مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته ایمنی شناسی در اندونزی

رشته ایمنی شناسی در اندونزی

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اندونزی به صورت تحقیقاتی در دانشگاه های پزشکی دنبال میشود. اندونزی با نام رسمی جمهوری هند شرقی شناخته میشود. این کشور جزیره ای بزرگ با بیش از 13 هزار جزیره است. جمعیت قابل محاسبه ای بالغ بر 272 میلیون نفر دارد و چهارمین کشور مسکونی جهان با حضور اکثریت مردم مسلمان است. پرجمعیت ترین جزیره جهان جاوا بیش از نیمی از جمعیت کشور را در خود جای داده است. دانشگاه های زیادی در این کشور در حال ارائه رشته های متنوع از جمله رشته های پزشکی هستند. در این مقاله همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته ایمنی شناسی در اندونزی را بررسی می کنند.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اندونزی

تحقیقات ایمنی شناسی با بررسی ساختار و عملکرد سیستم ایمنی بدن سرعت خود را در اندونزی آغاز کرد. این کشور در زمینه پیشگیری از بیماری ‌های عفونی و ارائه مراقبت ‌های بهداشتی بهتر به بیماران از طریق سازمان‌های دولتی خود سابقه بسیار زیادی دارد. ایمونولوژی در اواخر قرن نوزدهم، از طریق رشد سریع، رویکرد قابل توجهی را در مطالعه ایمنی هومورال و ایمنی سلولی ایجاد کرد. دانشگاه اندونزی در زمینه ایمونولوژی HIV کار کرد که در آن 50 بیمار مبتلا به نقص ایمنی با HIV همزمان با شروع ART به HCV آلوده شدند. همه بیماران در پوکدیسوس (گروه کاری در زمینه ایدز)، دانشکده پزشکی، دانشگاه اندونزی، بیمارستان سیپتو مانگونکوسومو تحت درمان قرار گرفتند. نقاط عطف تحقیقاتی قوی کشور عبارتند از:

  • شبکه ایمونولوژی
  • موسسه علوم اندونزی
  • دانشگاه اندونزی و غیره

پیشرفت های تحقیقاتی در این کشور از طریق تحصیل رشته ایمنی شناسی در اندونزی دنبال می شود. مجلات ایمونولوژی اندونزی در اوایل سال 1991 انتشارات خود را آغاز کردند. Immunome Research یکی از مجلات شناخته شده در فهرست مجلات ایمونولوژی اندونزی با تیراژهای بین المللی عالی است. این مجله بزرگ بین المللی ایمونولوژی تمام مطالعات عمده در آزمایشگاه های محبوب اندونزی را بررسی می کند. این مجلات معروف ایمونولوژی اندونزی همیشه به عنوان یک به روز رسانی قابل اعتماد از پیشرفت های بالینی عمل می کنند. تحقیقات ایمنی در فهرست مجلات ایمنی شناسی اندونزی در رتبه اول قرار دارد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در اندونزی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اندونزی
2دانشگاه ماهیدول
3دانشگاه آیریلانگا
4دانشگاه آندالس

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه آیریلانگا اندونزی

ایمونولوژی یک برنامه آموزشی سطحی کارشناسی ارشد است که توسط مدیر کل آموزش عالی بر اساس فرمان شماره افتتاح شد. کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه آیریلانگا اندونزی تنها برنامه تحصیلی ایمونولوژی در اندونزی است که در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایرلانگا قرار دارد، در توسعه منابع انسانی مستقل، خلاق، نوآور و تسلط بر علم و فناوری در زمینه ایمونولوژی که چند رشته ای است و قادر به رقابت در سطح ملی و بین المللی که به اخلاق و اخلاق دینی پایبند است.

  • مطالعه را می توان با مسیر شغلی شما در آینده تنظیم کرد. ایمونولوژی به عنوان یک علم چند رشته ای قادر است فارغ التحصیلان شایسته ای را در زمینه هایی که شما به آنها علاقه دارید پرورش دهد.
  • اجرای ساختار برنامه درسی جدید به شما این فرصت را می دهد که تحصیلات خود را با یک دوره 1.5 ساله تکمیل کنید.
  • این برنامه 3 ترم برای فارغ التحصیلان یا متخصصان کارشناسی ارشد ایمونولوژی که از علوم چند رشته ای آمده اند ایده آل است.

ایمونولوژی توسط تجهیزات بهداشتی پشتیبانی می شود، به ویژه آزمایشگاهی که برای پشتیبانی از فرآیند عملی و همچنین تحقیقاتی مانند بیماری های استوایی موسسه (ITD) پیچیده است.

کار در رشته ایمنی شناسی در اندونزی

به عنوان یک متخصص ایمونولوژی جهت کار در رشته ایمنی شناسی در اندونزی بایستی مدرک تحصیلی معتبری در این زمینه داشته باشید. در نمودار زیر میزان درآمد کار در اندونزی در رشته ایمنی شناسی در اندونزی ذکر شده است:

درآمد متخصص ایمونولوژی در اندونزی

مزایای تحصیل کارشناسی ارشد ایمونولوژی در اندونزی

مزایای تحصیل کارشناسی ارشد ایمونولوژی در اندونزی بسیار است. تحصیل در ایمونولوژی این فرصت را برای شما به ارمغان می آورد تا به اساتید پژوهشی بپیوندید. همچنین می توانید با استادان و محققانی مطالعه کنید که شما را برای تبدیل شدن به یک محقق که قادر به ایجاد پیشرفت های جدید در سطح جهانی است آماده می کند. بهبود شغل خود از طریق ظرفیت سازی به عنوان یک رهبر، معلم، محقق و کارآفرینی که در طول فرآیند یادگیری به دست می آید. همچنین از همکاری یادگیری با دانشجویان داخلی و بین المللی لذت ببرید. از دیگر مزایای تحصیل کارشناسی ارشد ایمونولوژی در اندونزی:

  • بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی (ورودی) از چندین کشور.
  • بورسیه های دانشجویی خارج از کشور برای افزودن بینش، تجربه بین المللی و کشف دنیای خارج.
  • شما هر ساله این فرصت را دارید که هم به عنوان ارائه کننده و هم به عنوان شرکت کننده در کنفرانس های بین المللی مختلف شرکت کنید.
  • سمینارهای معمول در چارچوب روز جهانی ایمونولوژی در 29 آوریل هر سال برگزار می شود.

فرآیند یادگیری در برنامه کارشناسی ارشد ایمونولوژی:

  • سخنرانی با روش موردی و روش تجربی
  • تمرین در آزمایشگاه تحقیقاتی
  • کارگاه
  • دوره کوتاه
  • آموزش ها
  • مطالعات آنلاین
  • مطالعه تجربی واقعی با استفاده از نمونه های انسانی و حیوانی
  • سمینار ملی و بین المللی
  • خدمات اجتماعی

دکترای رشته ایمنی شناسی دانشگاه مهیدول اندونزی

دکترای رشته ایمنی شناسی دانشگاه مهیدول اندونزی

ایمونولوژی مطالعه سیستم ایمنی در هر 2 حالت سالم و بیمار است. این شامل مطالعه نحوه مبارزه بدن با عفونت های ناشی از باکتری ها و ویروس ها، نقش سیستم ایمنی در پیشرفت و توسعه سرطان ها، و توسعه مداخلات پزشکی برای درمان و پیشگیری از بیماری ها است. دکترای رشته ایمنی شناسی دانشگاه مهیدول اندونزی یکی از برترین برنامه های آموزشی در اندونزی است. هدف از دکترای ایمونولوژی آموزش دانشجویان برای رسیدن به بالاترین صلاحیت خود برای تبدیل شدن به متخصص و حرفه ای در زمینه ایمونولوژی و علوم زیستی است. فارغ التحصیلان برنامه ایمونولوژی می تواند به عنوان مدرس و محقق در دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کار کند. شرایط اخذ ویزای کار کشور اندونزی توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *