وقت در تعطیلات کار کنند. به خاطر دانشجو بودن، بیش تر کارفرمایان دانشجویان را با حداقل دستمزد استخدام می کنند؛ همچنین باید توجه داشت که دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا و انجمن تجارت آزاد اروپا نیستند 6 ماه پس از شروع تحصیل خود می توانند در این کشور شروع به کار کنند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که بازار کار سوئیس به راحتی از خارجی ها استقبال می کند. با این حال، رقابت برای موقعیت های کاری دشوار است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سوئیس تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در سوئیس کدامند؟
  • برنامه کارشناسی ارشد “زیست شناسی – ایمنی شناسی” در دانشگاه زوریخ سوئیس چه ویژگی های دارد؟
  • برنامه دکتری “میکروب شناسی و ایمنی شناسی” در دانشگاه زوریخ سوئیس چه ویژگی هایی دارد؟
  • وضعیت حقوق ایمنی شناسان در سوئیس چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در سوئیس

در جدول زیر 10 دانشگاه برتر برای ایمنی شناسی در سوئیس را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم. این دانشگاه ها براساس عملکرد پژوهشی شان در این زمینه رتبه بندی شده اند:

دانشگاهمحل استقراررتبه در سوئیسرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه زوریخزوریخ1883
دانشگاه برنبرن222120
دانشگاه لوزانلوزان358203
دانشگاه ژنو سوئیسژنو469194
دانشگاه بازلبازل588136
موسسه فناوری فدرال لوزانلوزان611716
موسسه فناوری فدرال زوریخ سوئیسزوریخ7120316
دانشگاه سنت گالنسنت گالن8234501
دانشگاه فرایبورگفرایبورگ9309571
دانشگاهی ایتالیایی زبان سوئیسلوگانو103511219

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در سوئیس

کارشناسی ارشد ایمنی شناسی در دانشگاه زوریخ سوئیس

برنامه کارشناسی ارشد “زیست شناسی – ایمنی شناسی” در دانشگاه زوریخ سوئیس به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 18 ماه طول می کشد. نزدیک ترین زمان های آغاز این برنامه و مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در آن به صورت زیر می باشد:

آغاز برنامهمهلت ارسال درخواست
سپتامبر 2022قبل از آوریل 2022
فوریه 2023قبل از نوامبر 2023

فارغ التحصیلان این برنامه در تحقیقات علمی مهارت دارند. دانش آن ها به آن ها اجازه می دهد تا سیستم های پیچیده زیست شناختی را درک کنند. آن ها مشکلات مربوطه را در زیست شناسی تشخیص می دهند و قادر به برنامه ریزی و انجام آزمایش ها با استفاده از تکنیک های مختلف برای رسیدگی به این مشکلات هستند. زبان آموزش این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

نمرات زبان قابل قبول در سوئیستحصیل در این برنامه در پردیس دانشگاه انجام می شود. برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • بیوشیمی تجربی
  • ژنتیک تکاملی: منشا، مردم و بیماری
  • مباحث پیشرفته در انسان شناسی زیستی.

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 1312EUR (یورو) در سال است. هزینه های ماهانه زندگی در زوریخ – یکی از بهترین شهرهای سوئیس برای کار و تحصیل – که دانشگاه زوریخ در آن واقع است نیز 1813-2429EUR (یورو) در ماه می باشد. دروس این برنامه فارغ التحصیلان را واجد شرایط برای یافتن کار در حرفه های زیست شناختی یا آموزشی خاص می سازد.

دکتری رشته میکروب شناسی و ایمنی شناسی در دانشگاه زوریخ سوئیس

برنامه دکتری “میکروب شناسی و ایمنی شناسی” در دانشگاه زوریخ به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 36 ماه طول می کشد. نزدیک ترین زمان های آغاز این برنامه و مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در آن به صورت زیر می باشد:

زمان آغاز برنامهمهلت ارسال درخواست
سپتامبر 2022قبل از فوریه 2022: دانشجویان بین المللی
قبل از جولای 2022: دانشجویان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا
فوریه 2023قبل از جولای 2022: دانشجویان بین المللی
قبل از ژانویه 2023: دانشجویان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا

زبان آموزش این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

نمرات زبان قابل قبول در سوئیستحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • میکروب شناسی و ایمنی شناسی
  • تحقیقات MS و عصب-ایمنی شناسی
  • پژوهش دانشجویی در میکروب شناسی و ایمنی شناسی.

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 284EUR (یورو) در سال می باشد. هزینه های زندگی در زوریخ نیز 1813-2429EUR (یورو) در ماه می باشد. برنامه دکتری میکروب شناسی و ایمنی شناسی دانشگاه زوریخ شامل یک رسانه مکتوب در مورد یک پروژه تحقیقاتی علمی مستقل است و معمولا در 3-4 سال تکمیل می شود.

حقوق متخصصان رشته ایمنی شناسی در سوئیس

فردی که به عنوان ایمنی شناس در سوئیس کار می کند معمولاً حدود 18400CHF (فرانک سوئیس) در ماه حقوق می گیرد. حقوق ایمنی شناسان در این کشور بین 9550CHF (کم ترین) تا 28100CHF (بیش ترین) (فرانک سوئیس) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه ایمنی شناسان در سوئیس را نشان می دهد:

حقوق سالانه ایمنی شناسان در سوئیسمطابق نمودار فوق، حقوق ایمنی شناسان در سوئیس از 115000CHF (فرانک سوئیس) در سال (حداقل حقوق) تا 337000CHF (فرانک سوئیس) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. همه ایمنی شناسان در سوئیس حقوق یکسانی دریافت نمی کنند و چند عامل بر میزان حقوق آن ها موثر است. در این میان، مهم ترین عامل سطح تجربه است.

تاثیر تجربه بر درامد در سوئیسنمودار فوق نشان می دهد که سطح تجربه تاثیر زیادی بر میزان حقوق ایمنی شناسان در سوئیس دارد. مطابق نمودار فوق، به عنوان مثال، یک ایمنی شناس با کم تر از 2 سال تجربه تقریبا 130000CHF (فرانک سوئیس) در سال حقوق می گیرد در حالی که ایمنی شناسی با سطح تجربه دو تا پنج سال در حدود 175000CHF (فرانک سوئیس) در سال حقوق دریافت می کند، یعنی 34% بیش تر از اولی. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته ایمنی شناسی در سوئیس هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز کار پس از تحصیل در سوئیس از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *